kehitys 4 kuukaudessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tee seuraavat 6 kk ja koita tosiaan tuota ruokavaliota parantaa, lue pakkista täältä löytyy paljon hyvin tietoa, mutta ei kannata alkaa stressaamaan ja unohda lisäravinteet (massanlisääjät ym.) Syöt hyvin kuten on jo sanottu ja puolen vuoden päästä olet jo uusi mies. Tsemppiä ja onnea uudelle harrastukselle :)

tämän hetken tulokset golden sixissä

hauiskääntö 7,5 ---->17,5kg 3kk
Penkki 20 ->>> 40kg
Prässi 40 ->>80kg
Pystypunnerrus 20 --->30kg
ylätalja 30 --> 45kg

https://pakkotoisto.com/threads/faq...-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkejä.32394/ teen tuolta sitä 3 jakoista. Miten muutan tota bulkkiruokavaliota, kun kaloreita tarvitsen 3000 kcal ja proteiinia 100g. Luin jostain et proteiinia ei saa olla liikaa. Voitteko muokata ton bulkkiruokavalion mulle sopivaksi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tärkeintä että ois sellanen ohjelma millä pysyy mielenkiinto uuteen harrastukseen, oli se sitten 1,2 tai 3 jakoinen. Olin ite 15kesäsenä aika saman kokoinen, ois päässy lipputangon taakse piiloon. Parissa vuodessa bulkkasin sinne 80kiloon ja aika pullukka poika sieltä kuoriutu. Hyvät pohjat siitä kuitenkin sai treenille, ja vaikka en muuten isoja bulkkeja suosittele niin kyllä tolla teinipojan aineenvaihdunnalla voi vetää aika rapsakan vuoden bulkin niin saa sarjapainot ja lihaskasvun hyvään alkuun. Stressaamalla rasvoista ja laskemalla kaloreita nostat vaan stressihormoonitasoja. Helpommalla pääset kun syöt kokoajan niin paljon kun napa vetää ja sitten vielä päälle parit kalkkuna voileivät, ja käyt vaa'alla sillon tällön kattomassa pitääkö sitä safkan määrää vielä lisätä. Itelle toi painon nostaminen tuntu sillon äärettömän vaikealta ja jos se massanlisääjä sitä proggista helpottaa niin voi niitäkin alas vedellä.

Zone-sarja -42%
Tärkeintä että ois sellanen ohjelma millä pysyy mielenkiinto uuteen harrastukseen, oli se sitten 1,2 tai 3 jakoinen. Olin ite 15kesäsenä aika saman kokoinen, ois päässy lipputangon taakse piiloon. Parissa vuodessa bulkkasin sinne 80kiloon ja aika pullukka poika sieltä kuoriutu. Hyvät pohjat siitä kuitenkin sai treenille, ja vaikka en muuten isoja bulkkeja suosittele niin kyllä tolla teinipojan aineenvaihdunnalla voi vetää aika rapsakan vuoden bulkin niin saa sarjapainot ja lihaskasvun hyvään alkuun. Stressaamalla rasvoista ja laskemalla kaloreita nostat vaan stressihormoonitasoja. Helpommalla pääset kun syöt kokoajan niin paljon kun napa vetää ja sitten vielä päälle parit kalkkuna voileivät, ja käyt vaa'alla sillon tällön kattomassa pitääkö sitä safkan määrää vielä lisätä. Itelle toi painon nostaminen tuntu sillon äärettömän vaikealta ja jos se massanlisääjä sitä proggista helpottaa niin voi niitäkin alas vedellä.

Itse melko samoilla linjoilla.
Itsellä 16 vuotiaana paino nousi 1,5-2.5kg/kk ja tulokset huimaa vauhtia, silloin ollut mitään kiinnostusta 1-jakoisiin vaan käytössä oli 3-jakoinen 2xviikko. Mutta siihen ei kyllä voi enää muuta urheilua tehdä päälle.
Marko Savolainen totesi taannoin että hän suosittelee aloittelijalle 4-jakoista joten mielipiteitä on monia.

Ruokaa ja viis kertaa päivässä, kaurapuuroon voisilmä tai kaks tai sitten rypsiöljyä, maitorahkaa jne...

Ei todellakaan tarvitse syödä viisi kertaa päivässä.

Tuo neljä kertaa päivässä tai mikä nyt onkaan normaali tahti on ihan hyvä.
Keskityt vaan siihen mitä syöt. Eli murot vaihtuu kaurahiutaleisiin, makkara taas lihaan ja vaalea leipä tummaan.

Ei siitä haittaakaan ole.. viis ateriaa päivässä on ihan normi, riippuu tietenkin että millaiseen ateriarytmiin on tottunut ja miten koostaa itse aterian, tärkeintä on se että saa tarpeeks ruokaa. Yli viittä ateriaa ei kannata mielestäni lähteä pupeltamaan jo pelkästään hampaiden vuoksi.

Ei siitä haittaakaan ole.. viis ateriaa päivässä on ihan normi, riippuu tietenkin että millaiseen ateriarytmiin on tottunut ja miten koostaa itse aterian, tärkeintä on se että saa tarpeeks ruokaa. Yli viittä ateriaa ei kannata mielestäni lähteä pupeltamaan jo pelkästään hampaiden vuoksi.

Joo, ei siitä haittaa ole, mutta kun kyseessä on juuri lajin aloittanut ja ilmeisesti vielä koulumaailmassa pyörivä(eväät ja jne ei välttämättä ihan kaikein helpoin juttu), niin mielummin pysyttelee siinä mihin on tottunut ja opettelee niille ateria kerroille panostamaan laatuun.
Kaveri on lisäksi tuon painoinen eli sitä ruokaa ei ihan kauheesti tarvita ja 15v niin ei ole oikeastaan edes mitään syytä vetää syömisiä liian korkelle tasolle.

Pieniä askeleita.

Joo, ei siitä haittaa ole, mutta kun kyseessä on juuri lajin aloittanut ja ilmeisesti vielä koulumaailmassa pyörivä(eväät ja jne ei välttämättä ihan kaikein helpoin juttu), niin mielummin pysyttelee siinä mihin on tottunut ja opettelee niille ateria kerroille panostamaan laatuun.
Kaveri on lisäksi tuon painoinen eli sitä ruokaa ei ihan kauheesti tarvita ja 15v niin ei ole oikeastaan edes mitään syytä vetää syömisiä liian korkelle tasolle.

Pieniä askeleita.

Osaatko sanoa että paljon tarvitsen kaloreita? Onko tuo 3kg 3 kuukaudessa hyvä määrä painon nousuun? Siihen ei kukaan ole vielä vastannut

Osaatko sanoa että paljon tarvitsen kaloreita? Onko tuo 3kg 3 kuukaudessa hyvä määrä painon nousuun? Siihen ei kukaan ole vielä vastannut

Kilo kuukaudessa on just semmonen yleisesti suositeltu määrä. Sen perusteella saat siis riittävästi kaloreita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tuosta kalorimäärästä en ala neuvomaan, koska en ole aiheessa samoilla linjoilla kun "standardi" ohjeistus.
Mielestäni sinulle oikean kalorimäärän saat selville vain ja ainoastaan kokeilemalla itse.

Mutta ihan hyvältä tuo sun painonnousu vaikuttaa ja tuloksetkin on hienossa nousussa.
Jos tulokset paranee, eikä väsymys/nälkä ole kokoajan mielessä, niin syömisten sijaan voit miettiä tuota salipuolta enemmän. Oikea tekniikka ja järkevä harjoittelu on melkein tärkeämpää alussa kun tuo ruoka puoli.

Tuosta kalorimäärästä en ala neuvomaan, koska en ole aiheessa samoilla linjoilla kun "standardi" ohjeistus.
Mielestäni sinulle oikean kalorimäärän saat selville vain ja ainoastaan kokeilemalla itse.

Mutta ihan hyvältä tuo sun painonnousu vaikuttaa ja tuloksetkin on hienossa nousussa.
Jos tulokset paranee, eikä väsymys/nälkä ole kokoajan mielessä, niin syömisten sijaan voit miettiä tuota salipuolta enemmän. Oikea tekniikka ja järkevä harjoittelu on melkein tärkeämpää alussa kun tuo ruoka puoli.
Kannattaisko mun tehdä tuo 3-jakoinen 2 kertaa viikossa läpi? Sit tulis vaan yks lepopäivä kun nyt niitä on 4

Kannattaisko mun tehdä tuo 3-jakoinen 2 kertaa viikossa läpi? Sit tulis vaan yks lepopäivä kun nyt niitä on 4

Lihas kasvaa levossa, ihan turhaa tehdä 6 treeniä viikossa (mielestäni kokeneempien bodareiden hommaa) Sinuna kävisin sen 3 krt viikossa salilla.

Kannattaa rueta käymään minun mielestä se 6 kertaa viikossa salilla jos aikaa ja kiinostusta löytyy.
Ja sinun pitää rueta syömään kunnon määrät terveelistä ruokaa. Lihas ei tartu jos jää kalorit jää liian alas

Kannattaa rueta käymään minun mielestä se 6 kertaa viikossa salilla jos aikaa ja kiinostusta löytyy.
Ja sinun pitää rueta syömään kunnon määrät terveelistä ruokaa. Lihas ei tartu jos jää kalorit jää liian alas

Asiahan ei tietystikään minulle kuulu, mutta onko järkevää sinällään lähteä heti veivaamaan 6 krt /vko kun kyse on aloittelijasta? Ehkä pieninä määrä on hyvä lisätä treenien lukumäärää ja kuunella mitä kroppa siitä sanoo, vaikka en tiedä ap:n aikaisempaa urheilutaustaa tai hänen kunnon tasostaan niin itse ainakin lähtisin treenaamaan 3 krt vko vaihtaisin tietyn ajan päästä 4 kertaan, siitä sitten viiteen ja kuuten jos kroppa näyttää vihreää.

Palautumine on lihaskasvun osalta hyvin tärkeässä osassa ruokavalion ja liikunnan kanssa.

Tuo neljä kertaa päivässä tai mikä nyt onkaan normaali tahti on ihan hyvä.
Keskityt vaan siihen mitä syöt. Eli murot vaihtuu kaurahiutaleisiin, makkara taas lihaan ja vaalea leipä tummaan.

Mites kauramurot ku niit voi vetää ennen koulua, kesätöitä yms helpommin ja nopeesti ku minä oon ainaki sellai viimetipan ihminen.
Tai joo onha niis kaikkee ylimäärästä ku vertaa kaurahiutaleisii.

Lihas kasvaa levossa, ihan turhaa tehdä 6 treeniä viikossa (mielestäni kokeneempien bodareiden hommaa) Sinuna kävisin sen 3 krt viikossa salilla.

3-jakoisella ne lihakset saavat kyllä ihan hyvin lepoa jos ohjelma on edes jollain tavalla järkevästi rakennettu. Kierron välissä kun on vielä lepopäivä niin tulee se kolme päivää väliä samalle treenille.

Tietysti jos on RHP ja vääntää kaikissa treeneissä penaa ja haukkaa niin ei sillä jaolla enää oikein väliä ole.

nyt salilla siis käytä 7kk, paino 55,7, hauiskäännössä eniten tullut voimaa lisää, nyt voin tehdä jo 22,5kg 3x10 sarjoja, penkkiä teen 50kg 3x10. Käyn noin 5 kertaa viikossa salilla (3on1off tyyliin) Alkaa kropassa ja kehitys näkyä!!

Mites jalat, selkä? Itse joskus teininä lähdin tekemään salille rintaa ja vatsoja. Onneksi valastuin kohtuu ajoissa hankkimaan paksut jalat ja leveän selän!

Hyvä kuulla kuitenkin että kehitys näkyy ja treeniin on intouduttu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom