Kaverin kanssa tappelu!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Kaverin kanssa tappelu!

Originally posted by taisto
Hyvä tyyppi selvänä mutta kännissä luonne muuttuu. Onneksi omassa kaveriporukassa tyypit kestävät alkoholia.

Sitten ei pidä ottaa jos ei pää kestä. Eipä ole ikinä tarvinnut kännissä oikeasti tapella. Leikkimielinen nahistelu ei haittaa.

Tuo kavereiden kanssa leikilllään painiminen nyt varmaan on kaikille tuttua puuhaa..tosin itse en ole "saanut" harrastaa sitä pahemmin kun kukaan ei rupee edes leikillään...olen kuulema liian raju..:jahas:

Originally posted by Mike
Te ette ole saanut kunnon naista, panostakaa itseenne, älkää jatkoilla homosteluun, voitte saada sitten vaikka seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, ehkä mahdollisesti.
No kyllähän nainen korvaa turpaan vetämisen. Onhan se jo luonnon laki. :joulu1:

Totinen tappelu kavereiden kesken on perseestä ja vitun idioottia. Välillä ihan jees, kehässä tai sen ulkopuolella. Turpaankin on välillä hyvä ottaa niin pysyy joku todellisuuden taju!:kakka:

Originally posted by Mike
Te ette ole saanut kunnon naista, panostakaa itseenne, älkää jatkoilla homosteluun, voitte saada sitten vaikka seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, ehkä mahdollisesti.

JUURI NÄIN:thumbs:

Ikinä en ole joutunu tappeluun.
Kerran oli lähellä, mutta se luovutti heti kun näytti siltä että sekuntikin vielä vittuilua, niin mä katkasen sen sormen. "Okei, okei, hei en mä tosissani ollu..." Just. Pelle. :curs:

edit: olin siis jo kiinni sormessa, ja kaveri oli kuljetusotteessa.

No niin! Eiköhän kaikki vedetä päät täyteen ja hakata parhaat kaverit, ihan vaan joulumieltä nostaaksemme.

Eipä vois tyhmempää olla ku kavereiden kesken tappelu.

Meillä se toimii sillein, että välillä käydään kehässä vähän mukuttelemassa, eikä siitä ole kellään jälkeen päin sanomista. Eikä siitä kukaan suutu jos on vähän kulma tummana.

:joulu1:

Originally posted by Net Virgin
No niin! Eiköhän kaikki vedetä päät täyteen ja hakata parhaat kaverit, ihan vaan joulumieltä nostaaksemme.

Eipä vois tyhmempää olla ku kavereiden kesken tappelu.

Meillä se toimii sillein, että välillä käydään kehässä vähän mukuttelemassa, eikä siitä ole kellään jälkeen päin sanomista. Eikä siitä kukaan suutu jos on vähän kulma tummana.

:joulu1:

Kukas täälä oli kaveriaan hakkaamassa..paitsi toi mun kaveri minut mut se ei kyllä minusta ainakaan viel hakkaamisen kriteereitä täyttänyt..

Originally posted by WhiteExorcist
Onkos muidenkin kaveripiireissä kunnon tappeluja siis että nyrkit heiluu...Meinaan vaan,että tuossa eilen kun olin juomassa nii kaveri alkoi TAAS haastaa riita humalassa ja lopuks kävi käsiks..No eipä siinä kerran se löi ja toista tilaisuutta ei saanut kun otin kurkusta kiinni ja pistin sen viisarit kohti lattiaa...en lyönyt häntä mut osoitin et turhaan alat hyppii silmille...Melkein joka kerta kun hänen kanssa on juomassa nii aina hyppimässä silmille ja joku hemmetin kova tarve kokeilla pärjääkö *avautuminen*:joulu1:

Ihan tuli mieleen et onkos muillakin tälläisia "kavereita"?

Lieneekö tuollaisten järkevää ottaakaan sitten sitä viinaa ?

Kukas täälä oli kaveriaan hakkaamassa..paitsi toi mun kaveri minut mut se ei kyllä minusta ainakaan viel hakkaamisen kriteereitä täyttänyt..

Hei vähän huumoria nyt :kippis1:

Ei kai sitä nyt tommosesta voi syttyä :joulu2:

Sori nyt kuitenkin, jos loukkas toi mun edellinen :nolo:

Kyllä pojilla on vähän liikaa agrea päällä jos pitää kaverien kanssa tapella. Hyvä vaihtoehto sille olisi käydä esim. vale tudo -treeneissä polttamassa ylimääräiset painihalut.

Siellä saa poikien välistä läheisyyttä mielin määrin.
Välillä saa kyytiä niin että nivelet paukkuu ja välillä pääsee hapettamaan heikompiaan. Reilu peli ja paljon turvallisempaa kuin kännissä kolhia kavereitaan aamuyöllä.

Pointtina jutussa on se ettei kaveri selvinpäin uskalla edes kättellä saati nyt sitten lyödä..Sit ku saaa viinaa ja vähän uhoo nii sit..
Net Virgin..sä saat mut syttymään :haart: :jahas:

Pointtina jutussa on se ettei kaveri selvinpäin uskalla edes kättellä saati nyt sitten lyödä..Sit ku saaa viinaa ja vähän uhoo nii sit..
Net Virgin..sä saat mut syttymään :haart: :jahas:

:D x 10000

Tuntuu siltä että juuri ton tyyppiset ihmiset on just niitä läpsijöitä. Selvinpäin ollaan ihan hissukka, mutta ku otetaan pikkasen vinettoo, niin sitten on helvetillinen tarve alkaa pönkittään itseään. Ja mikä ihmeellisintä, lähes aina nuo tyypit on aika kyniksiä. En voi tajuta tollasta känniläpsyttelyä ja omat kaverini olen niin valinnut että en joudu sitä näkemäänkään. :joulu5:

Originally posted by ironchef
. Ja mikä ihmeellisintä, lähes aina nuo tyypit on aika kyniksiä. En voi tajuta tollasta känniläpsyttelyä ja omat kaverini olen niin valinnut että en joudu sitä näkemäänkään. :joulu5:

No eikö näillä "kyniksillä" ole juuri pakottava tarve päästä riehumaan isoman kaverin silmille..tai tässä tapauksessa voimakkaamman..Sit ne on onnellisia jos sattuvat voittamaan "voitin yhen bodarijätin tos yks päivä"ne kertoilee ja kaverit kiertää ympärillä rinkiä ja huutavat allahia...

Tossa kaverin valinnassa on se vain jos on tuntenut kaverin ja se on ihan ok,niin on se välillä vaikeaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom