no siis jyväskylään yrityksen taloustieteitä hain viime vuonna ja tänä vuonna taas.
se on tosiaan aika jeessi paikka se jyväskylän taloustieteiden laitos. tätä oon kaikkialla toitottanut mut tänneki kait voi ihmetellä, et just oli viime keväänä lehdessä juttua ku tehty jotain tutkimusta et mistä kaupungista löytyy minkäkin alan paras laitos ja mistä toisiks paras. en tietenkään muista niitä periaatteita et millä ne haettiin, mut kauppatieteissä just ekana åbo akademi ja tokana jkl
en usko et kiinnostelee kauppikseen hakee vaan siks et olis jotenkin hienomman kuulosta lukee siellä, kun jyväskylässä on musta just hyvin suunniteltu se opiskelu ja kun matikasta tykkään aika paljon, niin olis kiva lukea matikan puolelta stokastiikkaakin joskus ja jyväskylässä sekin on kai siihenkin suhteessa aika hyvät mahdollisuudet.
ainoa mikä vähän ärsyttää on se että oon koko ikäni asunut täällä, niin välillä kyllästyttää maisemat.
mulla tosiaan kävi hassusti viime vuonna kun tuli hyvin pisteet 2 kirjasta mut markkinointi-kirjan kysymysten kanssa kävikin niin ettei oikein osannut vastata mihinkään..... siihen vähän kaatu se. et toivon et toi palvelujen markkinointi olis vähän mielenkiintosempaa luettavaa, et ei tulis motivaatio-ongelmia mitenkään mahottomasti.