Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

KyntöSika sanoi:
Missäs kunnos Käpylä tällä hetkellä oikein on?

Jaa-a, vähän hankala arvioida kun en oikein tiedä mihin kuntoon verrata. Sen verran mitä olen nähnyt niin isoja romuja tottakai, vaan aika rauhallista treeniä taitaa olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timo Poutiainen Sm.1 kehonrakennuksessa..aaargh
:lol2:

Tiedz sanoi:
Timo Poutiainen Sm.1 kehonrakennuksessa..aaargh
:lol2:

Olen kade :rolleyes: Siellähän salilla on sitten todellinen motivaattori meille kaikille kynäniskoille... kävispä meidänkin salilla joku joka motivois uusiin ulottovuuksiin.... :D

sporter sanoi:
Ei ole Kuntostudio kyseessä. Nykyään em. henkilöt käyvät Jerry Ossia lukuunottamatta Gym99:llä. Pappa ainakin käynyt jo vuosia. Viimeisin "tulokas" Kokkonen. Tosin Boogieta en ole enää aikoihin nähnyt.

Okei, kiitos päivityksestä.. :)

-Marchi- sanoi:
Eikö kukaan reenaa missään mallitypyjen seassa? :D Reenaavatko ne sitten liian boheemissa ympäristöissä teille... Jossain Elixian tapaisissa hyvänolon keskuksissa tms.
Tuolla Esport Centerissä Jukka Puotilan, Frederikin, Seppo Hovin ja Jere Lehtisen seassa treenaa ainakin Suvi Miinala.

Silloin ku mikonkadun gold's gym vielä oli pystyssä niin siellä näin muutaman kerran Riku Kirin ja Tony Halmeen. Ruoholahden Wellness/SATS salilla näin kerran Janne Niinimaan (tämä oli päivä tai kaksi sen surullisen kuuluisan Suomi-Ruotsi matsin jälkeen, joka päättyi 5-6, meinasin kuittaa jotain, mutta..). Mayorssilla oon nähny yhden niistä tämän vuoden missiehdokkaista Jasna Preseljin tai ainakin jonkun joka on hyvin hyvin saman näköinen.

Ei kat nuo voimailijat tai kehon-nakertajat mitään kuuluisuuksia taida olla, mutta wolffilla reenaa TV.n superstara, salkkareissa vakuuttavan Inkan roolin tehnyt näyttelijätär...

Salomaa sanoi:
Ei millään pahalla, mut parturi vois tehä terää :) Höylä käteen ja...

Kyllahan ma aika pian ton kuvan jalkeen kavinkin parturissa :D Ei se letti yleensa nyt noin kauheelta nayta.. Toi kuva on otettu muutenkin treenin paatteeks etta sekin selittaa tota lettia, katokun ei sarjojen valissa mitaan tukkaa laitella ;) Voit sita lettia katella noista muista kuvista.

Niin jo noista bikini kyselyista: Ne vaatteet on vaan editoitu siihen bikinien paalle, ettei kaikki pakkiksel naa mun treeniasua :hyper:

Btw, jos joskus reenailen #2-salillani, saatan aika varmasti törmätä jto:hon siellä, kuuluisuus sitten tai ei :D

Arc, err. Ilkästi tehty :/

Dynamite88 sanoi:
mä käyn body centteril ja siel joskus on tullu nähtyä illikainen mut käy se davidilläki ja yhes toiseski paikas mut nimee en muista nyt tähä hätää :)

Joskus pari vuotta sitten kävin kerran samassa porukassa Illikaisen kans salilla, mut se ei vielä sillon ollu alkanu näihin vahvinmies hommiin. Kait se nykyään o paljo paremmassa kunnossa ku sillon, pennkasi jonni verran päälle 200, ja kyykkäili sarjaa oisko ollu lähempänä 300 ku 250. Nostihan mies kuulemma tuossa pari kk sitten penkistä 240 ilman paitaa, on se iso Mölli. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom