Kehonpainolla treenaus - Ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sien1
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen siis jo lähemmäs 6kk tehnyt lähinnä omalla painolla treeniä (Punnerrukset, Vatsat, Selät) + Käsiä ihan normaaleilla käsipainoilla. (http://www.pytlik.com/escape/navyseals2.html) on kokeilu ja suoritettu juoksua lukuunottamatta. Uinnin sijasta tein tuon 2x Määrän pyöräilyä kuntopyörällä, mutta lopetin pyöräilemisen siinä vaiheessa kun sitä oli noin 1h / treenipäivä, koska koin sen pyöräilyn kuluttavan todella paljon kaloreita, ja nyt olen taas jatkanut pyöräily 20-30 min / treenipäivä , jotta peruskunto paranisi. Tällä hetkellä olen tehny 20x20 punnerruksia, mutta nytten siirtynyt 10x35 punnerruksen sarjoihin.(Kuvittelen tietäväni että myös tuommoiset punnerrussarjat kuluttavat paljon kaloreita)

Ajattelin täältä kysyä jos joku mahdollisesti osaisi ja viitsisi tehdä semmoisen treeniohjelma, joka sisältäisi koko kehon treenin ilman mitään salilaitteita. Eli ihan kotona pystyisi näitä tehdä. Löytyy mm. Leuanvetotanko, joten sitä voin hyödyntää liikkeissä.

Tiedän että tää viesti voi kuulostaa vähän avuttomalta, mut joku osaisi auttaa, niin olisin todella kiitollinen. Jos jotain tietoa jäi uupumaan, niin kyselkää.

Tuosta linkistä ei ainakaan kauheasti auennut minulle mitään. Lähinnä toivoin jonkun pakkotoiston jäsenen tekemää ohjelmaa, suomeksi ja helposti ymmärrettävästi :)

Tuosta linkistä ei ainakaan kauheasti auennut minulle mitään. Lähinnä toivoin jonkun pakkotoiston jäsenen tekemää ohjelmaa, suomeksi ja helposti ymmärrettävästi :)
Lue ja ammenna tietoa niin, että osaat itse muodostaa sen ohjelman. Ei tää ole oikeasti mitään rakettitiedettä.

Sen jälkeen voit tulla kysymään siitä ohjelmastasi mielipiteitä, ja varmasti saat niitä. Ei tää harrastus yleensäkään oikein toimi "kaikki_heti_mulle_nyt" -periaatteella.

Samaa mieltä voidin kanssa. Jos haluu kaiken valmiina ottamatta ite asioista selvää, kannattaa palkata personal trainer. Sit taas toiselta kantilta katottuna, semmonen ihminen, kuka palkkaa personal trainerin, koska ei ite ymmärrä/haluu ottaa selvää treenaamisesta ja siihen liittyvistä asioista, on hyvin harvoin oikeesti kovassa kondiksessa. Mut tää nyt on vaan miun havainto.

Kaikki tarvittava siun kysymykseen vastaamiseen löytyy tosta linkistä.

http://www.gymnasticbodies.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=4313&start=15 <--- Edellytykset aloittaaksesi. Eli perusvoima pitäisi olla kunnossa.
http://www.gymnasticbodies.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=1957 <--- Ohjelma. Sun täytyy perehtyä lajiin ja Coach Sommerin opetuksiin/kirjaan enemmän ymmärtääksesi lukea ohjelmaa oikein. Yksi hyvä työkalu on googlen kuvahaku.

Lue ton foorumin Getting started-osiota, siellä on paljon tietoa. Kuten aiemmin on sanottu, mitään helppoa starttia tohon ei ole.

EDIT: Tosiaan tuossa on telinevoimistelusta kyse... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom