Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

Nykyisellä salilla vierailevina tähtinä mm. Osmo Soininvaara, Matti Kyllönen sekä alkuperäinen Chippendales-ryhmä yhdysvalloista, eli hyvässä seurassa tässä treenataan. Jon Bon Jovi puolestaan vieraili salilla, jossa aiemmin kävin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jason 78 sanoi:
Aki Katajamäki, Olavi Rintanen, Arto Rajala ja taisi aikoinaan "vörkkärillä" reenata legendaarinen Jari Leinokin...
+ MINÄ!!!! :D en tosin nykyään enää tuolla treenaile. Ja näkyihän tuolla Vilpostakin silloin tällöin :rock:

klaus thomasson, vedetää aina klasun käsitreeni(on muute raskas), sit tiina kylmälä :kuola: ja se salkkareiden riku

Milo sanoi:
Marko Savolainen.

edit: Ja Sami Saksio omistaa paikan.

Sali on siis Kunnon Paikka Oulun Toppilassa. Salilla käy myös mm. voimanoston MM Ari Kortetjärvi.

Joku kyseli, missä kunnossa Make on nykyään..Veikkaan, että painoa on reilu sata kiloa, edelleen vaikuttava näky. Kädet on paksummat ku normaali tallaajan jalat.

Oman salin kuuluisimmat varmasti kehonrakentajia:

Mauri "Pappa" Heikkinen
Ari "Godzilla" Kokkonen
Jari "Boogie" Mustonen, tosin ei ole näkynyt vähään aikaan, ei taida kaksi isoa miestä mahtua samalle salille.

+Monia kehonrakennuksessa kisaavia tai ainakin joskus kisanneet.

Flesh sanoi:
sekä alkuperäinen Chippendales-ryhmä yhdysvalloista

Ei mua ainakaan enää innosta reenailla missään. Omalla salilla näkyy vain semmoisia 120kiloisia muijia tekemässä jalanlähentäjiä laihtuakseen.

-Marchi- sanoi:
Ei mua ainakaan enää innosta reenailla missään. Omalla salilla näkyy vain semmoisia 120kiloisia muijia tekemässä jalanlähentäjiä laihtuakseen.

Valitettavasti tuo Chippendales-ryhmä, jonka kanssa olin samaan aikaan salilla, koostuu miehistä! Vastaava naisista koostuva ryhmä olisi enemmän kuin tervetullut, voisin mieluusti toimia varmistajana;)

EDIT: Mutta hyvähän se on, että naisten huomio jakaantuu vähän useampaan treenaajaan, ei aina jaksa kantaa vastuuta kaikesta naisten huomiosta:) (Ja kaikille tosikoille tiedoksi, huumoria, huonoa, mutta huumoria)

Flesh sanoi:
Valitettavasti tuo Chippendales-ryhmä, jonka kanssa olin samaan aikaan salilla, koostuu miehistä! Vastaava naisista koostuva ryhmä olisi enemmän kuin tervetullut, voisin mieluusti toimia varmistajana;)

:yrjö:

mievain sanoi:
Sitten on myös paralympialaisten keihäänheiton muistaakseni voitaja, mutta nimeä en tähän hätään muista.

Rauno Saunavaara taitaa olla miehen nimi. Treenaatko Urheiluopistolla?

Spidey sanoi:
Mikäs sali on kyseessä? Jos sopii kysyä :)

mä käyn body centteril ja siel joskus on tullu nähtyä illikainen mut käy se davidilläki ja yhes toiseski paikas mut nimee en muista nyt tähä hätää :)

Thredin pikaisella selaamisella tunnistin täältä ainakin pari hemmoa jotka treenailevat Kuopion kuntostudiolla.. :) Elleivät sitten heidän mainitsemansa henkilöt ole kaikki vaihtaneet vakisaliaan toiseen... Ainakin Arska on käynyt vuosia studiolla, samoin kuin Pappa. Jerry Ossikin treenaili ainakin joku vuosi sitten Studiolla täällä savon sydämessä...

MerZi sanoi:
Thredin pikaisella selaamisella tunnistin täältä ainakin pari hemmoa jotka treenailevat Kuopion kuntostudiolla.. :) Elleivät sitten heidän mainitsemansa henkilöt ole kaikki vaihtaneet vakisaliaan toiseen... Ainakin Arska on käynyt vuosia studiolla, samoin kuin Pappa. Jerry Ossikin treenaili ainakin joku vuosi sitten Studiolla täällä savon sydämessä...

Ei ole Kuntostudio kyseessä. Nykyään em. henkilöt käyvät Jerry Ossia lukuunottamatta Gym99:llä. Pappa ainakin käynyt jo vuosia. Viimeisin "tulokas" Kokkonen. Tosin Boogieta en ole enää aikoihin nähnyt.

Dynamite88 sanoi:
mä käyn body centteril ja siel joskus on tullu nähtyä illikainen mut käy se davidilläki ja yhes toiseski paikas mut nimee en muista nyt tähä hätää :)

Kattos perkele, itekki käyn BC:llä :D Oisko eurogymi se paikka missä oot kans käyny sitte?

Markus Pöyhönen.

sporter sanoi:
Mauri "Pappa" Heikkinen, Ari Kokkonen ja Boogie Mustonen. Lisäksi joitain "pienempiä staroja" :)

Yhdyn kuoroon :D Kuopiosta ne huiput tulevat... :thumbs:

viltteri sanoi:
Juhani Herranen ja Aarre Käpylä nyt ainakin.

Missäs kunnos Käpylä tällä hetkellä oikein on?

BigBucks sanoi:
Markus Pöyhönen.

:offtopic:
Kerropa hieman millaista treeniä Markus tekee... Pöyhönen on nimittäin ehdoton yleisurheilusuosikkini miesten puolella, vihdoinkin joku suomalainen näyttää lihaksistoltaan siltä kuin sprintterien kuuluukin! Ja 100 metriä nyt on mun mielestäni se yleisurheilun kuninkuuslaji! Toivottavasti paikat kestävät ja Pöyhönen pääsee näyttämään parhaan potentiaalinsa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom