Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HXR sanoi:
Minkälaisessa kunnossa Hans oikein nykyään on?

Isohan se on...eipä se näytä pienentyneen juuri ollenaan,mutta eipä taida enää kisata...Olen saanut sellasen käsityksen että hanssi "valmentaa" jotakin kaveriaan kisoihin,joka on kans aivan mielettömän ISO!!!

Missukka sanoi:
Mikä v*n mister finland, eihän tuo oo ees hyvännäkönen. Kaikenlaista. No, noissa kisoissa tuo taso on muutenkin aika alhainen. Anteeksi offtopic... :david:

Joo ja se juntti reenaa välillä ilman paitaa ja toisinaan aurinkolasit päässä :david: x 1000

huumor sanoi:
oikeesti mikä tää jannu on?? :jahas: "hauikseni ovat rautaa" :lol2:

muuten paljos tossa penkissä on rautaa?? :nolo:

En tiedä, tosin äijän kuntoon nähden näyttäis olevan liikaa. :lol2:

edit: oisko 150kg?

rahkanaama sanoi:
En tiedä, tosin äijän kuntoon nähden näyttäis olevan liikaa. :lol2:

edit: oisko 150kg?

Veikkaisin 100kg. Jos tollasesta tulis mr Finland ni mä kyllä muuttasin pois Suomesta, siis ei millään pahalla, mut ei hyvälläkää. :D

fear sanoi:
Joo ja se juntti reenaa välillä ilman paitaa ja toisinaan aurinkolasit päässä :david: x 1000

Hehhee, melko älykkö!

Ja itse aiheeseen. Minä.

Joskus 10v sitten Toni Kataja, kun vielä asui Sauvossa, kävi samalla salilla kun minä nyt.

Wolffilla näkyny Arsi Harju muutamaan otteeseen.

btw, tossa penkissä on 100kg

määkin reenailen välillä tuolla imatran urheilutalolla...jo edellä mainitun j-p aitalan (siis suomen 5. vahvin mies viime vuonna,ja olikohan niin että maailman vahvin insinööri=)
siellä käy seiväshypyn hallitseva suomen mestari matti mononen

Dopey sanoi:
Nykyään treenailen firman salilla, mutta opiskeluaikana nostelin vanhalla Otahallilla. K.o. sali oli todella hyvä paikka bongata eri lajien huippuja, tässä muistista listaa:
  • Riku Kiri
  • Teemu Selänne
  • Markus Koistinen
  • Ano Turtiainen
  • Jari Sjöman
  • Kaj Lindström
  • Sakari Mäntylä
  • ...

Oisko tää Esport Center (wanha posti mutten viittinyt toistaa samaa :)). Kyllä mä vahingossa pysähdyin Teemu Selännettä kellottaa. hetkeksi vain. :rolleyes:

pitää selkeesti vaihtaa punttista heh.

Täällä porissa salilla näkyny epämääränen joukko ässien pelaajia(kuuluisuuksia?) ja viime sunnuntaina näky paraolympialaisten ratakelailu?-mestari Leo-Pekka Tähti. Jäpikkä teki 110kg penkissä jotai vitosia,ei hassummin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom