Sain suostuteltua vihdoin jonku ottamaan videolle pari heittoa.
Eka yritin vähän kovemmilla vauhdeilla, mutta menin vaa pitkin pituuttani märällä pellolla, joten ainoat julkaisukelpoiset heitot on ristiaskelkävely+loikka. Tukijalalle piti astua tosi varovasti (etukenossa nojaten, muute liuku alta) ja oli iha kamalaa liukastelua, mutta pari about onnistui olosuhteisiin nähden. Noin heitot oli jossain 50metrin korvilla, sinänsä iha ookoo mulle, kun ei tossa nyt ollu vauhtia alla (ihanku mä osaisin ees blokata :D) En tie olisko eka lentäny pidemmälle, jos olisin heittäny paremmalla keihäällä. Heitelin Sportian halvalla 800g Polanikilla, kun ei kotoa löydy nyt parempaa. Treeneissä mulla on joku Crowni. Täytyy koittaa ottaa kentältä parempaa pätkää ennen talvee.
(kantsii laittaa äänet mutelle, tuli vähän turhan quakemaiset huohotukset)
http://www.astola.fi/kepakko.wmv
Jep. Kärkeä vaan reeeilusti alemmaksi. Ite tykkään pitää sitä noin leuan korkeudella. Yläkroppa toimii hyvin. Minun silmään heitto näyttää vähän katkonaiselta. Eli samalla vauhdilla kaikki liikkeet niin ei mene sitä vauhtia hukkaankaan. Johtuu varmaan alustasta, kun tuossa ensin joutuu keskittymään siihen ettei liukastu, ja sitten vasta heittoon. Onko mahdollisuuksia ihan urheilukentälle päästä heittämään?