Kehokisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Rock
  • Aloitettu Aloitettu
Niin. Ehkä se pitäisi vaan kaikkien hyväksyä että synthol on tullut kehoiluun jäädäkseen.

Ja ainahan kaikki uusi ja outo aiheuttaa alussa voimakasta vastusta. Veikkaan että 10 vuoden päästä kukaan ei enää pidä syntholin käyttöä minään. Tosiasia on kuitenkin se, ettei synholilla aitoa lihaa voi koskaan korvata. Vain vähän parannella.

Osaatko Mike kertoa miten sitä syntholia käytännössä käytetään? Uteliaisuudesta kyselen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liput hommattu Body-skaboihin, sunnuntain kisat jäävät väliin...

Godzilla tässä terve!!

Godzilla tässä terve!!
Tavoistani poiketen tulin viimein veirailemaan täällä suosittussa pakkotoisto.com:ssa kun kuulin tänään hyvältä kaveriltani, että tulevaan kehonrakennuksen SM-kisaa spekuloidaan täällä innolla. Se hyvä, että aiheesta tulee keskustelua ja tuloksia veikkaillaan etukäteen. Monia kiinnostaa myös se, että olenko tulossa kisaamaan, ja se tässä kaikille teille ilmoitettakoon, että tulen puolustamaan vuoden 2001 mestaruuttani 4.10 Fitness Expossa!

Ilmoittauduin kilpailuun, vaikka koko dieetin ajan minun treenejä ja koko hommaa on häirinnyt melko vakava loukkaantuminen olkapään alueella. Annan siis tietyn etumatkan jo muutenkin koville kisakavereille ja kilpailen tavallaan vasemmalla kädellä, mutta kuten jo sanoin, olen kisalavalla kun raskassarja kuulutetaan sinne!

Toinen asia minkä takia tulin vierailemaan täällä pakkotoisto.com:ssa on se, että monia näyttää kiinnostavan tuo minun hauisteni muoto, ja niistä puhutaan ja huhutaan jos jonkinlaista.
Olen aivan tarkoituksella pitänyt matalaa profiilia parin vuoden ajan koska nyt aivan samalla tavalla kuin vuonna 2001, kun tietyt tahot saivat tietää kilpailemisestani, alkoi välittömästi perättömien huhujen levittäminen netissä ja myös muualla synthol:in, silikonin yms. käytöstä.

Tähän asiaan haluan puuttua nyt koska olen urani aikana saanut mielestäni kuulla aivan tarpeeksi näitä perättömiä juttuja joissa ei ole päätä eikä häntää. Joillain tyypeillä näyttää vaan olevan kyltymätön tarve päästä mustamaalaamaan toista keinolla millä hyvänsä.

Olen aina yrittänyt olla hyvä esikuva lajille ja puhua sen puolesta niille, joilla kehonrakennuksesta ei välttämättä ole kovin selvää kuvaa. Olen aina ollut kaikkea keinotekoista, kuten syntholöljyt, silikonit yms. vastaan koska ne eivät mielestäni kuulu kehonrakennukseen, eivätkä kyllä mihinkään muuhunkaan..
Kehonrakennus on sananmukaisesti rakentamista, ja kunnolla näkyviä tuloksia saadaan vasta vuosien määrätietoisen työn jälkeen. Tämän teistä jo varmaan valtaosa tietääkin, joten se siitä.

En koskaan ja korostan KOSKAA ole edes miettinyt käyttäväni mitään keinotekoista kuten tämä mainittu syntholöljy, silikonista puhumattakaan. Olen lukenut kauhulla joitain juttuja miten joku on kuollut tai ollut lähellä kuolemaan tällaisten typeryyksien takia ja varmasti kaikki ne, jotka tuntevat minut, tietävät, etten koskaan käyttäisi mitään tällaista mutta nyt nämä jutut tulevatkin niiden suusta, jotka eivät todellakaan tunne miestä nimeltä Ari Kokkonen.

Vähän jopa naurettavaakin tässä on se, että nämä tietyt tahot aloittavat tämän paskan luomisen minun päälle aina juuri ennen kisaa ja ovat sitten nämä väliajat aivan hiljaa mutta toki täällä saa kirjoittaa ihan mitä haluaa ja puhua suunsa puhtaaksi, jos se helpottaa oloa.

Se, että reagoin tässä vaiheessa näihin kirjoituksiin johtuu siitä, että teen todella paljon valmennustyötä ja opetan sekä ohjaan kaiken tasoisia kuntosalilla kävijöitä ja jotkut heistä voivat olla vähän ”ihmeissään” jos lukevat tällaisia juttua mitä nyt tässäkin on kirjoiteltu.

Eli vielä kerran, lihaksiin ja korostan, ei mihinkään lihakseen ole laitettu mitään syntholäljyjä tai silikoneja, saatikka sitten muita ”kohottajia”, joten toivoisin, että nämä kirjoitukset ja perättömät jutut lopetettaisiin tähän.

Mutta jos jotain tahoa asia todella kiinnostaa niin paljon, niin lupaan tässä ja nyt, että olen koska tahansa valmis siihen, että menemme näiden ”viisaidenmiesten” kanssa yhdessä yksityiseen lääkäriasemaan(saatte valita minkä tahansa) ja kuvaamme asianmukaisin laittein kaikki minun lihakset ja varsin ne, jotka näiden ”viisaidenmiesten” mielestä ovat ”naurettavan” tai ”epäilyttävän” näköisiä. Tämä vain ja ainoastaan sen takia, että nämä ”viisaatmiehet” saisivat varmuuden tähän asiaan ja nämä turhat kirjoittelut saataisiin loppumaan.

Lisäksi lupaan myös tässä ja nyt sen, että jos käsistäni tai mistään lihaksesta löytyy näitä em. aineita tai edes merkkejä niiden käytöstä, maksan jokaiselle ”viisaalle miehelle” erikseen 5000 euroa puhtaana käteen. Tämän lisäksi kun todetaan homma hoidetuksi, en vaadi näiltä ”viisailta miehiltä” mitään korvausta tai vastaavaa 5000 euroa, vaan minulle riittää jos he osaavat pitää jatkossa suunsa kiinni. Sen kuitenkin vaadin, koska itse tiedän miten asia on, että jokainen ”viisas mies” osallistuu lääkärinkuluihin kolehti-periaatteelle koska en katso järkeväksi ottaa tällaisesta turhia kuluja itseni maksettavaksi.

Muuten toivotan kaikille oikein mukavaan syksyä ja toivotan kaikki omalta osaltani tervetulleiksi Fitness Expo 2003 tapahtumaan ja eteenkin seuraamaan kehonrakennuksen SM-kisaa.

Terveisin:
Ari Kokkonen

p.s
En tule kommentoimaan tähän asiaan millaan lailla täällä pakkotoisto.com:ssa vaan jokainen jolla on asiaa voi ottaa minuun yhteyden vaikkapa kotisivujeni kautta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom