kehitys 4 kuukaudessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli AP on käynyt nyt 3 kuukautta salilla, ja lihasta tullut kolme kiloa lisää (47 --> 50) ulkopuolisesti ei mitään muutosta. Onko tuo 3kg kolmessa kuukaudessa paljon vai vähän? Olen siis 15v poika, pituutta 165cm ja paino tuo 50kg. Anteeksi että aloitin uuden threadin mutta en löytänyt mitään tietoa pakkikselta tästä.

Ennen kun en käynyt salilla: http://static.marmalauta/files/iu/orig/sxw8qyoq/1.3%20%285%29.jpg

Nykytilanne: (tai no kuukauden vanha kuva jo) http://static.marmalauta/files/mg/orig/fkh1n1g2/2015-04-29%2015.01.42.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minäkin jatkan liikuttavilla kuvilla

latest

Anteeksi, en voinut vastustaa. :oops: Älä stressaa sen painon kanssa, paras lihasmassan kasvu tulee siinä 15-20-vuotiaana. Näkyviä muutoksia kannattaa katsella vaikkapa vuoden päästä. Syöt vaan reilusti ja treenaat muutakin kuin sitä hauista.

Anteeksi, en voinut vastustaa. :oops: Älä stressaa sen painon kanssa, paras lihasmassan kasvu tulee siinä 15-20-vuotiaana. Näkyviä muutoksia kannattaa katsella vaikkapa vuoden päästä. Syöt vaan reilusti ja treenaat muutakin kuin sitä hauista.
Kuinka monta kertaa päivässä kannattaa syödä ja mitä?

Ihan ensimmäisenä suupalana kannattaa niellä ylpeys.
Seuraavaksi nöyrästi syö puhdasta ruokaa pakkikselta löytyvien ohjeiden mukaan ja treenata oikein ja kovaa mutta muistaa myös levätä.

No eipä tuossa hirveitä hifistelyjä tarvitse. Konsensus taitaa olla, että 2-3g proteiinia ja 1g rasvaa per painokilo ja kalorit vähän yli kulutuksen.
se on kyllä ongelma varmaan kun en saa kun yhden lämpimän aterian? voiko sen korvata massanlisäys jauheella vai alanko itse tekemään jotain helppoa kaloripitoista ruokaa?

Zone-sarja -42%
Kuinka monta kertaa päivässä kannattaa syödä ja mitä?

Ruokaa ja viis kertaa päivässä, kaurapuuroon voisilmä tai kaks tai sitten rypsiöljyä, maitorahkaa jne...

se on kyllä ongelma varmaan kun en saa kun yhden lämpimän aterian? voiko sen korvata massanlisäys jauheella vai alanko itse tekemään jotain helppoa kaloripitoista ruokaa?

Älä narahda noihin massanlisääjiin. Menetät vaan massis.

Ihan ensimmäisenä suupalana kannattaa niellä ylpeys.
Seuraavaksi nöyrästi syö puhdasta ruokaa pakkikselta löytyvien ohjeiden mukaan ja treenata oikein ja kovaa mutta muistaa myös levätä.
voitko linkata semmoset ohjeet?

näin kesällä se on ongelma, kun ei ole koulua niin en saa kahta lämmintä ateriaa. Mikä olisi helppo/halpa/kaloripitoinen ruoka mitä voisin itse alkaa tekemään?

ja mites noi sipsit/karkit/limsat, ne pitää vissiin jättää kokonaan pois, vaikka bulkilla ollaankin??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
näin kesällä se on ongelma, kun ei ole koulua niin en saa kahta lämmintä ateriaa. Mikä olisi helppo/halpa/kaloripitoinen ruoka mitä voisin itse alkaa tekemään?

Miten tällähetkellä syöt, laita esimerkkiä millainen ruokavaliosi on nyt.

Miten tällähetkellä syöt, laita esimerkkiä millainen ruokavaliosi on nyt.

Aamupala: 2 leipää joiden päällä kinkkua ja juustoa, banaani, maitorahkaa ananaspaloissa.
Lounas: Makaroonilaatikko
Välipala: Banaani
Iltapala: Maitorahkaa ja leipää

Eli mitä tuohon nyt lisäämään?

No minä en mikään ravinto guru ole, mutta ei tuolla lihasta lähetä kasvattamaan

Aamupalaks: 2 dl kaurahiutaleita + vettä + mikro = puuroa, pari lasia maitoa, 2 rkl rypsiöljyä, maitorahka
Välipala: Maapähkinöitä, banaani
Lämmin ruoka + maitoa ja tosiaan kuten Mopsi sanoi toinen lämmin ruoka
Välipala vaikka toinen banaani
Iltapala: kananmunaa, 2 dl kaurahiutaleita, 2 rkl rypsäriä

joku parempi ravinto guru voi tietenkin lytätä tämän ja pistää paremmaks, mutta summa summarum että lisäilet vähän enemmän sapuskaa. Treeni ohjelmaks https://pakkotoisto.com/threads/arnoldin-kultainen-kuusikko.39774/

Aamupalaks: 2 dl kaurahiutaleita + vettä + mikro = puuroa, pari lasia maitoa, 2 rkl rypsiöljyä, maitorahka

joku parempi ravinto guru voi tietenkin lytätä tämän ja pistää paremmaks, mutta summa summarum että lisäilet vähän enemmän sapuskaa. Treeni ohjelmaks https://pakkotoisto.com/threads/arnoldin-kultainen-kuusikko.39774/
tein tuota jo 3kk, nyt teen 3 jakosella

sanokaa nyt joku helppo ruoka minkä voin itsekkin tehdä

nyyssölä sanoi mulle et vältä rasvoja, joten en varmaan tota öljyä ota

Turha tehdä asioista liian monimutkaisia. 50-kiloinen viistoistavuotias pärjää oikein hyvin, kun syö vaan paljon ihan tavallisia ruokia. Aamupala, iltapala, pari välipalaa ja pari lämmintä ruokaa niin menee jo aika hyvin. Ei kannata miettiä, voiko nyt syödä tämän ruokalusikallisen öljyä vai ei; kokonaisuus on tärkein.

Ruoaksesi voit tehdä ihan mitä tahansa, kuten vaikka makaronimössöä (makaronia, jauhelihaa, sipulia, vapaavalintaisia vihanneksia, ketsuppia, ihan mitä vaan), riisimössöä aka Suomi-risottoa (riisiä, kanaa tai tonnikalaa, ananasta, herne–maissi–paprikaa, sipulia, mausteita jne.), lihamureketta ja perunaa, bataattia ja jotakin pihvejä, lasagnea, erilaisia pataruokia, lihapullakastiketta ja spagettia jne jne jne. Osta vaikka keittokirja (tai kurkkaa kotitalouskirjaasi) tai etsi netistä jokin reseptisivusto, jos ei muuten meinaa luonnistua.

Välipalaksi toimii hyvin esimerkiks pari kananmunaa tai purkki rahkaa ja pari leipää tai puuroa. Leivän päälle kurkkua tai marjoja puuron tai rahkan sekaan ja jokin hedelmä siihen viereen vielä niin on hyvä.

tein tuota jo 3kk, nyt teen 3 jakosella

sanokaa nyt joku helppo ruoka minkä voin itsekkin tehdä

nyyssölä sanoi mulle et vältä rasvoja, joten en varmaan tota öljyä ota

Tee seuraavat 6 kk ja koita tosiaan tuota ruokavaliota parantaa, lue pakkista täältä löytyy paljon hyvin tietoa, mutta ei kannata alkaa stressaamaan ja unohda lisäravinteet (massanlisääjät ym.) Syöt hyvin kuten on jo sanottu ja puolen vuoden päästä olet jo uusi mies. Tsemppiä ja onnea uudelle harrastukselle :)

Tee seuraavat 6 kk ja koita tosiaan tuota ruokavaliota parantaa, lue pakkista täältä löytyy paljon hyvin tietoa, mutta ei kannata alkaa stressaamaan ja unohda lisäravinteet (massanlisääjät ym.) Syöt hyvin kuten on jo sanottu ja puolen vuoden päästä olet jo uusi mies. Tsemppiä ja onnea uudelle harrastukselle :)
mutta eikö 3 jakoisella saa paremmin tehtyä kun kuitenkin paljon enemmän tehdään lihasryhmille

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom