kebabin kaloreista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sami81
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Onko kukaan tietoinen kuinka paljon noin suunnilleen kebabaterioissa on kaloreita?

Tietenkin eroja löytyy erilaisten riisi-/ranskalais-/kermaperunakebabien välillä, mutta noin suuntaa antavasti. Tulee sorruttua sen verran usein, että olisi kiva osata hieman arvioida, ettei päivien kalorikulutukset mene ihan päin pyllyä. Jostain threadista muistaisin, että tällä palstalla olisi runsain määrin kebabista tykkääviä, joten miten te suhteutatte kebabbinne kalorikulutuksiinne? Vai onko se teillä vain mässäilypäivän tai bulkkikauden herkku? Eli hälläväliä kaloreista, kun mätetään niin mätetään kunnolla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä oo koskaan sen kummemmin tullu mietittyä.. Lasken yleensä kaikki roska-ateriat about samanarvosiks eli 900-1200kcal.

Tuo 900-1000kcal voi olla hyvä nyrkkisääntö roskaruokasatsille, mutta entäs kebab ilman hiilarilisukkeita (ranskan potut, riisi, pitaleipä), pelkästään salaattilisukkeella (juomaksi tietenkin vettä) ja kunnon turauksella Troijan herkullista kastiketta? Oisko jotain 700-800kcal paikkeilla?

Originally posted by Jason82
Hieman aiheen vierestä, mutta hyvinkin asiallinen sivu roskaruokien kalorisisällöistä(ei valitettavasti kebuista mitään faktaa):

http://koti.mbnet.fi/~kraden/Pikaruoka.htm

Mahtisivut, tänks!

Pitää vissiin kuitenkin itse iteroida tuolta kahden mäkkärin tuplajuuston (perusvitutusnälänsiirtäjä) kalorisisältö, niitä kun ei tuolta löytynyt.

Heseruuan kalorit ja muukin ravintosisältö löytyy hesen sivuilta, mäkkärin sivuilta voi käydä tutkimassa samaa ja ellei löydy niin niillä on ainakin sellanen esite mistä ne kaikki tiedot löytyy, kysykää mäkistä. Minä arvioin roskaruoka-ateriat yleensä johonkin 1500kcal paikkeille.

Hieman aiheen vierestä, mutta hyvinkin asiallinen sivu roskaruokien kalorisisällöistä(ei valitettavasti kebuista mitään faktaa):

Asia sivut on. Tuossa huvikseen laskeskelin että kun joskus olen mäkkärissä käynyt niin tuli sieltä ostettua yks Bigmac ateria, yks Quorter Pouder ja yks McFeast hampurilainen. Toi ateriakin tuli sitten ostettua sillä kulta systeemillä että tulee isommat ranskalaiset ja isompi juoma eli yhteis kaloreiksi tuli tuolle 2240kcal+kokiksen kalorit, aika helvetisti tuli kyllä kerralla kaloreita. Rasvan määrä en uskalla edes rueta laskemaan mutta en taida enää ostaa noita.

geg: aika hyvää settiä..:)

Juu kyllä nuo sivut toimii hyvänä herätteenä...Vaikka jokainen varmasti tietääkin, miten kaloririkkaita nämä hampparit yms. ovat, niin silitikin noita lukuja lukee välillä huuli pyöreänä..

Nimimerkillä Hesen makkaraperunoissa 100g rasvaa.. :eek:

Parempi jättää väliin, niin tekee myös :david:

Kerran pistettiin kaverin kanssa veto huntista et pystynkö syömään kolme hesen megahampparii 20min sisällä. Aikaa meni 15 min ja kaikki kolme oli mahan perukoilla... Kaloreita vaivaset ~3500 ja protskuuki 150 g:D

HÄH ???, roskaruokaa, mä en ainaskaan laske riisikebabia roskaruokaan. Noi donaltsi ym hesburgeri sapuskat on ihan ala-arvoisia meikäläisen mittapuulla eli täyttä roskaa ;)

Oulussa Troijan kebab:issa on aivan taivaalliset sapuskat!! Varsinkin kun ottaa kastikkeiksi "taivaallisen" ja lihalle "tulisen". Siellä käyneet eivät voi väittää etteikö ruoka maistuisi...:worship:

Originally posted by MuayThai
Oulussa Troijan kebab:issa on aivan taivaalliset sapuskat!! Varsinkin kun ottaa kastikkeiksi "taivaallisen" ja lihalle "tulisen". Siellä käyneet eivät voi väittää etteikö ruoka maistuisi...:worship:

Näin on :kippis1:

Originally posted by Boltsi
Kerran pistettiin kaverin kanssa veto huntista et pystynkö syömään kolme hesen megahampparii 20min sisällä. Aikaa meni 15 min ja kaikki kolme oli mahan perukoilla... Kaloreita vaivaset ~3500 ja protskuuki 150 g:D

Ja mun mopo kulkee kovempaa kuin sun mopo.

Muutenkin tämäkin threadi alkaa karata off-topic-linjalle aika vahvasti.

Eiköhän kebabin kalorit mene mäkkiaterian ohi helposti. Mun juuri modifoitu (sain vasta nyt vaihdettua cokiksen lightiin) perusateria QP-hamppari-pikkuhamppari-light cokis, 800kcal pp/hh/r 46/68/39. Ei mitään vikaa, reilusti prötskiä ja testotasoja kohottavaa rasvaa ;) Hiilareita voisi olla enemmänkin, mutta ei viitsi ottaa hiilareita sokerista, siksi light.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom