Itse olen kyllä viime aikoina joutunut toteamaan sen karun totuuden, että kaverit ovat hävinneet. :( Johtuu lähinnä siitä, että kaikilla meillä on nykyään kiireinen elämä (itselläni kai se kaikkein kiireisin) ja muutamat kaverit muuttivat miestensä perässä kauas pois. Onneksi nämä kaverit käyvät kuitenkin silloin tällöin vanhempiensa luona ja käyvät sitten samalla myös minua moikkaamassa. Jos vaan aikataulut käyvät yksiin.. Onneksi tässä on ihan hyvin tullut pärjättyä ilman noita kavereitakin. Ja silloin, kun oikein tarvitsen kaveria, niin avo sitten paikkaa ja auttaa Mut silloin, kun avo ei ole paikalla (jos sattuu olemaan vaikka töissä tai työmatkalla tai jossain autohommissa), niin kylläpä on kurja olo. Ja sitten kun yrität löytää jostain ystävän,jolla olisi aikaa, niin eihän sellaista tietenkään ole. Onneksi on kuitenkin olemassa työkaverit, joiden kanssa on hauskaa jne. :thumbs: Mutta tällä hetkellä sellaista todella hyvää ystävää ei kyllä ole, vaikka ystäväpiiri laaja onkin.
Avolle on käynyt vähän samoin. Tai noh, hän kun lopetti ryyppäämisen, niin kas kummaa, osa kavereista katosi. :jahas: Eli pelkkiä ryyppykavereita olivat. Mutta vähän sääli, kun miehen paras kaveri (olleet kavereita jo pennusta asti) jätti myös samalla. Välillä pitävät jotain yhteyttä. En edes muista koska olisivat viimeksi nähneet..
Ja mä olen kyllä saanut kokea myös sen, kun joku on olevinaan hyväkin "kaveri". Ollaan niin kaksinaamaisia, että minun seurassa ollaan niin hyvissä väleissä, mutta toisille jauhetaan sitten paskaa selän takana. Onneksi osasin aikoinana varautua kyseisen tytön temppuihin, enkä kertonut salaisuuksiani/ muutenkaan omia asoitani kyseisellä henkilölle, niin eipähän päässyt levittelemään mun asioita koko kaupungille. :lol2:
Meitä ihmisiä kun on valitettavasti niin monenlaisia.
Avolle on käynyt vähän samoin. Tai noh, hän kun lopetti ryyppäämisen, niin kas kummaa, osa kavereista katosi. :jahas: Eli pelkkiä ryyppykavereita olivat. Mutta vähän sääli, kun miehen paras kaveri (olleet kavereita jo pennusta asti) jätti myös samalla. Välillä pitävät jotain yhteyttä. En edes muista koska olisivat viimeksi nähneet..
Ja mä olen kyllä saanut kokea myös sen, kun joku on olevinaan hyväkin "kaveri". Ollaan niin kaksinaamaisia, että minun seurassa ollaan niin hyvissä väleissä, mutta toisille jauhetaan sitten paskaa selän takana. Onneksi osasin aikoinana varautua kyseisen tytön temppuihin, enkä kertonut salaisuuksiani/ muutenkaan omia asoitani kyseisellä henkilölle, niin eipähän päässyt levittelemään mun asioita koko kaupungille. :lol2:
Meitä ihmisiä kun on valitettavasti niin monenlaisia.