Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
Kun on aurikoinen päivä ja lämpöä sen +26c niin ilman paitaa mennään. Märässä paidassa ei oo kiva kauaa olla. Ja olin sitten sikaläski tai pyykkilautakunnossa (tällä hetkellä siltä väliltä) niin sillä ei asiaan ole vaikutusta. Myöskään se, herättääkö lihakseni ihailuja tai läskini etomista ei asiaan vaikuta. Mitä tätä threadia nyt lueskelee niin saa sellaisen kuvan, että osaa ihmisistä ei haittaa/kiinnosta ilman paitaa meneminen ja osan mielestä se on ns. junttia. Mun mielestä tää maailman meno on muutenkin menossa liikaa siihen suuntaan että keskitytään trendikkyyteen/junttiuteen jonka takia esim. pimpin saanti on vaikeampaa anttilan, kuin Armanin paita päällä, vaikkei sillä paidalla siihen aktiin olekaan mitään vaikutusta.

Mites sitten prätkällä ajaminen ilman paitaa? Tuntuu muuten mahtavalta +30c hellepäivänä! :) :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
thong_350x200.jpg

YEEEEEPPPADIIIIII!

:urjo:

Tulin just etelä-Ranskasta suomeen, jossa lämpötilä huiteli korkealla parhaimmillaan rikkoen +40:n lämpötilarajan.
Ihme fakiiri saa olla että tuossa lämpötilassa ei saa paitaa hiestä märäksi. Mukavinta oli ilman paitaa, esti hikoilua. Eli se siitä perkeleen viilentävästä ilmataskusta jonka oikeanlainan paita muodostaa.
Se paita viilentää tasan ne ekat 5 min. jonka jälkeen paita on soijasta märkä. Ja sen jälkeen hiki alkaa valua noroina.

Toinen havainto oli että esim. Marseillessa, ja edelleen pitkin Ranskan rivieraa paikalliset vetivät ilman paitaa tai paidan napit auki auringon ollessa kuumimmillaan. Populaa on tietenkin enemmän mitä suomessa, mutta katukuvassa paidottomuus oli paljon yleisempää ja se ei tuntunut stressaavaan ketään.
No, ranskalaiset on myös junttia kansaa, kuten myös tsekkiläiset jotka viilensivät itseään kulkemalla ilman paitaa Prahassa, kun lämpötilä lähenteli +39:ää astetta.

Katotaanpa Inska kauanko kestää kun ekaa ehtii jeesustelemaan ettei täällä ole 39 asteen helteitä nähtykkään ja paidat voi siihen asti pitää päällä.

Kyllä mulle ainakin joku 25 astetta ilman tuulista keliä on senverran lämmin keli, että jos ulkona kävellen tai pyörällä vähänkään matelua nopemmin menee, on paita kohta läpimärkä. Onko paita läpimärkänä kulkeminen sitten junttia vai trendikästä? Ja tietysti joku ehtii sanoa että paitaa voi vaihtaa, mutta entäs missä sitä kuljettaa kun repun kantaminenkin oli junttia ja varmaankaa se siwan muovikassin kanssa kävely ei sen trendikkäämpää ole...

Itse hikoan helteillä kuin sika, mutta mielummin silti pidän märkää paitaa päällä kuin ilman paitaa. Ei se herkkua ole, että hiki valuu niskaa pitkin.

No, ranskalaiset on myös junttia kansaa, kuten myös tsekkiläiset jotka viilensivät itseään kulkemalla ilman paitaa Prahassa, kun lämpötilä lähenteli +39:ää astetta.[/QUOTE]

:anssi:
Tyttökaveri oli koko toissaviikon kyseisessä kaupungissa ja kertoi, ettei nähnyt ainuttakaan paidatonta keskustan alueilla... Ranskassa jannu on ollu varmaan siellä naturistikaupungissa:) Muutenkin tuntuu, että haet epätoivoisesti hyväksyntää asiallesi noilla väittämillä:) Jos muuten on niin tuskasen kuuma, että on pakko ottaa paita pois kaupungissa, niin MIKSI EI KAIKKI TEE SITÄ ASIAA? Jos se on "niin normaalia"?? Suurimmalla osalla on kuitenkin hiki ja helvetin kuuma, mutta silti 90% jengistä pitää paitaa päällä? Onks susta 90% jengistä diivoja kuin ei ota paitaa pois... huh huh..

Sitä vallan jäin hämmästelemään miten naisväestö ei vielä ole kuollut joukkolämpöhalvaussukupuuttoon, vaikka naisia näkee harvemmin liikenteessä ilman paitaa?

Tyttökaveri oli koko toissaviikon kyseisessä kaupungissa ja kertoi, ettei nähnyt ainuttakaan paidatonta keskustan alueilla... Ranskassa jannu on ollu varmaan siellä naturistikaupungissa:) Muutenkin tuntuu, että haet epätoivoisesti hyväksyntää asiallesi noilla väittämillä:) Jos muuten on niin tuskasen kuuma, että on pakko ottaa paita pois kaupungissa, niin MIKSI EI KAIKKI TEE SITÄ ASIAA? Jos se on "niin normaalia"?? Suurimmalla osalla on kuitenkin hiki ja helvetin kuuma, mutta silti 90% jengistä pitää paitaa päällä? Onks susta 90% jengistä diivoja kuin ei ota paitaa pois... huh huh..

Mä jo odottelinkin tätä "mun kaveri kerto" argumenttia.
Mua ei edelleenkään paskan vertaa kiinnosta muiden mielipiteet jos kuljen ilman paitaa, vaan teen itse niinkuin itse parhaimmaksi näen. Ehkä sen takia elämä ei juuri nyt stressaa mua, koska muiden mielipiteet vaikuttaa omaan elämään koko ajan vähemmän. Ja se on perkeleen hienoa.
Tämä on keskustelupalsta ja toin yhden faktan pöytän eräästä näkökulmasta vääristämättä sitä yhtään. Mielenkiintoista että sen jälkeen väität mua epätoivoiseksi hyväksytyksi tulemisen suhteen, vaikka juuri todistin että suomalaiset eivät ole ainoita jotka kulkevat ilman paitaa kaupungkin keskustassa.
Ja väitän että kierrettiin Marseille, plus muut etelä-Ranskan kaupungit ja Praha aika perusteellisesti läpi. Ja myös nimenomaan ne kaupungin osat joissa lähinnä liikkui paikallisia turistien sijasta.
Mä kiinnitin tähän paidattomuuten sen takia poikkeuksellisesti huomiota, koska täällä oli tämä thread jossa oli väitetty muuta tietyistä asioista.

Pari päivää sitte yks isolla vatsalla varustettu mies käveli pokkana kauppaan ilman paitaa. En pitäny näystä varsinkaan, kun ite söin ravintolan puolella..

Mä jo odottelinkin tätä "mun kaveri kerto" argumenttia.
Mua ei edelleenkään paskan vertaa kiinnosta muiden mielipiteet jos kuljen ilman paitaa, vaan teen itse niinkuin itse parhaimmaksi näen.
Tämä on keskustelupalsta ja toin yhden faktan pöytän eräästä näkökulmasta vääristämättä sitä yhtään. Mielenkiintoista että sen jälkeen väität mua epätoivoiseksi hyväksytyksi tulemisen suhteen, vaikka juuri todistin että suomalaiset eivät ole ainoita jotka kulkevat ilman paitaa kaupungkin keskustassa.
Ja väitän että kierrettiin Marseille aika perusteellisesti läpi :D

Mäki odottelin tätä, "tuli todistetuksi ranskassa" kommenttia:) Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee mistään perkele! Ainaski:) Niin kovia sanoja, että kaikki varmaan ymmärsi mitä tarkoitit. Ihme uhoomista 29-vuotiaalta kollilta:)

Mäki odottelin tätä, "tuli todistetuksi ranskassa" kommenttia:) Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee mistään perkele! Ainaski:) Niin kovia sanoja, että kaikki varmaan ymmärsi mitä tarkoitit. Ihme uhoomista 29-vuotiaalta kollilta:)

Joo, ja tää nyt ilmeisesti liittyy tähän alkuperäiseen threadin aiheeseen jotenkin?

