Itseasiassa aivan sikapaskalla, tällähetkellä ainoastaan 3.2
Tosin oon sitä yhtä kansiksen ykköstä menossa korottamaan. Tavotekeskiarvo kun ei ole 3, mä haluan säilyttää option että voin jatkaa tohtoritasolle ja mä haluan toki olla parempi kuin muut kylterit.
Toiseksi, mä en tosiaakaan tavoittelisi sitä 120noppaa tälle vuodelle, jos oisin edes vuotta-kahta nuorempi. Mä haluan valmistua selkeästi ennen 30-v:tä, mieluiten jossain kolmessa vuodessa, että mulle jää työvuosia tarpeeksi, ja että voin jatkaa jatko-opiskelijana väitöskirjaa kohti kohtuuiässä. Senlisäksi mua kiinnostaisi suorittaa Oikeustieteellinen tutkinto / Dippa.
Ei sillä, etteikö mun suosikkiala olisi kauppatieteet, ja ettenkö nyt olisi helvetin onnellinen siitä että mä saan opiskella kauppatieteitä. Silti, että jos haluaa oikeasti menestyä, niin toinenkin tutkinto/ tohtorin väitöskirja / mieluiten tietenkin ennenpitkää sekä KTT että oikis / DI olisi optimitavoite uraa ajatellen. Toivonmukaan nyt joskus voi sen mersun ostaa ja olla sellasissa töissä mitkä itseä motivoi
Tällä hetkellä siis opintopisteitä on tosi vaatimattomat 54kpl, seuraavan tenttiviikon jälkeen toivonmukaan 87, ja siitä sitten rutistetaan 120 kohti, ensi vuonna kandia ja sitten mahd. nopeasti loppuun ja oikeisiin töihin, ja väikkäriä kohti.. Oikikseen / TKK:lle pyrkiminen tietty on ehkä se pahin rasti tulevaisuudessa kuitenkin.
e: sitä mä en tiedä, miten mä jaksan opiskella tohtoriksi sekä yliopistotasoista maisteritutkintoa samanaikaiseset+ olla töissä yhtä aikaa. Todennäköisimmin niitä täytyy lomittaa keskenään, että seuraavaa maisteritutkintoa lähden suorittamaan sen jälkeen kun oon mahdollisesti saanut tehtyä väikkäriä suht hyvään vaiheeseen. Kun nää nyt täytyy tehdä työn ohella, en mä ala köyhäileen, niinkuin nyt. (mallia 1998 auto jne..:()
niin ja kyl mua sillontällön mun opintotahti itseäkin arveluttaa.. nimim tenttiviikot on perseestä, rytmihäiriöt ja stressi..ei niin kauhean kivaa.