Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

Turun motivuksella minäkin kerran näin Sedu Koskisen. Ja sitten se heebo joka on siinä sisustusohjelmassa käy siellä. Nimeä en tiedä (en ohjelman enkä ko. heebon) kun en kato sisustusohjelmia, kaveri vaan sano että toi on se sälli siitä ja siitä ohjelmasta. Nyt voin kuolla onnellisena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SerialLoser sanoi:
Jaa, nää käyt Esportissa.
Vai onko Outi vaihtanut salia?

Esportissa käy Jukka Puotila, kesäisin siellä olen nähnyt myös Jere Lehtisen ja Teemu Selänteen, IIIK!!!
Hohoo, ja kerran Frederikin, TUPLA-IIK!!

Joo, ja kerran se vitun Sarasvuokin oli siellä, teki kaverinsa kanssa prässiä, ja kyllä se sekä prässistä että jalkatreenistä, niin kuin kaikesta muustakin, selkeesti tiesi ihan kaiken, ja kertoi sen myös.
Onko Sarasvuon tappaminen rikos....

Kumma juttu, et Sarasvuo on ollu ihan hiljaa sillon ku on käyny treenaas meijerillä;) Miks täällä ihmiset käy esportis,yks paskimmista ja kalleimmista saleista missä oon ikinä käyny.:wanha:

Mulla käy moni kaveri Esportissa ja mun vanhemmat.
Tytöistä sen ymmärtää kun siellä on kaikki bodypumpit ja joogat niille. Mut jäbät jotka käy vaan salilla maksaa sen saman hinnan joka on muistaakseni n. 60e / kk..?
Hyi.

Eilen Turun Caribialla bongasin Heikki "Idols-juontaja" Paasosen punttitreeniä tekemässä. Ja viereinen pukkari oli varattu Lordille:rock: , ei kyllä näkynyt poikia salilla, ehkä se meikkus tämän illan juuroviisuihin kestää sen verran kauan ettei voi edellisenä iltanakaan huhkia...

samppap sanoi:
Missä Mika treenaa nykyään? Ennen se kävi Gym 1:llä ja Solanassa, mut tänhetkisiä kuulumisia en tiedä...

Solanalla ainakin näkyy kohtuu usein. Juuri ennen SM-kisoja saimme yksityisnäytöksen poseerauksista, kun Mika treenaili salin venyttely/jumppa tilassa poset kohdilleen kisoihin :thumbs:

Satariel sanoi:
Solanalla ainakin näkyy kohtuu usein. Juuri ennen SM-kisoja saimme yksityisnäytöksen poseerauksista, kun Mika treenaili salin venyttely/jumppa tilassa poset kohdilleen kisoihin :thumbs:

Sen vapari oli ihan helvetin hyvä... Tiedätkö miehen tulevaisuuden suunnitelmista?

Samalla salilla Valkealassa treenailen Visa Hongiston kanssa. Se on voittanu jo useempia suomen mestaruuksia pikajuoksussa miesten sarjassa, vaikka onkin vasta 18-vuotias. Kai senkin voi jonkin asteen "julkkikseksi" laskea. Ite siis juoksen samassa tiimissä Visan kanssa.

Mun sali on pienen itäsuomalaisen metsäkunnan kunnallinen sali, paljon porukkaa käy silti, ei julkkikiksia, mut kovia punttiäijiä: voimannoston senioreiden mm Puhakka ja nuorten alle 125 kilon voimannoston sm Saario

Toissapäivänä näin salilla ekan kerran Mikaela Ingbergin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom