Onhan ne kaveritkin keksitty... eikö...?
hyvä juttu sinänsä mutta "kunnon" alkoholisti ei kestä kaveitaankaan selvinpäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan ne kaveritkin keksitty... eikö...?
Kait sillä juomisella ny muitakin vaikutuksiakin on kuin penkkitulos?
Miten otatte dietillä vai otatteko? Jos haluaa pihtailla kaloreissa niin lantrattu viina taitaa olla parasta: kyllä, se on kaloripitoisinta juomaa, mutta ei sitä paljon tarvii ottaa jos hakee humalaa. Ja jurrissa syömisissä ei kannata sortua mässäilyyn vaikka kuinka himottaisi: eikös ne safkat mee vyölle kun elimistö kuluttaa energianaan pelkkää alkoholia.
Itse asiasta, kyllä treenit kulkee vaikka viik.loppuna ottaisi, krapulaa jos välttää. Salipäivän jälkeen en kyllä lähtisi yöllä viihteelle
Ottaa vaan useemmin sitä häppää niin ei niin se darrakaan iske. Pieni morkkis tosin vaan näin parin päivän oton jälkeen. :D Noo, jos nyt vähentäis taas pikkuhiljaa kun jaksa tuolla sateessa syksyisin enää taksia ettiä. :D
Mitä sitä alkoholin käyttöään itkemään? Mä ainaki nauran sille, itselleen pitää osata nauraa. Vitut reenistä, sama se mulle nouseeko 10kg enemmän penkistä vai ei, kuhan vaan on hauskaa ja tykkää elämästään. Aikansa kutakin harrastuksia. On sitä nyt muutakin maailmas ku tuloksien saaminen, harrastelijoita tääläki kuitenki melki kaikki.
Ikinä minä en oo ymmärtänyt näitä absolutistien ylijumaluuden tuntua, aiva niinkuin parempia ihmisiä oltais. Jos ittellä on rahaa lyödä sitä viinaan silloin ku huvittaa, niin sama kai siinä. Kuhan nyt ei yhteiskunnalle taakaksi ala oleen.
Dieetillä, jos oli kemut / vieraita tulossa, aloin "säästämään" kaloreita jo viikkoa ennen. Esim. 7 pv ennen pippaloita tingin päivittäisistä kaloreista 200 per päivä, jolloin sitten lauantaina sai vetää 10 bisseä ilman että viikon keskiarvo meni yli suunnitellun. Kaljat piti ns. "tienata".
Korostan nyt vielä, että kisadieetillä toukokuun alku - syyskuu, vedin kolmet tällaiset "kännit" eli olen varma, että tällä oli vain positiivisia vaikutuksia kehityksen kannalta. Psyykkisiä siis, on välillä hyvä nollata.
Mitä sitä alkoholin käyttöään itkemään? Mä ainaki nauran sille, itselleen pitää osata nauraa. Vitut reenistä, sama se mulle nouseeko 10kg enemmän penkistä vai ei, kuhan vaan on hauskaa ja tykkää elämästään. Aikansa kutakin harrastuksia. On sitä nyt muutakin maailmas ku tuloksien saaminen, harrastelijoita tääläki kuitenki melki kaikki.
Sehän on hyvän elämän tarkoitus: OLLA ONNELLINEN! Ottakaamme Weeboomista oppia!
Siis: nauti alkoholia sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä, mutta älä ihmettele muiden alkoholinkäyttöä/käyttämättömyyttä, sillä joku saa kiksejä ylettömästä sekoilusta baarissa joka viikonloppu, joku taas siitä, että pystyy nousemaan sunnuntaiaamuna aamulenkille raikkaana ja levänneenä. Ihmisten ajatusmaailmat eivät mahdu mitenkään samaan muottiin.
Mutta vaaditaanko onnelliseen elämään jokaviikonloppuista kännäämistä? Voiko ihminen olla onnellinen absolutistina? Tai voiko rappioalkoholisti olla onnellinen ihminen?
Ajoittain hermostuttaa tietyt ihmiset, jotka ajattelevat oman mielipiteensä olevan ainoa oikea. Tähän ryhmään kuuluvat ne, jotka halveksivat absolutisteja tai hyvin vähän alkoholia käyttäviä, koska ainoa oikea tapa nauttia elämästä sisältää reilua viinankäyttöä. Ryhmään kuuluvat myös absolutistit, jotka korottavat itsensä muiden yläpuolelle.
Siis: nauti alkoholia sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä, mutta älä ihmettele muiden alkoholinkäyttöä/käyttämättömyyttä, sillä joku saa kiksejä ylettömästä sekoilusta baarissa joka viikonloppu, joku taas siitä, että pystyy nousemaan sunnuntaiaamuna aamulenkille raikkaana ja levänneenä. Ihmisten ajatusmaailmat eivät mahdu mitenkään samaan muottiin.