Ke 24.01.2007 MTV3 45Minuuttia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rodney
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hah, erittäin positiivinen yllätys. ei turhaa dramatisointia ymsyms.

vaikka marko näyttää ihan helvetin kutistuneelta niin silti esim forkut oli hyvän kokoiset edelleenkin.

Yllättävän asiallinen dokkari. Mainittiin jopa, että harrastelijabodarille riittää askeettinen elämä ja kova treeni. :eek:

Aika pieni pätkä oli ja erittäin hyvä, että tuossa mainittiin perinnölliset seikat ja kyseenalaistettiin lääkkeiden suoranainen vaikutus munuaisiin.

Huono ilmaus oli "kehonrakennus on edistänyt sairautta". Ei kehonrakennus itsessään edistä kuin terveyttä, mutta lääkkeiden mukaan tullessa homma on toinen.

Tosin eihän natuja kovin helposti massat lue kehonrakennus-statuksen alle heidän pienen lihasmassan johdosta.

Ei nyt jatketa tuosta kutistumisefektistä, se on ihan luonnollista ja Marko näytti ironisesti huomattavasti terveemmältä tuossa kuin isoissa massoissa.

Katsoin itse samaa, et naama on muuttunut myös ihan mielettömästi verrattuna returniin. Aika leppoisan oloiselta kaverilta vaikutti.

hyvä pätkä ja mitä tuohon laihtumiseen tulee niin totta vitussa se on laihtunut. on selvää että jos 40kg putoaa paino niin ukko kutistuu. hänenhän pitää vielä tuosta pudottaa noin 10kg kuten siinä mainittiinkin. vaikka se laiha on niin monella ois islti losahtanu suu auki ku ois vähän palaa hihan alta näyttänyt :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asiallinen pätkähän tuo oli. Pisti silmään markon käsivarsi, joka suoraan sanottuna näytti miltein huumenarkomaanin kädeltä dialyysipiikeistä johtuen..
Mutta oudon näköinen tuo Savolainen kun on tottunut supermassa lookkiin

Asiallinen pätkä. Kova jätkä ku on uskaltanu laihduttaaki ittensä siihen ruotuun ku mitä terveyden tila vaatii. Joka podari ei varmasti tollasest painon pudotuksesta selviä hirviän heppoisasti tunnetasol.

Ihan hyvä maku tosta jäi. Siinä nimenomaan sanottiin että AMMATTILAISTASOLLA käytetään käytännössä poikkeuksetta vähän miestä väkevämpiä aineita. Eli ei dissattu tavallisia salillakävijöitä, ei dissattu itse kehonrakennusta, eikä muutenkaan jäänyt mikään paska fiilis tosta.

Markonkin kohdalla sanottiin ettei kukaan voi varmasti tietää onko yksin roina aiheuttanut ne munuaisongelmat vai onko osittain joku synnynnäinen juttu mukana.

Nyt tuli katsottua se 45min jossa Marko kertoi dopingista...Täytyy miehelle hattua nostaa!! Eihän se paljoa puhunut mutta sitäkin enemmin sanoilla oli arvoa.
Lupaili panostaa tiedottamiseen jos edes joku nuori jättäisi aineet väliin:)
Juuri oikea asenne,ketään haukkumatta,lajia mollaamatta,rehdillä asenteella eteenpäin...
Markon pitää vain löytää oikeat kanavat jossa saa asian julkaista.

Mun mielestä hyvä pätkä. Olisin vaan toivonu et Makella olis ollu jotain syvällisempää motivaatiota kuin raha. Ehkä olikin, mut olis ollu hyvä kuulla ne.

Hyvä pätkä. Marko oli pienempi mutta silti löytyi lihasta potkunyrkkeilyyn melko riittävästi. Hannakin on sympaattinen ja iloisen oloinen tuossa:)
Tsemppiä Markolla, jos sattuu lueskelemaan näitä foorumeita.

Varmasti Markolle henkisesti aivan saatanan raskas pala. Kyllä siinä on aika monen kehonrakennusta vähänkään vakavammin harrastavan itsetunto kovilla, jos peilistä morjestaa vajaat puolisataa kiloa pienempi minä. Toivottavasti mies saa nyt vaan munuaisasiansa kuntoon...

ei dissattu tavallisia salillakävijöitä, ei dissattu itse kehonrakennusta, eikä muutenkaan jäänyt mikään paska fiilis tosta.

Ihan samaa mieltä. Hyvä ja asiallinen pätkä oli!

Suositut

Back
Ylös Bottom