Kehityksestä, treenimääristä ja alkoholista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juissi
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hmm, täytyy tossa lauantaina tarkkailla että paljonko niitä annoksia tulee sitten. Mut kyl se aika yleistä tuntuu olevan tollanen 35 annoksen setti jos pari päivää dokataan, varsinkin tosiaan kun tokana päivänä ei tunnu enää missään. Ja kyllähän sen olossa huomaa että se on ihan perkeleen epäterveellistä tollanen 35 annoksen setti viikonloppuna. Varmaan elimistölle paljon rankempi vaihtoehto että kuin vetäisi heroiinia koko viikonlopun :D siis ihan oikeasti....
Täytyy kattoa. Täytyy yritellä vältellä dokaamista. Ongelma onkin pelkästään alkoholin sosiaalisuudessa. Sillonkun seurustelin, ni saatoin olla pitkiäkin aikoja ilman alkoholia esim punttitreenin tai pääsykokeisiin lukemisen takia. Ja muutenkin oli terveellisemmät ja säännöllisemmät elämäntavat. Siis alkoholi itsessään ei kiinnosta mua pätkääkään. Se on mulle pelkkä ase että pääsen lähemmäs naisia :D Ihan helvetin pitkään on kyllä mennyt huonoilla tuloksilla sen asian kanssa mutta on tossa kokeiltu selvinpäinkin baarissa pyörimistä yms. ja ei se sekään toimi. Täytyy vaan kestää niin kauan että tyttis löytyisi ja jos ei löydy niin se on huonompi homma.

Mulla ainakin tuntuu, ettei treeni kulje 4-5 päivään kunnon dokaamisen jälkeen. En tiedä onko jotain plaseboa, mutta itse olen katsonut paremmaksi jättää kännäämisen vähemmälle ja keskittyä treenaamaan paremmin. Muutenkaan en päihteenä pidä juurikaan alkoholista.

Ja se elämäntilanne. Tottakai olis järkevää käyttää alkoholia kohtuudella ja harvakseltaan, mutta ei tätä perus oravanpyörä paskaa enää jaksa. Elämän valopisteet onkin siinä kun viikonloppuna pääsee radalle ja on kunkku fiilis. Arki meneekin sitten siinä kun käy koulussa, tekee ehkä vähän duunia, opiskelee pikkasen himassa ja käy puntilla. Kaveritkin joko seurustelee, tai on muuten vaan homoja nahjuksia niin ei niitä paljoa arkena nää. Tulee ankea olo

Oisjo Juissi mitään mahdollisuutta etsiä sitä kultaista keskitietä ton kooman ja selvinpäin olemisen väliltä? Mä en mene avioliitossa elävänäkään baariin selvinpäin, mutta yhtä vähän sinne järkeä on mennä yli 2 promille tokkurassa. Ilman kaljaa ei kapakassa ole kivaa, mutta sitä voi ottaa vähän vähemmänkin kerralla ja no vielä kivempaa. ;)

Itellä tulee vedettyä viikossa n. 48 annosta ja kolme kertaa kova punttireeni. Ja kyllä sitä kehitystä tulee (molemmissa:) ). Tottahan se on että ilman dokaamista kehitystä tulisi huomattavasti enemmän. Mutta kun tyylinä on, että joka asiassa vedetään laikka punaisena:hyper:

Muutama olut (<5 isoa) tai pullo viiniä illassa ei vielä haittaa seuraavan päivän treenejä. Mutta ongelma on mielestäni se, että voi laiskistua ja salille lähteminen ei onnistu. Tai laiskistuu sillä tavalla, että lähtee töistä oluselle salin sijasta. Mitenhän käy tänään...

Tuskin missään muualla maailmassa suhtautumistapa alkoholin ongelmakäyttöön on yhtä suvaitsevaisen hilpeä kuin täällä Suomessa.

Teitä joitakin kehottaisin ennen treenihifistelyjä hakeutumaan hoitoon.

Heikki722 sanoi:
Mietihän kuinka paljon huippu-urheilijat dokaa: Kimi Räikkönen, Jere Karalahti yms yms yms
Noh ihan eri asia formuloissa ja lätkässä. Melkein kaikissa muissa lajeissa voi tehdä vapaa ajalla mitä lystää kunhan vaan on sitten selvinpäin pelissä tai auton ratissa. Potaus onkin sitten 24/7 hommaa joka erottaa sen muista lajeista kokonaan.

Noh ihan eri asia formuloissa ja lätkässä. Melkein kaikissa muissa lajeissa voi tehdä vapaa ajalla mitä lystää kunhan vaan on sitten selvinpäin pelissä tai auton ratissa. Potaus onkin sitten 24/7 hommaa joka erottaa sen muista lajeista kokonaan.

LOL. Kuinkas paljon sä tiedät lätkänpelaajien tai futareiden treeneistä?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Muutama vuosi takas tuli vedettyä varmaan yli puol vuotta joka viikko pe aamupäivästä sunnuntai aamuyöhön viinaa.Ei olis tarvinnu haaveilla reenistä sillon. Viimisen vuoden sisällä pari kertaa on tullut vedettyä pe illasta sunnuntaiaamuun ja kyllä krapula kestää sinne keskiviikolle.Reenit oon silti yrittänyt tehdä,muuta aika kuolemaa on maanantaisin noissa tapauksissa.Nyt ollaan sen puoleen hyvässä jamassa,että oon vähentänyt ryypyt tohon yhteen iltaan ja krapulakin menee yleensä päivässä tai kahdessa ohi ja nyt olis tarkotus jopa koittaa olla viikonloppu jos toinenkin selvinpäin.Pahinta siinä on just se,että kun oikein dokailee niin ilta-annos on se 6-pack-mäyris saunoessa ja 0,7viinapottu päälle ja sit hinkkaan pankkikorttia baarin tiskille ja lisäks niin jurrissa et tarjoo paukkuja ja sikailee->armoton morkkis ainaki keskiviikkoon.:david:

Itse olen huomannut sen että ei se ryyppääminen mitään kehitystä vähennä (ei kyllä kasvatakaan :D). Mutta kropalle se tekee kyllä pahaa. Jos on ottanut sekä perjantaina että lauantaina kunnon tumut, niin on vielä maanantainakin aika paska olo. Yksi ryyppypäivä ei heilauta mihinkään suuntaan, kunhan muistaa vetää kännipitsan ja ketusti vettä illalla yöllä sekä aamulla.
Sydän ei tykkää siitä että krapulaisena urheilee. Ja itselle ei kyllä riitä se 1 päivä krapulan kunnolliseen parantamiseen. Kuullut oon mutta tiedä en... Mutta kaverini kaveri oli lähtenyt sunnuntaina lenkille kovan ryyppäämisen jälkeen ja HOPS pääsipä ambulanssilla kotio :(

Ongelman itsellä tekee ryyppäämisen ja treenamisen yhtälöön se että jos kännää 2 päivää putkeen (tai jopa 7) niin ruokapuoli menee niin huonoon kuntoon että pahaa tekee.

Itse myöskin tuli parhaina päivinä ja viikkoina 3-4 kertaa viikkoo yks hauveli vedettyä. Vloppuna sitten juhlapäivänä kori mieheen ja huhu, että taas kelpas. Vetelä olo koko ajan ja sillon ei edes kuulunut reeni mukaan.

Ryhdistäytyny nyt muutama vuosi sitten ja humalanhakuinen juominen jäänyt pois kokonaan. Ellei vuodessa olevia suuria merkkipäiviä lasketa mukaan (uusi vuosi, pääsiäinen, joulu jne.).

Itse sen huomaa, että jos pe la joskus joi kunnon setit ja pari päivää lepoa ja sitten salille niin voi jumalauta sitä hikeä ja oloa. Mitään ei jaksanut tehdä. Veltto olo. Ruoka ei maistunu. Morkkis monta päivää. Viikon reenit "hukkaan".

Nyt itselläkin kolmas viikonloppu tulossa selvänä ja kyllä tuo sunnuntain salitreeni on ihan eri näköistä kun sillon kun otti sen päivän tai kaks tota soppaa. Ruokailu jäi aina sillon kun ryyppäs niin vähäiseks että tavallaan viikolla tehdyt reenit nollaantuivat aina viikonloppuna, mutta nyt eri ääni kellossa ja täysillä salilla ja viikonlopun ruokailukin näyttää toiselta.

Kattoo sit taas ens kesänä dietin jälkeen voi mennä taas aika lailla ryyppäämiseks.

Herätys NGV, maa kutsuu! Eikös Heikki722 tossa ekassa postauksessaan sanonut, että pieni tissuttelu plussakaudella ei tunnu misään lihaskasvun kannalta. Dieetillä ei tietenkään se kaljottelu enää onnistu ja sillion on oltava ilman jos meinaa sitä rasvaa ihan oikeasti poltella.

Ja eipä taida SM lavalla seisovista ukoista kovin moni mitään absolutisteja olla, ees lähellä sitä. Että sori vaan jos pilvilinnas nyt romahti. ;)

Miten otatte dietillä vai otatteko? Jos haluaa pihtailla kaloreissa niin lantrattu viina taitaa olla parasta: kyllä, se on kaloripitoisinta juomaa, mutta ei sitä paljon tarvii ottaa jos hakee humalaa. Ja jurrissa syömisissä ei kannata sortua mässäilyyn vaikka kuinka himottaisi: eikös ne safkat mee vyölle kun elimistö kuluttaa energianaan pelkkää alkoholia.

Itse asiasta, kyllä treenit kulkee vaikka viik.loppuna ottaisi, krapulaa jos välttää. Salipäivän jälkeen en kyllä lähtisi yöllä viihteelle

Ite oon jättänyt humalahakuisen juomisen kokonaan pois reenaamisen takia.
Elämä on valintoja…

Joo mulla ihan sama. Oon vienyt juomisen kolmannelle asteelle. Itse harrastan vain pahan olon hakuista juomista :urjo:

Herätys NGV, maa kutsuu! Eikös Heikki722 tossa ekassa postauksessaan sanonut, että pieni tissuttelu plussakaudella ei tunnu misään lihaskasvun kannalta. Dieetillä ei tietenkään se kaljottelu enää onnistu ja sillion on oltava ilman jos meinaa sitä rasvaa ihan oikeasti poltella.

Ja eipä taida SM lavalla seisovista ukoista kovin moni mitään absolutisteja olla, ees lähellä sitä. Että sori vaan jos pilvilinnas nyt romahti. ;)

SM-bodaus ei liene verrattavissa SM-jäkikseen tai formuloihin.
Noin niinkuin tasoltaan.

Mut ei se säännöllinen dokaaminen kyllä hyvää tee jääkiekkoilijan, jalkapalloilijan tai formulakuskin urakehitykselle. Toki poikkeuksiakin on...

Ite vedän normaalisti kerran viikossa tai kahdessa kunnon tuubat:kippis1: . Yleensä se on lauantai päivä/ilta, joten ei haittaa treeniä suuresti kun sunnuntai on lepopäivä kuitenkin. Krapulaa ei yleensä edes tule vaikka kuinka järkyttävästi vetäis. Esim. juhannus-lauantaina kori koffia, puoli pulloa green cattia ja puolet 0,7l pulloa kossua. Sammuin 3-4 aikoihin ja heräsin 12.00->ei krapulaa ja kahelta puhalsin jos nollat;) . Melko omituista mielestäni 74 kiloselle jannulle. Tietysti kunnon paaveissa ja niiden jälkeen tahtoo syömiset olla sitä pizza/hampurilaisosastoa eikä se ainakaan kovin hyvää treenille tee:nolo:

Esim. juhannus-lauantaina kori koffia, puoli pulloa green cattia ja puolet 0,7l pulloa kossua. Sammuin 3-4 aikoihin ja heräsin 12.00->ei krapulaa ja kahelta puhalsin jos nollat;) . Melko omituista mielestäni 74 kiloselle jannulle.

No on totisesti, 50 annosta alkoholia ja laskennallisesti sulla palaa yksi annos 2 tunnissa. Epäilemättä osa on menny imeytymättä läpi (isokin osa) ja toisekseen mittari on rikki :)

Muistatkos kenties laatanneesi 2/3 osaa tuosta satsista ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom