Kehu täältä kreatiinisi

Ikä
36
Elikkäs kun oli toi thread tosta hauku täälä protskusi, joten mitäpä sanomista teillä on kreatiineistänne?:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No fastin kreatiini ihan hyvin auttanu mulla. Tai huomas sen vasta sit ku on nyt ollu 1kk tauko niin vähä sarjat lyhentyny ei jaksa nii pitkii sarjoi pumppaa.

peks1 sanoi:
No fastin kreatiini ihan hyvin auttanu mulla. Tai huomas sen vasta sit ku on nyt ollu 1kk tauko niin vähä sarjat lyhentyny ei jaksa nii pitkii sarjoi pumppaa.

Juu samoja kokemuksia täälläkin, Fastin kreatiini toimii niinkuin pitääkin. Wrangen kreatiini kilon pöntöissä ei taasen oo koskaan sanonu yhtään mitään, korkeintaan paska lentää. :kuvia:

Bulkkitavarana ostettu CEE...eli kreatiinietyyliesteri yllätti himpun paremmalla teholla kuin monohydraatti ja lisäksi paljon vatsaystävällisempää.

Tuo Boosmanin krea on ihan hyvää sekä SportLife Nutrionin, mutta Ultra Preofermsin krea on kakkaa, älkää ostako.:jahas:

fastin kreatiini on mulla potkinut hyvin. kaapissa on leaderin kreaa purnukka, saas nähdä miten se toimii kunhan jaksaa kokeilla.

tai-kanen krea on mulla vörkkiny parhaiten tähän mennessä.

Pistääkää jotain perusteluja, että miksi toinen krea on parempaa kuin toinen?
Onko tuloksissa ollut huomattavaa eroa merkin vaihtamisen jälkeen?
Onko ollut jotain sivuvaikutuksia eri tuotteilla?
jne?

Twinlabista sain jotain irti, nousi oma paino --> tulokset nousi.

Fastista ja QNT:sta finnejä, ei muuta.

Nyt Tai Kane kokeilussa.

No niin! Nyt kaikki kertomaan kumpi on parempaa (jos eroja nyt yleensä löytyy) ja perustelut mukaan tietenkin :D
American Creatine
vai
Fast Creatine
American crea kuitenkin hieman halvempaa.

FolkkeW sanoi:
No niin! Nyt kaikki kertomaan kumpi on parempaa (jos eroja nyt yleensä löytyy) ja perustelut mukaan tietenkin :D
American Creatine
vai
Fast Creatine
American crea kuitenkin hieman halvempaa.

Villi arvaus olisi, että ne on samaa tavaraa... :evil:

battleaxe sanoi:
Voisin kuvitella, että aika pitkälle samaa kamaa kaikki:)

Niin minäkin voisin. Meidän kuvitelmilla ei vaan ole mitään väliä. Olisi ihan kiva, jos jos nuo kreatiinit testattaisiin/tutkittaisiin vaikka jonkun lehden toimesta, niin saisi tuosta asiasta jotain faktaakin.

Tuollaiset aiemmassa postissani tehdyt havainnot olen joka tapauksessa tehnyt.

Tredin otsikko oli muuten: "Kehu täällä kreatiinisi". Aloituspostaaja kaikesta huolimatta halunnee vastaukseksi muutakin kuin että "ne on samaa tavaraa kaikki."

Superstarah sanoi:
Evolution CRP Crea on nyt käytössä.

Potkii hemmetin hyvin.

Aivan toivottoman kova tuote. Tulokset nousee tosi hyvin dieetilläkin...ja se pumppi treenissä tankattuna yhdessä Phasen ja BCAA:n kanssa. Tosi hyvä. Pitäis kokeilla sitä JRFitneksen versiotakin...

Suositut

Back
Ylös Bottom