Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
masantti sanoi:
Saanko kysellä minkälaista treeniä hän mahtaa tehdä? Siis mitä liikkeitä?

Minuakin kiinnostaa ja kovasti :D

Vuoden Urheilija gaalassa sanoi että vetää leukoja 85 kilon lisäpainolla ja suunnittelee itse harjoittelunsa. :thumbs:

masantti sanoi:
Saanko kysellä minkälaista treeniä hän mahtaa tehdä? Siis mitä liikkeitä?

Mitä mä oon nähny, niin ihan perusliikkeitä; kyykkyä, mavea ja leukoja.
Melko kovat painot hänellä kyllä oli esimerkiksi kyykyssä, muistaakseni 175 kg, tyyli oli todella rankka: perse koski melkein maahan. Mutta yleensä (?) hän tulee punttisalin puolelle painitreeniensä jälkeen, joten luultavasti isompiinkin rautoihin hänellä on varaa.
Lisäpainoista leuoissa en tiedä, mutta samalla salilla käy toinenkin painija, jolla on reilusti yli 50 kiloa lisäpainona. :worship:

Joskus näin myhin tekevän 140kg:lla lyhyttä sarjaa penkkiä, mutta tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa...

Hannu Manninen ja Tanja Poutiainen. Sitten on myös paralympialaisten keihäänheiton muistaakseni voitaja, mutta nimeä en tähän hätään muista. Ja sitten joskus siellä käpyilee entinen Jokerien kakkoskoutsi Jouko Lukkarila. Ja Jarmo Riskin on havaittu joskus kälkäilevän käytävillä. Siinäpä niitä.

Jos keihään ystäviä kiinnostaa niin Harri Haatainen käy samalla salilla kun minä ja sanoi tämän hetkisistä tuloksista että kyllä se yli 80m se tikku lentää.

oli meidän salilla kerran yli kolme tuntii joku paskalle haiseva satasenjuoksijan tikku.. :jahas: oli muuten nenässä pitelemistä ku sen verran pieni sali :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom