Kehu täältä kreatiinisi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FolkkeW sanoi:
No niin! Nyt kaikki kertomaan kumpi on parempaa (jos eroja nyt yleensä löytyy) ja perustelut mukaan tietenkin :D
American Creatine
vai
Fast Creatine
American crea kuitenkin hieman halvempaa.
skuge sanoi:
Villi arvaus olisi, että ne on samaa tavaraa... :evil:
Vaikka ne onkin periaatteessa "samaa shittiä", eli toimii yhtä hyvin, niin ymmärsin, että niiden raaka-aine on eri.

Ite olen käyttänyt Boosmanin monohydraattia. Taitaa olla halvinta shittiä mitä markkinoilta löytyy.

me tilataan salille sitä isompia satseja aina välillä.

V-12 :rock:

Muista en ole saanut mitää hyötyä.

Oikeastaan ekaan kertaa Kreatiini käytössä.. Joskus junnuna tuli vedettyä jotain Wrangen kreaa, mut ei siitä sen enempää.. Nyt on tosiaan kehissä Johtajan Kreatiinipuryvaatti.. Ihan käsittämätöntä matskua :rock:

Treeni alkanut taas pitkän tauon jälkeen, joten dietistä huolimatta voimatasot on muutenkin varmaan nousussa.. Ongelmana itsellä oli, että ei oikeen saanut itestään irti puristusta.. Heti ensimmäisen kreatiini satsin jälkeisessä treenissä sitä puristusta alkoi löytyä.. Nam!

Painoa tuli ekalla kreatiini viikolla 2kg lisää.. Naamaan se ei ainakaan mennyt se on varmaa..

Hyvää stuffia! Tätä lisää :kippis1:

Cipe sanoi:
Ihan käsittämätöntä matskua :rock:

Painoa tuli ekalla kreatiini viikolla 2kg lisää.. Naamaan se ei ainakaan mennyt se on varmaa..

Hyvää stuffia! Tätä lisää :kippis1:

Ihan käsittämättömän pahaa sanon minä!! Kaksi kertaa oon nyt tuota "nauttinut" ja molemmilla kerroilla on ollu sellainen koitos että oksat pois. Ihan jännittää miten tänään saan sen alas ja minkä kanssa tänään kokeilen. Nyt mennyt colalla ja persikka funlightillä, jälkimmäinen aivan kamalaa. Saa kyllä perkele luvan kans sitten toimia!!!! :hyper:

Ja eikös tuon puryvaatin pitäis nyt olla sellaista, mikä ei kerää nestettä..? Itse oikein odottelen jos lähtis nyt peruskrean lopettamisen jälkeen painokin tippumaan paremmin...

Mä vedän mun puryvaatin poretablettien kanssa.. Lidlin magnesium ja C-vitamiini poreet puryvaatin kanssa lasiin, lisää vesi ja nauti..

Suositut

Back
Ylös Bottom