Helsinki, Turku ja ?
Tampereen yliopiston kauppakorkeakoulu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helsinki, Turku ja ?
Tampereella se on yliopiston kauppatieteellinen tiedekunta. Oon vähä kuullu, että Helsinki vaihtais myös pois tuon kauppakorkeakoulu nimen.
Mulla on ainakin yks tehtävä mistä rupean itkemään jos jään pisteen päähän koulupaikasta :D
Mikäs tehtävä on kyseessä?
Omasta mielestä tuolla on yksi erittäin epäselvä tehtävä enkä voi ymmärtää oikeaa vastausta ainakaan kirjan perusteella. Ehkä olen vain tyhmä
Tampereen yliopiston kauppakorkeakoulu.
esim. Åbo Akademi
Sanokaapas, yksi kysymys monien joukossa nyppii vielä tuossa markkinoinnissa. Tämä tehtävä varmaan suurimmalla osalla oli oikein, mutta itse vaihdon viime minuutilla:
Eli markkinoinnin eka tehtävä, "C on oikein muut väärin", eli kuluttajademografian muutos.. Siellä taulukossa luki vain että kuluttajademografia on haaste, ei sen muutos. Sen yläpuolella oli n. 3-4 eri MUUTOSTA. En nyt muista minkä muutoksia, mutta 3-4 asiaa jonka MUUTOS syynä ja niiden alapuolella lukee vain seuraavana haasteena "kuluttajademografia". Ajattelin, että se oli joku vitun sairas kompa koska siinä ei suoraan lukenut MUUTOS. Tajusiko kukaan mitä meinaan? :D
Vittu että oli vittumaisia kyseenalaisia kysymyksiä siellä......... Nooh, opiskelupaikka on varma.. Muttei välttämättä Treeltä. :(
Tuli vielä mieleen, minkä ikäisinä aloititte KTM-opiskelut? Itsellä vasta 21 vuotta plakkarissa, mietin jos vuoden vielä lykkäisi jollen pääse ykkösvaihtoehtoon ja aloittaisi 22v:nä.. meneekö jo "normia" vanhemmaksi teidän mielestä? Nuorihan mä vielä olen, mut silti miettii aina että uus hukattu vuosi on taas pois kaikesta opiskelusta.......