Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo vanha ketju mut...

...Itteäni ei ainakaan haittaa jos kaupungilla näen, itseasiassa kesälomalla vierailin kaverilla ja aiheutti pientä hilpeytystä tällanen josta otin kuvankin:
3149732.jpg

Toki se on varmaan epämukavaa jos ruokakauppaan joku hikoileva karvainen läski menee ilman paitaa, mutta ei se ainakaan mua itseäni haittaa jos joku kaupungilla menee.

Mitkä nielurisat tolla huivipäällä on selässä tatuoituna?

Mitä varsinaiseen kysymykseen tulee, niin puistossa voi hyvin istahtaa penkille ja ottaa paidan pois, mutta että kaupoissa ja pitkin keskuskatuja niillä lihaksilla jotka eivät valitettavasti näytä niin isoilta ja komeilta kuin ne peilistä katsottuna näyttää, niin ei kiitos.

Sitten vielä jos kaverilla on jotain saatanan nännilävistyksiä, niin ei ainakaan sinne ruokakauppaan, gynot olis kans varsin huvittava näky. Jäis pekonit ostamatta.
Kävelkää talvella ilman paitaa, niin sitten olette kovia jätkiä!

kevyttä kamaa. Olisivat tytöt saaneet tulla protestoimaan tuossa tammi-helmikuu akselilla kun osuu se vuosittainen -30C viikko, sitten olisi tullut rispektiä.

Jo on mennyt kehän sisällä tuo -sullotaankaikkiyhteenmuottiin- oppi perille, kun pitää katsella oikein kapean pillin läpi elämää.

Kyllä herneitä vedellään nenään ympäri suomea tuon paidattomuuden takia, mikä on kyllä yksi typerimmistä asioista ever. Tottakai kaupoissa yms. sisätiloissa paita päällä, mutta jos ulkona on sen verta lämmin ettei sitä yksinkertaisesti tarvitse, niin ei sitä tarvitse pitää oli sitten kaupungilla tai jossain korvessa.
Vaan kun se on suomalaiselle itsetunto kysymys: mitähän se tuo kamelikin minusta ajattelee.

:)

Täällä on tullut jo monesti esille se ettei kauppoihin, ravintoloihin jne. mennä ilman paitaa. En kyllä haluaisi terassillakaan nähdä niin huonoa käytöstä. Mä olen sen verran ilkeä ihminen, että mua ei haittaa jos kaupungilla kävelee hyväkroppaiset miehet ilman paitaa vaan kaljamahat saisi peittää. Jep, olen inhottava... tosin ei lihavat naisetkaan varmaan ole miesten silmään kovin esteettistä katsottavaa pikkumekoissa.

Näin kaupantätin näkökulmasta, niin olisihan se mukava, jos ainakin niillä kaljamahaisilla/muuten etovilla asiakkailla (paikalliset spurgut yms.) todella olisi paidat päällä kesäisin.. Hyvin monilla vaan ei jostain syystä ole. Sen sijaan vain muutaman kerran tässä muutaman kesän kauppatyöaikanani olen nähnyt naisen bikiniyläosassa kaupassa. Ehkä naiset ovat sitten sivistyneempiä, ken tietää..? ;)

Jo on mennyt kehän sisällä tuo -sullotaankaikkiyhteenmuottiin- oppi perille, kun pitää katsella oikein kapean pillin läpi elämää.

Kyllä herneitä vedellään nenään ympäri suomea tuon paidattomuuden takia, mikä on kyllä yksi typerimmistä asioista ever. Tottakai kaupoissa yms. sisätiloissa paita päällä, mutta jos ulkona on sen verta lämmin ettei sitä yksinkertaisesti tarvitse, niin ei sitä tarvitse pitää oli sitten kaupungilla tai jossain korvessa.
Vaan kun se on suomalaiselle itsetunto kysymys: mitähän se tuo kamelikin minusta ajattelee.

:)

Mielipiteesi saattaisin ymmärtää, mutta mielestäni on kummallista, että vetoat asiassa suomalaisuuteen.
Kokemukseni mukaan juurikin ulkomailla ilman paitaa julkisilla paikoilla liikkumista pidetään moukkamaisena ja eikä sitä niin paljoa esiinnykään. Miksi ei esiinny? Onko kyse ulkomaalaisten huonosta itsetunnosta?

Kyllä mun mielestä ulkona saa olla ilman paikaa kaupungissa tai korvessa. Esim. puistoissa tai terassillakin ihan ok, mutta ei ravintolassa tai kaupassa. Kateellisten puhetta jos moinen käytös häiritsee. Eivät vaan itse kehtaa olla ilman paitaa kun manboobsit ja maha roikkuu. Sitten ollaan kiukkuisia kun joku hyvä kroppainen uskaltaa kävellä helteellä ilman paitaa kaduilla ja saa samalla myös aurinkoa. Läskit joutuvat sitten ruskettumaan yksityisillä takapihoilla tai solariumissa jos mahtuvat siihen laitteeseen.

Mielipiteesi saattaisin ymmärtää, mutta mielestäni on kummallista, että vetoat asiassa suomalaisuuteen.
Kokemukseni mukaan juurikin ulkomailla ilman paitaa julkisilla paikoilla liikkumista pidetään moukkamaisena ja eikä sitä niin paljoa esiinnykään. Miksi ei esiinny? Onko kyse ulkomaalaisten huonosta itsetunnosta?

Sitä en voi tietää. Pitäisi tutustua ulkomaiden kultturiin, tabuihin, yms. syvemmin, niin asia saattaisi valjeta.

Kyllä mun mielestä ulkona saa olla ilman paikaa kaupungissa tai korvessa. Esim. puistoissa tai terassillakin ihan ok, mutta ei ravintolassa tai kaupassa. Kateellisten puhetta jos moinen käytös häiritsee. Eivät vaan itse kehtaa olla ilman paitaa kun manboobsit ja maha roikkuu. Sitten ollaan kiukkuisia kun joku hyvä kroppainen uskaltaa kävellä helteellä ilman paitaa kaduilla ja saa samalla myös aurinkoa. Läskit joutuvat sitten ruskettumaan yksityisillä takapihoilla tai solariumissa jos mahtuvat siihen laitteeseen.

Veit paidan päältäni :D

Sitä en voi tietää. Pitäisi tutustua ulkomaiden kultturiin, tabuihin, yms. syvemmin, niin asia saattaisi valjeta.
Miksi Suomen kohdalla syyn täytyy automaattisesti olla huono itsetunto?

Minunkin mielestäni "saa" olla ilman paitaa, en olisi kieltämässä sitä.
Ilman paitaa julkisilla paikoilla hengailu on mielestäni kuitenkin junttimaista, mutta jokainen määrittelee itse, mieltääkö junttiuden positiivisena, neutraalina vai negatiivisena asian.
Mieltäessäni paidatta liikkumisen junttimaiseksi, ei tarkoitus ole mitenkään hyökätä juntteja kohtaan. :)
Olkaa vapaasti ylpeitä junttiudestanne. Minua huvittaa eräs jo ilmeisesti suljetun threadin nimi: "en ole rasisti mutta...", minkä takia ei voi myöntää olevansa rasisti, juntti tai mitä tahansa, vain sen perusteella että sanaan sisältyy epämieluisia mielikuvia?

(Huom. tarkoitukseni ei ole rinnastaa junttiutta ja rasismia, vaikka esimerkissäni rasismikeissistä puhuinkin)
:piis:

En voi ymmärtää tätä keskustelua... Siis tarvitseeko tästä todellakin kirjoittaa 25 sivua? Vakavissanneko te ajattelette, että on sopivaa liikkua paidataa kesällä julkisilla paikoilla kaupungissa tai kylällä?

Kateellisten puhetta jos moinen käytös häiritsee.
Jihuu. Taas ollaan asian ytimessä. Mä käyn paskalla Stokkan vaateosastolla. Kateellisia häiritsee kun ei oma uloste ole niin terveen väristä ja kiinteää. Onneks mulla on niin jumalainen roppa ettei tarvitse miettiä tommoisia kateellisuuksia.

Ei todellakaan voi ymmärtää miten jotain voi häiritä jos jannu kävelee helteellä kaupungilla ilman paitaa, oli sit millainen ruumiinrakenne tahansa

Minunkin mielestäni "saa" olla ilman paitaa, en olisi kieltämässä sitä.
Ilman paitaa julkisilla paikoilla hengailu on mielestäni kuitenkin junttimaista, mutta jokainen määrittelee itse, mieltääkö junttiuden positiivisena, neutraalina vai negatiivisena asian.
Mieltäessäni paidatta liikkumisen junttimaiseksi, ei tarkoitus ole mitenkään hyökätä juntteja kohtaan. :)
Olkaa vapaasti ylpeitä junttiudestanne. Minua huvittaa eräs jo ilmeisesti suljetun threadin nimi: "en ole rasisti mutta...", minkä takia ei voi myöntää olevansa rasisti, juntti tai mitä tahansa, vain sen perusteella että sanaan sisältyy epämieluisia mielikuvia?

(Huom. tarkoitukseni ei ole rinnastaa junttiutta ja rasismia, vaikka esimerkissäni rasismikeissistä puhuinkin)
:piis:
Itse en ainakaan myönnä olevani juntti, mutta onneksi mua ei myöskään kiinnosta leimaako Pentti minut juntiksi jos satun kävelemään puistossa helteisenä kesäpäivänä ilman paitaa samalla ottaen aurinkoa atleettiseen adonis-kroppaani.
Jihuu. Taas ollaan asian ytimessä. Mä käyn paskalla Stokkan vaateosastolla. Kateellisia häiritsee kun ei oma uloste ole niin terveen väristä ja kiinteää. Onneks mulla on niin jumalainen roppa ettei tarvitse miettiä tommoisia kateellisuuksia.
Aika huono vertauskuva ottaen huomioon sen, että juuri itsekin tuomitsin kaupoissa yms sisätiloissa paidatta hengaamisen. Ulosteesta en myöskään puhunut mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom