Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

Mä oon nähny vaan siitä suomen fab fivestä sen yhen kundin, salkkareitten Sunin vai mikälie se oli ja sit maria kuusiluoman. en oikein harrasta mitään erityistä julkkisbongailua, niin mult menee hyvin helposti kyllä ohi tommoset. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wrestlingaaja Starbuck käy vakituisesti ja Timo Kotipelto on ainaki joskus käyny

Bryggaren Arto oli tänään salilla valmentamassa yleisurheilijanuoria. Opetti niille liikkeiden ohella salietikettiä. Painojen takaisinlaitto vielä ohjelmasta puuttui, muuten hyvin. =)

No tänään silmät tippuivat lattialle, kun olin vääntämässä keskitettyä hauiskääntöä :david:. Hieman yli 1000 asukkaan kunnan (nykyisin yhdistynyt kunta) salille ilmestyi Jarkko Ruostekivi. Oudointa tässä on se, että tällä salilla laitteiden monipuolisuus ei ole kovinkaan suurta.. Hävettää kyllä, kun tuijotin varmaan ihan liikaa...:nolo:

No tänään silmät tippuivat lattialle, kun olin vääntämässä keskitettyä hauiskääntöä :david:. Hieman yli 1000 asukkaan kunnan (nykyisin yhdistynyt kunta) salille ilmestyi Jarkko Ruostekivi. Oudointa tässä on se, että tällä salilla laitteiden monipuolisuus ei ole kovinkaan suurta.. Hävettää kyllä, kun tuijotin varmaan ihan liikaa...:nolo:

Jaaha oman kylän poikia täälläkin:)

mahtimenestyselokuvan "aika tappaa" näyttelijä!!!!!

mahtimenestyselokuvan "aika tappaa" näyttelijä!!!!!

Matthew McGonaughey? :eek:

Dirk_Pitt1_LG.jpg

Anteeksi :offtopic:

Juha-Matti Aitala. Eiks ollu jokune vuos sit SM 3. voimamiehis ellen väärin muista?

nimi on kylläkin juha-pekka...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom