yusuplus
Banned
- Ikä
- 41
Mikä sulla on hätänä?Äläviitti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä sulla on hätänä?Äläviitti.
Rakkaudesta lajiin. Esimerkiksi unelma siitä että olisi paras, seisoisi siinä ykköspallilla Mr. Olympiassa kaikkien valokeilojen loisteessa. Kun vaan nauttii siitä mitä tekee niin paljon. Ne on mun romantisoidussa ajattelutavassa arvostettavempia asioita kuin raha.
Raha on tietenkin tärkeä, ja olisihan se upeaa kun voisi elättää itsensä ja jopa rikastua sillä asialla mitä tykkää tehdä. Olisi vaan niin paljon hienompaa kun se raha olisi se sivutuote... se on kuitenkin niin vähäpätöistä verrattuna niihin henkisiin arvoihin.
Mun mielestä on vaan typerää pelkän rahan takia ottaa niin suuri riski terveytensä vuoksi, mutta se taas olisi ihailtavaa, että ottaa riskin unelmansa täyttämisen vuoksi.
Tosiaalta ei paljon kunnia lämmitä siinä vaiheessa, kun sähkölasku tipahtaa postiluukusta.
Meinaako Marko vielä jatkaa hommaa, jos/kun saa uuden munuaisen?
Se biisi on sellai ku:
Vangelis - Conquest of Paradise
Toisaalta aika rehdisti myönnetty.Mun mielestä hyvä pätkä. Olisin vaan toivonu et Makella olis ollu jotain syvällisempää motivaatiota kuin raha. Ehkä olikin, mut olis ollu hyvä kuulla ne.
No ihanko tosi?vittu on ne vähän eri tulot jos ammattilaisena menestyy, kuin jos on Ässänvessan kassalla paskavahtina.
Mutta mitäpä sitä Markoa uskomaan kun se itse sanoo, sinä ilmeisesti tiedät paremmin?
.
hyvä pätkä oli
e:kovassa kunnossa on Marko ollut, ei voi muuta sanoa..:
http://www.youtube.com/watch?v=_xRd9OurRtM
http://www.visualsports.tv/filedata/1141029486marko savolainen.wmv
Jäi muute mietityttään, että nyt kun Make puhuu dopingin vastaisesti niin katuuko hän tekemäänsä? Vaikka ei sinne haaveeseensa asti päässyt niin silti sai elää unelmaansa ja se vaati nyt hintansa, joten oliko kaikki siltikin sen unelman arvoista?
Koska jos ei kadu ja se aika oli kaiken tuon arvoista niin voiko silloin puhua dopingia vastaan?
Mul on hyvä mut lyhyt muisti, kysykö ne Makelta siellä sairaalassa, että katuuko se?
Jäi muute mietityttään, että nyt kun Make puhuu dopingin vastaisesti niin katuuko hän tekemäänsä? Vaikka ei sinne haaveeseensa asti päässyt niin silti sai elää unelmaansa ja se vaati nyt hintansa, joten oliko kaikki siltikin sen unelman arvoista?
Koska jos ei kadu ja se aika oli kaiken tuon arvoista niin voiko silloin puhua dopingia vastaan?
Mul on hyvä mut lyhyt muisti, kysykö ne Makelta siellä sairaalassa, että katuuko se?