Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+ MINÄ!!!! :D en tosin nykyään enää tuolla treenaile. Ja näkyihän tuolla Vilpostakin silloin tällöinJason 78 sanoi:Aki Katajamäki, Olavi Rintanen, Arto Rajala ja taisi aikoinaan "vörkkärillä" reenata legendaarinen Jari Leinokin...
Milo sanoi:Marko Savolainen.
edit: Ja Sami Saksio omistaa paikan.
Flesh sanoi:sekä alkuperäinen Chippendales-ryhmä yhdysvalloista
-Marchi- sanoi:Ei mua ainakaan enää innosta reenailla missään. Omalla salilla näkyy vain semmoisia 120kiloisia muijia tekemässä jalanlähentäjiä laihtuakseen.
Flesh sanoi:Valitettavasti tuo Chippendales-ryhmä, jonka kanssa olin samaan aikaan salilla, koostuu miehistä! Vastaava naisista koostuva ryhmä olisi enemmän kuin tervetullut, voisin mieluusti toimia varmistajana;)
mievain sanoi:Sitten on myös paralympialaisten keihäänheiton muistaakseni voitaja, mutta nimeä en tähän hätään muista.
Spidey sanoi:Mikäs sali on kyseessä? Jos sopii kysyä
MerZi sanoi:Thredin pikaisella selaamisella tunnistin täältä ainakin pari hemmoa jotka treenailevat Kuopion kuntostudiolla.. Elleivät sitten heidän mainitsemansa henkilöt ole kaikki vaihtaneet vakisaliaan toiseen... Ainakin Arska on käynyt vuosia studiolla, samoin kuin Pappa. Jerry Ossikin treenaili ainakin joku vuosi sitten Studiolla täällä savon sydämessä...
Dynamite88 sanoi:mä käyn body centteril ja siel joskus on tullu nähtyä illikainen mut käy se davidilläki ja yhes toiseski paikas mut nimee en muista nyt tähä hätää
sporter sanoi:Mauri "Pappa" Heikkinen, Ari Kokkonen ja Boogie Mustonen. Lisäksi joitain "pienempiä staroja"
viltteri sanoi:Juhani Herranen ja Aarre Käpylä nyt ainakin.
BigBucks sanoi:Markus Pöyhönen.