Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
4-5 eri SM kultaa voittanutta painonnostajaa, pronssi Olympiamitalisti painonnostaja, jotka ovat Suomea ulkomaillakin edustaneet, välillä paremmin ja välillä huonommin, mukavaa porukkaa jokatapauksessa.

Kankaanpää o/

Ainiin, urheilutalolla salilla hengailee välillä myös Matti Mononen, tuo kiiltokuvapoika (jota suuresti inhoan) tuli kerran vain hengailemaan salille. Teki jtn ihme vemputuksia ja sitten teki ihan vitun kovia vatsoja. Sil hemmol on ne kunnossa :/

Hät hätäseen tulee mieleen Tampereen Wolfilla käyviä:

Juha Kyrönviita
Jani Kuusinen
Samuli Perälä
Maija Lehtonen
Lisbeth Hälikkä
Anu Mäkinen
Sauli Aitto-oja
ZannaZ (tuleva fitness-mestari ;) :lol2: )

myös olen bongannut treenamassa:
Nuppu Zeitlin
Minna Pajulahti

noi nyt ainakin.... muitakin VARMASTI on, en vaan osaa nimetä (tai en muuten vaan tunne/tiedä)...

Lahden Nick'sillä olen nähnyt: Jari Litmanen,Janne Ahonen,Micaela Ingberg ja Emma Laine.Tiedä sitten kuinka säännöllisesti siä käyvät...?

Harri Haatainen (aargh!)
Mats Långbacka
Se Kwanin tumma kaveri
Jölli (näin kerran skabojen jälkeen)

ZannaZ sanoi:
Hät hätäseen tulee mieleen Tampereen Wolfilla käyviä:

Juha Kyrönviita
Jani Kuusinen
Samuli Perälä
Maija Lehtonen
Lisbeth Hälikkä
Anu Mäkinen
Sauli Aitto-oja
ZannaZ (tuleva fitness-mestari ;) :lol2: )

myös olen bongannut treenamassa:
Nuppu Zeitlin
Minna Pajulahti

noi nyt ainakin.... muitakin VARMASTI on, en vaan osaa nimetä (tai en muuten vaan tunne/tiedä)...

Onkohan mun julkkistuntemuksessa puutteita, koska nuo nimet ei sano mulle kerrassaan mitään. Enkä viitsi kooklatakaan. Lienevät piirikunnallisen tason julkimoita..?

ymi sanoi:
Onkohan mun julkkistuntemuksessa puutteita, koska nuo nimet ei sano mulle kerrassaan mitään. Enkä viitsi kooklatakaan. Lienevät piirikunnallisen tason julkimoita..?

Kyllä ovat kaikki vähintäänkin valtakunnallisella tasolla julkimoita jos tietää jotain kehonrakennuksesta tahi fitness-hommista.

Meidän salilla suurin julkkis taitaa olla tuo pomo (eli salin omistaja), JiiPee Pulkkinen.
Myös Tanja Poutiainen, Hannu & Pirjo Manninen ilmaantuvat kuvioihin aina kun kisakausi loppuu.

Ja tietysti kehismiehistä Savelan Rane, voimailijoille tuttu nimi lienee Hiltusen Mika, sotilaspenkkipuolella Heikkilän Jussi.

:thumbs:

Erehdyin ehkä henkilöstä, mutta ihan kuin salilla olisi viime viikolla kävelly Herrasen Juhani. Ei tehnyt mitään treeniä, siellä vaan kierteli, soitteli muutamia puheluita ja tsekkaili laitteita. Veti perässään sellasta "metallisalkkua" (= en tiedä mikä se oli) jossa luki Juhani Herranen KY. Voiko olla mahdollista että se on täällä Kainuussa päin ollu?

AK_ sanoi:
Erehdyin ehkä henkilöstä, mutta ihan kuin salilla olisi viime viikolla kävelly Herrasen Juhani. Ei tehnyt mitään treeniä, siellä vaan kierteli, soitteli muutamia puheluita ja tsekkaili laitteita. Veti perässään sellasta "metallisalkkua" (= en tiedä mikä se oli) jossa luki Juhani Herranen KY. Voiko olla mahdollista että se on täällä Kainuussa päin ollu?
Tekee töikseen nuita hommia joten tuskin erehdyit, pieni ukko taas nykyään.

No katohan perkele, sehän se sitten oli :)

Tuli muuten sanomaan mulle ylätaljasta että "no se on kyllä paska, mutta tee vaan jos haluat ja pystyt." kun taistelin sen laitteen kanssa. Ihan mukavalta mieheltä vaikutti :)

Salilla jossa käyn säännöllisesti kun ei käy ketään julkkiksia mutta sitten satunnaisesti kaupallisilla käydessä näkyy Boogie, Kokkonen, Heikkinen, Ossi ja ketähän kaikkia sitä on näkynytkään....
Hetkinen joskus Leppävirralla pari vuotta sitten oli koko Jääkiekko maajoukkue salilla ja eipä sinne muita sitten mahtunutkaan, joten jäi treenit tekemättä.
Sitten joskus on näkynyt näitä Kuopiolaisia mäkihyppääjiä...

Heikkinen näytti pari päivää sitten ihan samalta kuin ennenkin.

Huonojalkainen sanoi:
Ei tämä näin ole kiinnostavaa. Kertokaa mitä ne julkut siellä puuhailee. Tuleeko Halmeelta salilla aivomyrskyjä, onko Jari Sarasvuon pierukin yrityskehittävän hajuista, näkyykö Tiia Piililtä camel toe jne.

No pannaan tähän yksi elämän tähtihetki. Treenailin vuosia sitten samalla salilla kuin Sarasvuo. Tuolloin olin myös suht kondiksessa, noh suhteellista, mutta kuitenkin melko vahva kokoisekseni (~75kg). Olin just tehny ekan lämppärisarjani Davidin istumasoutuhärpättimessä, treenivaatteena baggyt (oli tuolloin muotia :rolleyes: ) ja perinteinen löppänä t-paita eli kondiksesta oli mahdotonta ulkopuolisen sanoa mitään. Paikalle saapuu Sarasvuo ja kysyy sopiiko tulla mukaan tekemään. Mikäs siinä ja kysyn mitä pistetään. Laitetaan yhdet limput lisää Jarin sarjaa varten ja kattelen kuinka julkimo pistelee menemään ilman lämmittelyä rumalla tyylillä. Näytti vähän siltä, että se oli arvioinu itelleen sopivat painot mun käyttämien painojen mukaan ja pisti siihen vähän lisää. Olihan toi Sarasvuo skrodemman näkönen kuin mitä ite olin.

Sarjan päätyttyä Sarasvuo alkaa ottamaan omia kiekkojaan pois ikäänkuin mua varten, mutta mä sanon, että anna olla vaan ja pistän varsinaiseen sarjaani vielä yhdet limput lisää ja teen normaalin 10 puhdasta toistoa. Jarin kommentti: "Mua ei ole ikinä nöyryytetty näin!". :hyper: Meinasin sanoa, notta "sisäinen sankari ei taidakaan olla ulkonen sankari", mutta en ujona poikana kehdannu sitten heittää läppääni...ois kyllä pitäny. Jarillahan oli just noina aikoina kaupoissa se "Sisäinen sankari"-kirja. Onpahan vaan jääny hyvin mieleen tuo keissi.

-m

MKa sanoi:
Sarjan päätyttyä Sarasvuo alkaa ottamaan omia kiekkojaan pois ikäänkuin mua varten, mutta mä sanon, että anna olla vaan ja pistän varsinaiseen sarjaani vielä yhdet limput lisää ja teen normaalin 10 puhdasta toistoa. Jarin kommentti: "Mua ei ole ikinä nöyryytetty näin!". :hyper: Meinasin sanoa, notta "sisäinen sankari ei taidakaan olla ulkonen sankari", mutta en ujona poikana kehdannu sitten heittää läppääni...ois kyllä pitäny. Jarillahan oli just noina aikoina kaupoissa se "Sisäinen sankari"-kirja. Onpahan vaan jääny hyvin mieleen tuo keissi.

-m

Just tämmöisiä tarinoita kun olisi lisää :D Ei lol :D

Vanhalla salilla kävi joskus kesällä joitain Tampereen kiekkoympyröissä tunnettuja nimiä kiskomassa jotan kevyitä reenejä:
mm.
Raimo Helminen
Juha Hautamaa
Jyrki Lumme
Jussi Tarvainen

Juupeli82 sanoi:
Kehonrakennuksen nuorten Suomenmestari vuosimallia 2004 alle 70 kg sarjassa :rolleyes:

Ai hä, käykö se muka salillakin? Jos en väärin muista, niin komeili B&K:n toissanumerossa ilman mitään väriä/lihaksia :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom