Ke 24.01.2007 MTV3 45Minuuttia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rodney
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä hyvä pätkä. Olisin vaan toivonu et Makella olis ollu jotain syvällisempää motivaatiota kuin raha. Ehkä olikin, mut olis ollu hyvä kuulla ne.

Syvällisempää motivaatiota mihin?lajiin, vai aineisiin?
Rahahan se on mikä nykyään ratkasee, kaikki huiput tekevät osin rahan takia hommaa(laji kuin laji)...varsinkin jos tulot ovat luokkaa miljuuuuuuuuuuuuuuuuuuna:(

pentele kun näyttivät ihan alussa sen, jäi pätkä alusta näkemättä. Pätkä minkä näin oli kyllä kuitenkin ihan asiallinen. Lopussa kun näytettiin sitä 97 vuoden kisan vaparia niin kylmät väreet nousi, mahtipontinen se tausta musiikki siinä. Mikäs muuten oli se biisi siinä taustalla.

Ihan fiksusti tehty pätkä. Ei kauheasti moralisoitu, vaan kerrottiin aika suoraan asiat. Kyllä tääkin aihe voidaan käsitellä fiksusti, jos on oikeat tekijät asialla. Voi kyllä olla että markollakin ollut tekemistä asian kanssa.

Ottaa varmaan koville jos se minä on ollut omassa kropassa lähes sinut ja aina on halunnut sitä lihasta lisää. Sitten yhtäkkiä vaan lähes kaikki katoaa pois. Kyllä siinä miestä viedään ja alkaa varmaan kaiken maailman alemmuudentunteet velloa.

Hyvä että Make sai puhua itse. Katui vain sitä että ei menestynyt paremmin. Hän olisi halunnut antaa body-kansalle täällä suomessa vielä enemmän mutta nyt ei vaan pystynyt. Make on fiksu kaveri. Oli hyvä dokumentti siinäkin suhteessa että kertoi Maken sairauden voivan olla myös perinnöllistä, douppaus tietenkin on voinut edesauttaa sitä. Maken on turha pelätä että body-kansa unohtaisi hänet. Aina kun tässä maassa puhutaan kehonrakennuksesta niin Super Massa varmasti mainitaan. :rock:

pentele kun näyttivät ihan alussa sen, jäi pätkä alusta näkemättä. Pätkä minkä näin oli kyllä kuitenkin ihan asiallinen. Lopussa kun näytettiin sitä 97 vuoden kisan vaparia niin kylmät väreet nousi, mahtipontinen se tausta musiikki siinä. Mikäs muuten oli se biisi siinä taustalla.

Se biisi on sellai ku:

Vangelis - Conquest of Paradise

Mun mielestä hyvä pätkä. Olisin vaan toivonu et Makella olis ollu jotain syvällisempää motivaatiota kuin raha. Ehkä olikin, mut olis ollu hyvä kuulla ne.

Eikös tossa ollut kyse nimenomaan aineiden käytöstä? Mikä syvällisempi motivaatio sitten aineiden käyttöön olisi voinut olla....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pakko kompata edellisiä siinä, että oli oikein hyvä insertti kasattu, kerrankin. Jopa herra seppälä pysyi kasassa :) , ehkäpä tuon katsoneista jotkut jättää sustan iskemättä... Mukavaa oli kuitenkin nähdä että herra on jatkanut elämäänsä vaikka tappio painaa, miehen elämänasenne ja positiivisuus vetää helposti vertoja koville massoille..

Ja meni sitten muuten aivan helvetilliset väristykset selkänahassa ku sitä vaparia näyttivät, herra siunatkoon!!! :worship:

Rahahan se on mikä nykyään ratkasee, kaikki huiput tekevät osin rahan takia hommaa(laji kuin laji)...varsinkin jos tulot ovat luokkaa miljuuuuuuuuuuuuuuuuuuna:(

make ei varmasti rahan takia tuota tehnyt. se on varma vaikka hän rahasta tuossa puhui. normaali töissä se ois jos se rahaa ois halunnut.
Mikä syvällisempi motivaatio sitten aineiden käyttöön olisi voinut olla....

päästä seisomaan kerran elämässä mr olympia lavalle parhaiden kanssa ja kenties menestyä siinä porukassa?

make ei varmasti rahan takia tuota tehnyt. se on varma vaikka hän rahasta tuossa puhui. normaali töissä se ois jos se rahaa ois halunnut.

No ihanko tosi?vittu on ne vähän eri tulot jos ammattilaisena menestyy, kuin jos on Ässänvessan kassalla paskavahtina.

Mutta mitäpä sitä Markoa uskomaan kun se itse sanoo, sinä ilmeisesti tiedät paremmin?

Tietysti pelissä on mahdollinen valtava maine ja menestymisen halu, mutta kai nuo nyt päivänselviä asioita?

Tottakai Marko on ollut myös "riippuvainen" siitä, että sillä on/oli pelkästään Suomessa tuhansia faneja...kukapa ei haluaisi olla sellainen?siis idoli.

Hyvä että oli lähdetty asialliselta pohjalta dokumenttia tekemään.Eikä leimattu kaikkia salillakävijöitä roinaajiksi.Jos tekijänä olisi MTV3:n sijaan ollut Nelonen pelkään että olisi ollut aivan erilainen dokkari...

Make on hyvä ja cool man. Seppälä taas oma itsensä..."kiva", että näytetään ekaksi yhtä maailman huippua ja sitten nettisivuja joilta saat takuulla tavaraa. Loistavaa valistusta :rolleyes:

Rakkaudesta lajiin. Esimerkiksi unelma siitä että olisi paras, seisoisi siinä ykköspallilla Mr. Olympiassa kaikkien valokeilojen loisteessa. Kun vaan nauttii siitä mitä tekee niin paljon. Ne on mun romantisoidussa ajattelutavassa arvostettavempia asioita kuin raha.

Raha on tietenkin tärkeä, ja olisihan se upeaa kun voisi elättää itsensä ja jopa rikastua sillä asialla mitä tykkää tehdä. Olisi vaan niin paljon hienompaa kun se raha olisi se sivutuote... se on kuitenkin niin vähäpätöistä verrattuna niihin henkisiin arvoihin.
Mun mielestä on vaan typerää pelkän rahan takia ottaa niin suuri riski terveytensä vuoksi, mutta se taas olisi ihailtavaa, että ottaa riskin unelmansa täyttämisen vuoksi.

Tosiaalta ei paljon kunnia lämmitä siinä vaiheessa, kun sähkölasku tipahtaa postiluukusta.

EDIT. Ja kuten alunperinkin ajattelin niin luulen Makella olleen muitakin motiiveja kuin raha. Periaatteessahan se sen sanoi siinä sairaalan pedillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom