Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markus Pöyhönen patsasteli joskus tuolla Mäkelänrinteen uimahallin salilla Sofia Sidan kanssa. Tai Sofia tais olla silloin vielä Zida. Ja unelmapoikamies Antti Peltonen kävi joskus Silver Gymillä.

Elänkö mä ihan tynnyrissä, kun en tunnista urheilijoita lukuunottamatta lähes ketään tämän ketjun "kuuluisuuksista"?

997.jpg

edit. Isabella Holm aka Kirsi Ståhlberg

:kuola: :kuola:

Elänkö mä ihan tynnyrissä, kun en tunnista urheilijoita lukuunottamatta lähes ketään tämän ketjun "kuuluisuuksista"?

Et, mäkään en ole kuullut useimmista, ja pidän itseäni sentään aika hyvin aikaani seuraavana.

Lucio Linhares bongattu pariin kertaan. Tai ainakin hyvin, hyvin samannäköinen, englantia puhuva mies, brasilian jiu jitsu-paidat päällä.

Joku asiasta tietävä voi toki korjata, että onko Lucio ylipäätään Suomessa tällä hetkellä, vai oliko kyseessä kaksoisolento.

Joku asiasta tietävä voi toki korjata, että onko Lucio ylipäätään Suomessa tällä hetkellä, vai oliko kyseessä kaksoisolento.

Taitaa pitää parhaillaan seminaaria Lahdessa. Ja koska olet näköjään itsekin samalta paikkakunnalta, niin eiköhän se Lucio ole.

Onko oikeasti vahva mies? Joku osasi kertoa, että penkkaa 150kg ja samalla eniten leijonista, itse väääähän epäilen

Kyllä se nyt runkkupenkkiä tekee sarjaa 130kg:lla, mitä nyt olen seurannut. Oikeastaan en oo sen mitään muuta nähnykään salilla tekevän :D

Edellisellä salilla vakiokävijöitä olivat muun muassa Jari Mentula, Tero Kivinen, Ville Nieminen, Olli Herman ja Kari Palonen. Myös Jutta Gustafsberg ja Ari Kokkonen näkyivät aika usein.

En ole tainut nähdä kun Anssi Koivurannan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom