Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

Yks silmään pistävä gymillä kävijä on semmonen tosi ruskettunu mies. Semmosissa lihoissa ainakin on että on kumma jos ei kisaile. En tiiä yhtään kuka mahtaa olla mutta pakko olla joku kisailija.

Tiedän ketä tarkoitat, en vain viitsi mainita nimeä tässä ettei loukkaannu jos sattuu lukemaan. Vähän vanhempi kaveri kuitenkin kyseessä ja kovassahan lihassa tuo on. Ei ole vain koskaan omien sanojensa mukaan kilpaillut vaikka välillä dietillä onkin ja tiukassakin kunnossa. Massaa ja kireyttäkin olisi lavalle. Ei varmaan ole sitten vain huvittanut mennä tai mistä sitä tietää mikä siinä on, mutta ihan tykki kaveri on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turun Elixiassa kävi mun tunnilla kerran Lola Odusoga...ja treenaili Käyhdyn Janne myös M&M:lla samoihin aikoihin mun kanssa ku vielä Turussa asuin.

Jos meidän salilla kävis yksikin julkku (ees salarakas tai jotain..) ei se olis sellanen läävä

No ainakin taiteilija Teemu Mäki, filosofi Pekka Himanen, meteorologi Matti Huutonen.(jälkimmäisellä hieno Bruce Lee paita:)
Ja onhan siellä näkynyt TV kasvo Heikki Paasonen.

Onhan noita..
Nyt on pakko kysyä, onko kyseessä Kumpulan YO-liikunnan sali? Heikki Paasosen olen siellä ainakin nähnyt. Teemu Mäen näköinen heebo siellä tuntuu olevan jatkuvasti, mutta olen pitänyt häntä vain look-a-like -Teemuna. Tuntuu vaikealta uskoa, että tämä kaveri olisi tappanut kissan, runkannut mällit sen päälle ja vielä videoinut tapahtuman.

Tiedän ketä tarkoitat, en vain viitsi mainita nimeä tässä ettei loukkaannu jos sattuu lukemaan.

Ei ole vain koskaan omien sanojensa mukaan kilpaillut vaikka välillä dietillä onkin ja tiukassakin kunnossa. Massaa ja kireyttäkin olisi lavalle.

Ok. Kumma miks pihtaa niin kovaa kuntoa. :eek: IMO lavalle vaan kipin kapin.

Monella salilla tulee treenattua, mutta eräällä salilla treenailee nouseva kuulamörssäri Mika Vasara, jos vain kotikonnuilleen osuu.

Mistäs sä muuten tiedät noin tarkkaan minkälaisia paitoja porukka pitää homobaareissa? :eek:
Olen teitä (?) vekkuleita aikanaan viikonloppuisin juhlimaan kuskaillut :thumbs:

Tässä vielä Neutraalille kuva vastaavasta paidasta, ettei sun tarvi enää vaivata päätäsi onko se miesten vai naisten paita.
Kuten Neutraalikin totesi, selvä naisten paitahan tuo on.

Olen teitä (?) vekkuleita aikanaan viikonloppuisin juhlimaan kuskaillut :thumbs:

Kuten Neutraalikin totesi, selvä naisten paitahan tuo on.

Mitä, kaapin ovetko siellä natisee? Olet tainnut enemmänkin pyöriä kyseisissä piireissä. Otitko "tarakalle" vai "poljitko" itse? Nyt selvis sitten tuo nickinkin merkitys, eihän siitä tarvi kuin tiputtaa toinen kirjain pois.

Mitä paitaan tulee, se on makuasia sano kissa, kun jne jne.

P.S. Terveisiä Mouhijärvelle! ;)

Meidän salilla on muutamaan otteeseen näkynyt ennen salkkareissa ollut Pamela oikeeta nimee en tiedä..:D

Tuiskun Antti kävi aina toisinaan. Se tuntui viihtyvän ainakin miesten pukuhuoneessa hyvin :rolleyes:

Tuiskun Antti kävi aina toisinaan. Se tuntui viihtyvän ainakin miesten pukuhuoneessa hyvin :rolleyes:

Mitenkä mä vähän epäilen taas tämänkin tiedon todenperäisyyttä. En sitä että Antti kyseisellä salilla käy, vaan tota miesten pukkarissa viihtymistä. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom