Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista yhden korkeakoulupaikan säännös. Eli joko tai.Tampereelle laskentatoimeen sisään, 39p näemmä pääsykokeesta. Tosin paikka oikiksessa odottaa, joten otan paikan vaan vastaan ja suoritan tutkinnon "hamassa tulevaisuudessa". Onnea kaikille päässeille - yllättävän vähän nousi pisterajat odotuksiini nähden.
tuliko tänään kaikille hyväksytyille kirje vai voikohan odottaa että saapuisi vasta huomenna????T:tuskastunut:(
Kun tämä threadi nyt nostettiin ylös, niin kysyn pois: onko täällä yhtään yritysjuridiikan (ja vero-oikeuden lukijoita)? Olisi mukava kuulla työllistymisestä ja sivuainekomboista. SEFEn tutkimuksen olen selannut, eikä se oikeastaan mitään tarkempaa kuvaa itselleni antanut - vain että yritysjuridiikan pääaineena suorittaneet työllistyvät ja tienaavat melko keskivertokauppatieteilijän verran. Häviääkö yritysjuridiikan lukija usein oikeustieteilijälle, vai onko täysin tapauskohtaista? Hyviä sivuaineita voi myös heittää, itse olen ajatellut laskentatoimea sivuaineeksi ainakin. Oma opiskelutaival alkaa vuoden kuluttua Tampereella.