Kehitys takkuilee :/

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Noniin, nyt on saatava neuvoja!

Massakausi siis menossa, ravintopuoli on kunnossa ja muutkin. Mutta treeni. Oon nyt vetäny pari kuukautta tätä samaa massaohjelmaa ja nyt tuntuu ettei sitä kehitystä tule millään...

Olen siis ennenkin tätä samaa ohjelmaa käyttänyt (n. 1,5v sitten) ja hyvin toimi..

Tuossa kyseinen ohjelma.

Mietin että auttaisikohan jos tekisin 1x10, 2-3x10 nyt?

Neuvoja, Kiitos!!

Ainiin. Pituus 180cm, Paino 100kg

Ärsykkeen muutos? Veivaatko viikosta toiseen samalla jaolla, samoilla painoilla ja sarjamäärillä? Entä kevyet viikot?

Itse lähtisin omalla kohdalla kokeilemaan parin viikon sykleissä melko radikaaleja vaihteluja. Esim. ensin 2vko negatiivisilla kaloreilla, sitten takaisin plussalle 5x5 samalla jaolla pari viikkoa, sitten pari viikkoa 3-4x10 tms. Näin saan omaan treeniini vaihtelua ja lihakselle uutta ärsykettä niin eivät pääse "turtumaan" jos vetää viikosta toiseen täsmälleen samalla ohjelmalla. Tietenkään jatkuva ohjelmasta toiseen hyppiminen ei välttämättä ole hyvä asia, mutta mulla on antanut hyvin uutta potkua hetkeksi jos on alkanut jumittamaan paikallaan. Sitten voi taas palata vanhaan "pääohjelmaan". Progressioon kannattaa myös kokeilla panostaa jos haluat pysyä samassa ohjelmassa. Entä onko mahdollista, että pieni ylikunnon poikanen olisi iskenyt?

Hmm.. Joo olen miettiny tota ylikuntoa... viimeviikolla oli 4 päivää silleen että ku töistä tuli ni oli semmonen kuumeinen olo ja väsytti hulluna... Nyt se kyllä meni ohi mutta väsymys jatkuu kyllä.

Ei oo ennen haitannu väsymys vaikka onkin 05:10 aamulla herätys ja 14:30 kotiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom