Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli miten ne pisteet meni? Saiko markkinoinnin oikeasta vastauksesta +1p? Eli kaikissa muissa kun laskiksessa sai yhden pisteen oikeasta vastauksesta?
Kuinka tuo saksan vientitase voi olla negatiivinen (T30)?
Eikös henkilösto kuulu käsitteen "osa yrityksistä" alle (t32)?
(T28)luo edellytyksiä NOPEALLE kasvulle...
(t27)3. on hyödyllistä vrt 2. on vaikeuksia hyödyntää...
kuulostaako katkeralta? :D +miinuspisteiden pelossa tyhjiksijätetyt kohdat (3,5p),joista yksikään ei ollut väärin, ei siis arvauksia vaan kevyttä epävarmuutta...
Noh, ensivuonna uudestaan. 14(17,5)-->9,5
Omien laskujen mukaan tuo vienti olisi noin 5m€ suurempi kuin tuonti, mutta on Hyvin todennäköistä, että en tajunnut tuon laskemisesta hevonpaskaakaan tai katoin toisen arvon väärän vuoden kohdalta... SisäänpäässeilleSitä kutsutaan vientitaseen alijäämäksi.
Laitoin itsekin tuon alkuun, mutta sain vuoden kustantaneen loistoidean kysymyksessä olevasta kommasta... Milloinkas nuo ensivuoden kirjat on tiedossa :evil:tehtävään 28 en osaa mitään sanoa, mutta tehtävää 27: 3. "Veneilijöiltä saatavaa tietoa tarvitaan tuotannon virtaviivaistamisessa." tulkitsin itse koetta tehdessäni, että jos se olisi oikein, niin se olisi muotoa "veneilijöiltä saatavaa tietoa tarvitaan -tuotekehityksen- virtaviivaistamisessa" jo ihan alaotsikon perusteella.
Eli kun esim viime vuonna Vaasaan tarvittiin 13.75p kokeesta, tarkoittaako se sitä, että kokeesta pitää saada 13.75, vai että kokeesta 12 + 2 lähtöpistettä (14p) riittää sisäänpääsyyn?
Aikalailla samoin meni mulla.. Vaasassa nähdään! :thumbs: ..ehkäjep jep, itellä laskujen mukaan reipas 15 pojoa +2p ensisijaisuudesta Vaasaan.
Aikalailla samoin meni mulla.. Vaasassa nähdään! :thumbs: ..ehkä