Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Onko vieläkin vaikuttava näky?
ZannaZ sanoi:Hät hätäseen tulee mieleen Tampereen Wolfilla käyviä:
Juha Kyrönviita
Jani Kuusinen
Samuli Perälä
Maija Lehtonen
Lisbeth Hälikkä
Anu Mäkinen
Sauli Aitto-oja
ZannaZ (tuleva fitness-mestari ;) :lol2: )
myös olen bongannut treenamassa:
Nuppu Zeitlin
Minna Pajulahti
noi nyt ainakin.... muitakin VARMASTI on, en vaan osaa nimetä (tai en muuten vaan tunne/tiedä)...
ymi sanoi:Onkohan mun julkkistuntemuksessa puutteita, koska nuo nimet ei sano mulle kerrassaan mitään. Enkä viitsi kooklatakaan. Lienevät piirikunnallisen tason julkimoita..?
Tekee töikseen nuita hommia joten tuskin erehdyit, pieni ukko taas nykyään.AK_ sanoi:Erehdyin ehkä henkilöstä, mutta ihan kuin salilla olisi viime viikolla kävelly Herrasen Juhani. Ei tehnyt mitään treeniä, siellä vaan kierteli, soitteli muutamia puheluita ja tsekkaili laitteita. Veti perässään sellasta "metallisalkkua" (= en tiedä mikä se oli) jossa luki Juhani Herranen KY. Voiko olla mahdollista että se on täällä Kainuussa päin ollu?
Huonojalkainen sanoi:Ei tämä näin ole kiinnostavaa. Kertokaa mitä ne julkut siellä puuhailee. Tuleeko Halmeelta salilla aivomyrskyjä, onko Jari Sarasvuon pierukin yrityskehittävän hajuista, näkyykö Tiia Piililtä camel toe jne.
MKa sanoi:Sarjan päätyttyä Sarasvuo alkaa ottamaan omia kiekkojaan pois ikäänkuin mua varten, mutta mä sanon, että anna olla vaan ja pistän varsinaiseen sarjaani vielä yhdet limput lisää ja teen normaalin 10 puhdasta toistoa. Jarin kommentti: "Mua ei ole ikinä nöyryytetty näin!". Meinasin sanoa, notta "sisäinen sankari ei taidakaan olla ulkonen sankari", mutta en ujona poikana kehdannu sitten heittää läppääni...ois kyllä pitäny. Jarillahan oli just noina aikoina kaupoissa se "Sisäinen sankari"-kirja. Onpahan vaan jääny hyvin mieleen tuo keissi.
-m
ZannaZ sanoi:Minna Pajulahti
Juupeli82 sanoi:Kehonrakennuksen nuorten Suomenmestari vuosimallia 2004 alle 70 kg sarjassa