:zzzz:

Joo, ja tää nyt ilmeisesti liittyy tähän alkuperäiseen threadin aiheeseen jotenkin?

:zzzz:

Jos ahistaa toi kuumuus ja sua ei kiinnosta paskaakaan mitä muut siitä ajattelee, ni miks et samantien vetele munasillas ympäri kaupunkia? Varmasti on parempi fiilis:thumbs:

Jos ahistaa toi kuumuus ja sua ei kiinnosta paskaakaan mitä muut siitä ajattelee, ni miks et samantien vetele munasillas ympäri kaupunkia? Varmasti on parempi fiilis:thumbs:

Kerro nyt toki vielä lisää jotain yhtä 'näppärää' ja 'nerokasta' :zzzz:

Vastaa kysymykseen?

Jos joku oikeasti olettaa saavansa vastauksen noin lennokkaaseen ja älyä vaativaan kysymykseen, niin näen parhaimmaksi lopettaa tämän threadin lukemisen ja tänne kirjoittamisen..

ps. Threadin nimi on muuten edelleen Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa? :rolleyes:

Jos joku oikeasti olettaa saavansa vastauksen noin lennokkaaseen ja älyä vaativaan kysymykseen, niin näen parhaimmaksi lopettaa tämän threadin lukemisen ja tänne kirjoittamisen..

ps. Threadin nimi on muuten edelleen Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa? :rolleyes:

Aivan se on threadin nimi ja kirjoittamani kysymykset ja kommentit liittyvät asiaan. Älä ny hyvä mies hermostu:) Yritin vaan tarkentavalla kyssällä, päästä sisään tohon sun täällä ajamaan "poikkeavaan" käytösmalliin..

Jos "kehtaa" kävellä keskellä kaupungia ilman paitaa niin mikäs siinä.
Itse vain lenkkeilen ilman paitaa.

Muistaa vaan, että kauppoihin, ym. ei saa mennä ilman paitaa...

Kyllä me ku lapissa lomailtiin niin käytiin jopa ravintolassa syömässä ilman paitaa ja kenkiä neljän tuulen hatut päässä kahden promillen humalassa... :thumbs:

Vargas; Ethän sä opeta isääskään piip. Ni turha niiden kanssa on tapella jotka ei osaa pukeutua (minun mielestä, joka ei ole se maailman ainoa tapa).

On olemassa etikettejä, joita monikaan ei ymmärrä - ne ovat niin sanottuja hyviä tapoja ja useimmat estävät olemasta sinua juntti perus suomalainen. Ja ei mitää etiketistöä tarvi osata itse ainakin käyttädyn sen mallin mukaan minkä olen kotona ilmeisesti joskus nuorempana oppinut. Käytännön järjelläkin pärjää pitkälle, kun miettii mikä on soveliasta ja mikä ei.

Mutta en silti käske teitä paidattomia hiippareita laittamaan paitaa päälle, olkaa niin kuin tunnette olonne hyväksi. Minä en siihen pysty, kun tuntuu että rikkoo normistoa epäsoveliaalla tavalla.

Ps. Mutta huomatkaa että moni nainenkin on ollut paidattamuutta vastaan keskustoissa.

Tulisi setä poliisi ja korjaisi talteen aika hiton nopeeta.

Ja mitän tulee naisten paitaisuuteen, niin topit niillä näkyy päällä melkeni poikkeuksetta kun kuuma on...no miehellä tuo voisi vähän jo näyttää jos ei juntilta niin hintiltä. ;) Ja eipä ne naiset kyllä niinpaljon hikoa kuin miehet, noin keskimäärin siis.

Ja mitän tulee naisten paitaisuuteen, niin topit niillä näkyy päällä melkeni poikkeuksetta kun kuuma on...no miehellä tuo voisi vähän jo näyttää jos ei juntilta niin hintiltä. ;) Ja eipä ne naiset kyllä niinpaljon hikoa kuin miehet, noin keskimäärin siis.

Miehille naisten toppia vastaava versio olisi varmaan semmoinen syvään uurrettu [ei kuristuskaula-aukkomallillinen] hihaton paita... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom