Kehokisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Rock
  • Aloitettu Aloitettu
Kunka moni on jo hommannu kiput Lahden fitness expossa järjestettäviin kehonrakennuskisoihin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lippupalvelusta saa ainakin www.lippupalvelu.fi tai soittamalla numeroon 0600-10-800 tai 0600-10-020

Laitoin kysymyksen ihan muuten vaan...ite en oo vie lippuja hommannu mietin vaan et kannattaisko ne hankkii etukäteen vai vasta paikanpäältä? (onko enää paikkoja saatavilla...)

Liput on hankittu. Onko kenelläkään mitään tietoa/spekulaatiota kuka/ketkä nousevat lavalle 4. päivä?

Raskaassa sarjassa ainakin Boogie Mustonen ja Vellu Niskanen, Kokkonenkin ilmeisesti kisaa olkapäästään huolimatta. Mentula ei ymmärtääkseni ole mukana, Napalmikin jättää kisat väliin, tietoa kenelläkään? Kova raskas sarja tulee joka tapauksessa, allekirjoittanut uskoo Boogien voittoon.

Kasikympissä mukana lienevät Teppei Morimoto, Matti Uznanski, Janne Anttila ja Jyrki Lappi. Tietääkö kukaan tuleeko Don Juhani varastamaan shown?

allekirjoittanut uskoo Boogien voittoon.

Samoin. Eilen näin Boogien jrfitness storessa ja sanoi olevansa kovemmassa kunnossa kun viime vuonna. Paino oli kuulemma 112 ja rasvat pihtimittauksen mukaan vitosen luokkaa.
Luottavaisin mielin oli mies liikenteessä.

Originally posted by Tino99
Järkyttävän kokonen hauis

:offtopic:
Mun mielestä toi kokkosen hauis on aina ollu vähän epäluonnollisen näkönen.. Harittaako mulla silmät vai onko toi teidän muiden mielestä luonnollinen?

Tsaijaijai, ettei vain olis "poseerausöljyt" rantautunu suomeenkin!:curs:

Originally posted by metalman
Mun mielestä toi kokkosen hauis on aina ollu vähän epäluonnollisen näkönen.. Harittaako mulla silmät vai onko toi teidän muiden mielestä luonnollinen?

Tsaijaijai, ettei vain olis "poseerausöljyt" rantautunu suomeenkin!:curs:

Meinasin jo kirjottaa samasta asiasta,oon kuullut juttuja jo vuosia sitten että kyseistä hauista olis kasvatettu öljyjenkin avulla.En sitten tiedä mikä on totuus mutta oudolta toi hauis kyllä näyttää.:jahas:

juu, kyllä se on vähän luonnottoman näköinen. Tässä kuvassa näkyy juuri se mitä tarkoitan

http://www.arikokkonen.com/pics/82.jpg

on tietenkin turhaa ja hölmöä levitellä mitään huhuja mistään poseerausöljyistä. onhan niitä erikoisennäköisiä lihasryhmiä kaikilla.. muttajoo, toi nyt vaan pistää aina silmään kokkosessa.

En ole hommannut, täytyy katsoa jos ehtisi.

Voi herranjumala, vai että öljyjä.
Natu76: Tottahan kannattaa mainita jos "olet kuullut juttuja" jostain tuollaisista asioista kuten syntholin käytöstä. Mielestäni spekuloimalla tuolla tavalla antaa itsestään enemmän tai vähemmän hölmön kuvan. Sama asia kuin pikkupaikkakunnilla reenaavista ja kasvavista jätkiä aletaan kuiskutella että :
"Tsaijaijai, ettei vain olis "kaurapuurotkin" rantautunu Ypäjälle".

Katsokaapas vuoden 1998 noviisien +90 kuvaa Kokkosesta:

noviisi 1998 220.jpg

Eikö hauis ole ihan samanmuotoinen kuin nykyäänkin?
Jospa Arilla vain on sellaiset perintötekijät että hauiksesta tulee tennispallo?

Originally posted by lepex

"Tsaijaijai, ettei vain olis "kaurapuurotkin" rantautunu Ypäjälle".

Voihan LOLLO kun repesin! :D

juu olet ihan oikeassa, niinkun tossa jo kerkesin sanomaankin tosta huhujen levittämisestä. mutta, rojuttelulla ja poseerausöljyjen käytöllä nyt on kuitenkin vissi ero. poseerausöljyt on tuomittu käsittääkseni myös bodareiden joukossa, joten asian tiimoilta sallittanee asiallinen keskustelu? Mutta tsaijaijai, perättömien huhujen levittely pois..

Kieltämättä hauikset näyttää siltä että siellä olisi muutakin kuin lihasta. Mutta toisaalta niin taitaa olla joka kuvassa mitä kokkosesta on. Itse olen ainakin käsittänyt, että hauiksen muoto saattaa vaihdella paljonkin jos käyttää öljyä. Itse en ole mitään suuria muutoksia kokkosen hauiksen muodoissa huomannut. Se kyllä viittaisi siihen että ihan perintötekijöiden vaikutuksesta kädet tuon malliset, eikä siellä olisi mitään ylimääräistä. Vaikea kyllä mitään lopullista sanoa.

Jos noi Kotsillan käet näin paljon herättää keskustelua, niin menkään tökkäämään sitä neulalla hauikseen niin selviää tämäkin ongelma.. :rolleyes:

Originally posted by wbb
Meinaako joku kuvata kotivideota tuolla?!

Meinaa, ja Turussa myös. Paitsi Lahdessa joutunee laittamaan isäpapan asialle, koska itse kuitenkin jännitän kakelit housussa, eikä kuvaamisesta tulis kuitenkaan mitään.... :D

Originally posted by JMS-
Samoin. Eilen näin Boogien jrfitness storessa ja sanoi olevansa kovemmassa kunnossa kun viime vuonna. Paino oli kuulemma 112 ja rasvat pihtimittauksen mukaan vitosen luokkaa.
Luottavaisin mielin oli mies liikenteessä.

Jees, Boogie vie. Tänään mies oli Riihimäellä ja kunto näytti isolta. Tai sitten minä olen pieni. Suulas mies tuntuu olevan, mutta niin kai myyntimiehen pitääkin olla.

Originally posted by reiz
Liput on hankittu. Onko kenelläkään mitään tietoa/spekulaatiota kuka/ketkä nousevat lavalle 4. päivä?

Kallioniemi nousee ainakin alle seiskakympissä,mikäli painonpudotus onnistuu.Vielä on matkaa sinne n.10kg...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom