Kaveri treenaa 5 päivää putkeen ja väittää...

Että kehittyy tätä kautta.

Ihan perustiedolla luulis että ois korkeintaan hyvä pitää ainakin yksi välipäivä jokaisen treenin jälkee, jotta lihas palautuisi.
Kaverini treenaa lihaksia vähän sekasin, treenissä ei ole mitään säänöllistä ohjelmaa ( penkkiä/haukkaria useana päivänä viikossa).
Oon sanonu sille, että paikat tulee hajoo aika nopee.

Kaveri tukee ite väitettä et isot "sikikset" sanoo et pitää treenaa tollee et kasvaa :D

On sil nyt lokakuussa ollut 95kg penkkitulos ja nyt 100kg (3 vuotta treenannu).
treenaan kaikki lihakset läpi 3-4 päivässä ja pidän vähintää 3 lepopäivää.

Mitä mieltä pakkislaiset on tosta mun kaverista, pitäs vähä järkee puhuu sille. :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tarvitse joka reenin jälkeen välipäiviä pitää. Jos vaikka 5 jakosella tekee ni helposti reenaa 5 kertaa viikkoon, itse treenasin myös 2 jakosella 5 kertaa viikkoon ja hyvin tuli tulosta. Itsellä jää vain sunnuntai totaalilepopäiväksi salin ja lajireenejen täyttäessä muut päivät.

Ei tosta nyt tule selville että miten usein se rasittaa samaa lihasta, kyllä penkkiä ja habakääntöö voi molempii tehdä 3x viikossa.

Kyllä mun mielestä keho pystyy tottumaan vaikka mihin ja siksi onkin hauskaa kokeilla välissä "uusia" juttuja, esim. itse koetan kyykätä joka treenissä. :D Veto 3x viikossa onnistui kanssa kun plussakaloreilla olin mutta nyt dieetillä näyttää aika epätoivoiselta.

Se että lihasta rasitetaan vaan kerran viikossa on mun mielestä tylsimmän kuuloista treeniä ikinä. :P

100kg penkki ja treenannu 3 vuotta. Ei kovin kovaa kehitystä kun vertaa omiin "saavutuksiin".
Näiltä näkymin pena 100kg ennen kuin 3kk treeniä takana oman painon ollessa edelleen alta 70kg.
Jos treenaa edes kahtena peräkkäisenä päivänä samaa lihaa, niin taitaa se toinen päivä mennä puolta pienemmillä painoilla mitä edellisenä, jos siis on treenannu edes jotenkin kovaa.

Niin se riippuu ihan tosissaan siitä et mitä siellä salilla tekee. Ja veikkaan et suurin osa meistä reenaa joitain päiviä putkeen, jos joka treeniin jälkee pitä yhen lepopäivän ni rupee viikossa päivät loppuun kesken.

Yksi oikea peukalosääntö paljon reenaaville on et yks päivä viikossa pitäs olla kokonaan ilman fyysistä rasitusta. Tämä ehkäisee olennaisesti ylikuntoon ajautumista, jos muuten reenataan vaikka kaks kertaa päivässä (ei pelkkää punttii) sen kuuden päivän ajan.

100kg penkki ja treenannu 3 vuotta. Ei kovin kovaa kehitystä kun vertaa omiin "saavutuksiin".

No vaikee sun on kyl noilla tiedoilla arvostella kehitystä, kaikki on suhteellista. Ite ku menin eka kerran salille ni pena maksimi oli 27.5kg, siitä ku laskee suhteellista kehitystä vaikka tohon 100 kiloon ni max-ennätys o 364-prosenttii alkuperäsestä...

Mahdoton sanoa alkutiedoilla juuta saati jaata treenistä. Vaikka joku treenaisi penkkiä 2 kertaa päivässä, en suoralta kädeltä menisi tyrmäämään.

Tiedän useampia jotka treenaavat JOKA päivä. Nopeasti tulee tuloksia, mutta parin kuukauden päästä ei salilla käynti paljoa enää kiinnosta :D

Oma kaverikin treenaa 5x viikossa ja itse 3x. Samaa painoa ja pituutta ollaan (195cm/90kg), mutta hän näyttää isommalta, mutta olen voimakkaampi. Go figure.

Joo, kyllähän moni ammatti- / huippu-urheilijakin treenaa vaan sen kolme kertaa viikossa ja kehittyy ihan homona. :rolleyes:;)
Yeah right!

Ja siis haiskahtaa siltä, että kaverillasi on kovempi treenimotivaatio kuin sulla, ja se nyt sitten ottaa sua päähän?

Jos se on suunnitellu reenin hyvin, niin miks ei?
Ite teen täl hetkel G6, sitten varmaan tota elaston 2 jakosta..
Intoa olisi vaikka 7krt viikossa mutta siinä ei enään järkeä ole jos natuna mennään.. vai onko?

pakko sanoa että ite oon vetänyt nyt muutamia kuukausia 11 kertaa viikossa treeniä... 6 lajitreeniä 3 punttia ja 2 hiittiä + venyttely... on tolla jonkinlaista kehitystä tullu eikä ole tuntunu liian raskaalta tahdilta kun ruokailusta ja levosta pitäny huolen, paljon ihmisestä kiinni ja jaksotuksesta. Kesätulossa niin voi ottaa rennommin tai sitten ei :hyper:

Joku 10 kertaa viikossa on aika normi, tosi aktiivisella liikkujalle. Esim 4-5x puntti ja 4-5x laji treeniä ja sitte siihen viel päälle jotain liikuntaan verrattavia suorituksia.

Jos se on suunnitellu reenin hyvin, niin miks ei?
Ite teen täl hetkel G6, sitten varmaan tota elaston 2 jakosta..
Intoa olisi vaikka 7krt viikossa mutta siinä ei enään järkeä ole jos natuna mennään.. vai onko?

No ei kyllä ole, millon ne lihakset kasvoikaan? ;)

Porukat unohtaa aika usein sen et lepoa tulee enemmän ku treenaa jokapäivä 45min ku jos treenaa 3x viikossa 2 tuntia kerralla.

Ettei vain threadin aloittaja tekisi tätä itse ja kattoo miltä oma treenikuvio muiden mielessä näyttää? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom