Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aaltoon hain ykkösenä ja 32 p pitäis ensisijasuuspisteiden kanssa tulla!!! Tosiaan suoraan ylppäreiden jälkeen tässä aloin lukemaan ja ekaa kertaa haen, joten ei voi olla ku tosi tyytyväinen! mitäs mieltä olitte kokeesta, mitkä osiot oli vaikeita ja paljonko luulette, että rajat tippuu?
niin jos ne nyt ees tippuu, matikka oli aika helppo. itellä 68 yhteispisteet ja toivotaan että riittää aaltoon
no voi vittu ite sain 26.5p ja 2 ensisijatuutta.. Eli 28.5pongoo ja taitaa tampere tai lpr kutsuu. Nyt vituttaa :D Johtaminen kusi ku tuli 4p. Myos kansikses vissii 2 vaarin ja matikas 1 vaarin. Mut mun mielest tehtava 38 ei oo oikein. Eiko siina kysyta etta milla todennakoisyydella sinun tulee tietaa etta on kannattavampaa vastata kuin jattaa vastaamat? 3/7 se odotusarvo on 0 joten lahin oikea vastaus on 1/2. 3/7 ei siis ole oikein koska silla et tieda mika on oikea vastaus joten lahin oikea vastaus on 1/2?
Joo itel taitaa jaada tohon vitun tyhmaan matikan virheesee.
Itselläni ei todellakaan mennyt niinkuin olin toivonut, mutta nyt olisi siis 52,5p (yhteispisteitä) ja vain Turkuun hain. Voisikohan riittää?
Tiukoille kyllä menee, hyvin mahdollista että laskee tuon kansiksen/matikan takia juuri tuon pari pinnaa. Itsekin olin Turkusessa tänään, tosin mitään jakoahan mulla ei sinne edes ollut.
Itellä 38 yhteispistettä, näköjään Oulun laskentatoimeen (joka oli 3. sijalla) tarvittiin viime vuonna 43p.. Pitikin vastata niihin kansiksen kysymyksiin, vaikken edes kunnolla ymmärtänyt niitä!