Keitä "kuuluisuuksia" käy salillasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matthew McGonaughey? :eek:

Dirk_Pitt1_LG.jpg

Anteeksi :offtopic:

ei kun ihan suomalainen aika tappaa

jykylässä kuvattu yms. eli ei ehkä sittenkään kannata ängetä samalle salille mun kaa ;)

meidän salilla "julkut" on lähinnä voimanostajia. aulis aalto taitaa olla tunnetuin. yhtään kehonrakentajaa ei taida käydä, ei ainakaan ketään "kuuluisaa"

J-P Aitala, Monosen Matti, itse jto ja mitä ilmeisemmin tämän threadin perusteella myös pakkikselta niin kovin tutut marchi ja ile...:thumbs:

Törmäillään.

J-P Aitala, Monosen Matti, itse jto ja mitä ilmeisemmin tämän threadin perusteella myös pakkikselta niin kovin tutut marchi ja ile...:thumbs:

Törmäillään.
Pakkiksessa enemmän Imatralaisia ku kuvittelinkaan. Samalla salilla ilmeisesti käydään.
Eli vastaus threadiin Aitala ja Mononen.
Jto:kin Imatralta?:eek:

Pakkiksessa enemmän Imatralaisia ku kuvittelinkaan. Samalla salilla ilmeisesti käydään.
Eli vastaus threadiin Aitala ja Mononen.
Jto:kin Imatralta?:eek:

sanoisinpa jopa että liikaa...

Mikäs tämä Imatran kuumin sali on? Kysyn näin vasta alueelle muuttaneena. :D

Kyl omasta mielestäni hinta-laatu suhteeltaan paras on urheilutalon sali. Nyt käyn vielä 2 viikon ajan Colossumilla ja sen jälkeen urheilutalolle. Vai millos se urheilutalo taas aukeaa, eikös se oo kesätauolla vielä?

Edit: Ja anteeks nyt offtopic minkä menin alottamaan.

parhaat on muualta muuttaneita

Kiitos tästä! :D

Täytyypä kiertää eri salit läpi ja tehdä vertailua. Kiitoksia OT-vastauksista kaikille.

illikaisen jani on pari kertaa sattunut samaan aikaan salille, aika järjetön kaveri. Ei oo mikään semmonen kankea möykky vaan kunnos iso jätkä jota voi vielä sanoa yleisurheilijaksikin jos haluaa.

Ei sinänsä liittynyt kysymykseen mutta joskus olen nähnyt tuon torniolaisen laskettelijanki salilla (en muista nimeä).

Imatra on voimamiesten mecca. Vaffimmat ammentaa voimansa viikottain Woodoosta.

woodookin menny vaan huonompaan suuntaan :( miun mielestä

woodookin menny vaan huonompaan suuntaan :( miun mielestä

Lauantaina siellä ainakin oli loistavaa bluesia.

Ja ketjun aiheeseen liittyen mainittakoon, että Oulussa Urheilutalolla on muutaman kerran tullut nähtyä Heidi Hannulan omituisia kuminauhatreenejä. Jalka liikkuu aivan käsittämättömän nopeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom