kehittyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rabb1t
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo eli osaatteko sanoa, että mikä mahtaa olla ja mitä pitäs ehkä muuttaa ku tuntuu ettei oo hirveesti kehitystä tullu treenin suhtee. Oon nyt käyny salilla vähä yli vuoden ja tulokset ei oo oikee noussu. Tehnyt oon 3-jakoista treeniä (1.rinta,hauis 2.jalat,olkapäät 3.selkä,ojentajat) 4 kertaa viikossa ja 3-4 sarjoja, toistoja 10-12. Ravintokin on kunnossa, eli syötyy tulee kyl aika paljon ja monipuolisesti. Olis kiva saada lisää voimaa ja massaa.

Tai koita syödä kunnolla. Massaa tulee ku syö yli kulutuksen ja treenikin sujuu silloin paremmin. Tosin aloitellessa pitäs kyllä kehittyä ainaki voimatasot vaikka miten söis.. Kokeile jakamatonta treeniä, vois olla se mitä tarvitaan.

Koita esim. jotain voimaohjelmaa. 10-12 toistoa ei välttämättä toimi kaikille.

Itse treenailin puolisen vuotta ennen inttiä joskus 90-luvun alussa 3x10:llä ja vaikka lihasta ja kiinteyttä tuli niin voimaa ei ollenkaan. Koetas sisällyttää esim. tämä treeniin:

treeni 1 - 5*5*70% maximista
treeni 2 - 5*5*73%
treeni 3 - 5*5*75%
treeni 4 - 5*5*78%
treeni 5 -5*5*80%
treeni 6 - 5*70%, 75%, 80%, 85%, 83%
treeni 7 - 5*73%, 78%, 83%, 88%, 85%
treeni 8 - 5* 70%, 80%, 90%, 88%, 85%

Tämä on kopioitu JTO:lta ja toimii ainakin penkissä - max. on noussut 4kk:ssa 30 kg.

Tehnyt oon 3-jakoista treeniä (1.rinta,hauis 2.jalat,olkapäät 3.selkä,ojentajat) 4 kertaa viikossa ja 3-4 sarjoja, toistoja 10-12. Ravintokin on kunnossa, eli syötyy tulee kyl aika paljon ja monipuolisesti.

Ite oon vetäny samantyylist perussettii, ja on kyl voimatasotki ihan kivasti noussu, ainaki omasta mielestä. Jos ravintopuoli on kunnos, nii käytät varmaa myös palkkarii? On ainaki mulla ratkaisevasti auttanu kehityksessä :thumbs:

Ootko nuori kaveri? Harrastatko aerobista kuntosalin lisäksi? Teetkö raskasta työtä? Jos vastasit johonkin kyllä, niin todennäköisesti syöt liian vähän.

Teetkö sarjat loppuun asti?

Itse treenailin puolisen vuotta ennen inttiä joskus 90-luvun alussa 3x10:llä ja vaikka lihasta ja kiinteyttä tuli niin voimaa ei ollenkaan. Koetas sisällyttää esim. tämä treeniin:

treeni 1 - 5*5*70% maximista
treeni 2 - 5*5*73%
treeni 3 - 5*5*75%
treeni 4 - 5*5*78%
treeni 5 -5*5*80%
treeni 6 - 5*70%, 75%, 80%, 85%, 83%
treeni 7 - 5*73%, 78%, 83%, 88%, 85%
treeni 8 - 5* 70%, 80%, 90%, 88%, 85%

Tämä on kopioitu JTO:lta ja toimii ainakin penkissä - max. on noussut 4kk:ssa 30 kg.

Kuinka monen päivän välein ton teet?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
18 täytän piakkoi ja aerobista harjoittelua ei hirveästi tule tehtyä. Palautusjuomaa otan aina treenin jälkeen. tollaista voima-ohjelmaa tosiaan voisi koittaa jos auttaisi. Kai sitä pitää kunnolla oikeen ruveta röhisemään siellä salilla. Jos jatkan tuota samaa kun olen tehnytkin mutta vaihdan toistomäärät 5 ja sarjat 5?

niin ja sarjat teen aina loppuun asti.

Luulen, että syöt liian vähän. Hommaa kylmäpuristettua rypsiöljyä ja ota sitä pari ruokalusikkaa joka ruoalla. Pyri syömään vähintään 5-6 ateriaa päivässä.

Siun pitää rueta runnomaan kunnolla. Nostelet erittäin väkivaltaisesti niitä painoja.

Olen samaa mieltä. Joku sanoi hienosti jotenkin tähän suuntaan, että lihaksille pitää määrätä sellainen työ, josta ne saattavat hyvällä tuurilla selviytyä.

1. Syö paljon!
2. Treenaa nousujohteisesti!

MT Metodi:
...helpoin tapa toteuttaa treenipainojen asteittaista nousua on lisästä rautaa tankoon JOKA KERTA. Aloitat painolla jolla saat 3-5x10-12... seuraavalla kerralla lisää rautaa tankoon 2½-5kg... otat niin monta puhdasta toistoo joka sarjassa kuin menee... seuraavalla kerralla taas lisää rautaa tankoon ja sama toistuu. Aina vaan lisää rautaa tankoon tuli toistoja minkä verran tahansa. Sitten kun sarjat alkaa olemaan luokkaa 3-5x2-3toistoo niin on aika keventää ja ottaa käyttöön taas raudat jolla saa 3-5x10-12... jos oot syönyt tarpeeks etkä neiteillyt salilla niin ihan varmaan nyt on käytössä isommat raudat kuin edellisellä kerralla noilla toistoilla. Muutaman päivän lepoja / viikon kevennyksiä kannatta kans aina välillä pitää!

Suositut

Back
Ylös Bottom