kehitys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oboe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve, ajattelin kysyä että mitä mieltä porukka on mun kehityksestä penkissä, 3 kuukaudessa ykkönen noussut 65 kilosta 85:n(ei, en ole rinta-hauispelle;). Sitten kiinnostais tietää miten muut on kehittyneet alkuaikoina. Haluisin vaan jotain vertailupohjaa että onko kehitys ollut hidasta vai ei..

Niin ja piti vielä lisätä että en ole noudattanut mitään erityisiä treeniohjelmia, vetänyt aina sitä mukaa uutta reeniä kun lihakset ovat palautuneet. Ruokavalion kanssa sama epäjärjestys; helvetisti ruokaa, ihan kaikkea ja mihin aikaan hyvänsä :)

Originally posted by oboe
Terve, ajattelin kysyä että mitä mieltä porukka on mun kehityksestä penkissä, 3 kuukaudessa ykkönen noussut 65 kilosta 85:n(ei, en ole rinta-hauispelle;)

Mutta kumminkin kysyt penkkitulosta, määentajuuu.. Miksi et kysyisi kyykky tuloksia? Sinähän kyykkäät koska et ole rintahauispelle;)

En paljoa kyykkää koska olosuhteet autotallissa ei oo kovin otollisia siihen, enkä oo koittanut ees ykköstä kyykyssä. Ja penkin kehitystä oon enemmän seurannu. Mavesta en osaa paljoa sanoa kun painot loppuu tohon 145 joten en oo enempää voinut ees koittaa..

Luultavasti kuitenkin ite tiän paremmin että oonko rinta-hauispelle kun kukaan muu.. Enkä toisaalta kysynyt ees mitään muuta kun että mitä mieltä kehityksestä? Kun ei o kavereita mukana niin vähän on vaikee arvioida.

PS. jjj84 miks sun profilessa on kuva habasta eikä vaikka selkälihaksista? Et kai vaan oo rinta-hauispelle? ;)

Kovasti olet kehittynyt 3:ssa kuukaudessa. Päättelen tuosta kehityksestä että olet vasta alottanut tuon treenamisen ?

Pidemmällä tähtäimellä kannattaa ruveta panostaan tuohon ruokailuun.

En paljoa kyykkää koska olosuhteet autotallissa ei oo kovin otollisia siihen, enkä oo koittanut ees ykköstä kyykyssä. Ja penkin kehitystä oon enemmän seurannu. Mavesta en osaa paljoa sanoa kun painot loppuu tohon 145 joten en oo enempää voinut ees koittaa..

Luultavasti kuitenkin ite tiän paremmin että oonko rinta-hauispelle kun kukaan muu.. Enkä toisaalta kysynyt ees mitään muuta kun että mitä mieltä kehityksestä? Kun ei o kavereita mukana niin vähän on vaikee arvioida.

Noita tulosthreadeja on noin n^10 kappaletta joten kirjoita searchiin vaikka penkkimaksimi tms.

PS. jjj84 miks sun profilessa on kuva habasta eikä vaikka selkälihaksista? Et kai vaan oo rinta-hauispelle? ;)
own3d.jpg

Latexii juu olen alottanu just

Tomi :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin on penkkimaksimi noussut.

Ota kaikki ilo irti aloittelijan kehitysvauhdistasi, sillä väistämättä kehitys tulee hidastumaan tulevaisuudessa, ja kannattaa jo nyt alkaa kiinnittää siihen ruokailuun huomiota.

PS. jjj84 miks sun profilessa on kuva habasta eikä vaikka selkälihaksista? Et kai vaan oo rinta-hauispelle?

Hyvä veto Oboe:lol2:

3kuukautta treeniä takana
penkki noussu 55kg->90kg
Painoa: 62kg -> 67kg
4-jakosella ohjelmalla (ojentaja/hauis/rinta/vatsat/jalat/selkä)

:lol2: Knocout!:lol2:

Öhööhö, sanoi hessu hopo;) Ei ku oikeesti mä oon vammanen, ei mul oo jalkoi:david:

Jees mulla on sitte vissii erikoinen kehityskaari. Kun kokeilin penkistä eka kerran ykköstä olin noin 60kg ja 16v penkistä nousi samainen 60kg. Nyt olen bodaillu noin 2vuotta 3päivän jaolla välissä oli noin 5kk tauko. Paino ei ole noussut kuin 10kg (ruokapuoli pahasti hukassa). Vuoden treenin jälkeen nousi 80kg (aika heikosti). Noin kuukausi sitten penkki oli vielä 82kg eli vuoden treenillä penkki ykkönen nousi 2kg (eh voi jeesus mistähän sain inspiraationi lähtä salille ehkä paremman huomisen toivossa). :(
Noh nyt on parempi huominen koittanut kuukauden aikana ykkönen on noussu 100kiloon. Mistähän tuo sitte lie johtuu?

Nyt tuntuu kyllä hienolta ku on tullu tulosta :kippis1:

Sorry viesti on varmaan tosi sekava... Sen siitä saa ku kuumessa kirjottelee. :itku:

Suositut

Back
Ylös Bottom