Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin aineisiin kannattaa Lukiossa panostaa ,jos meinaa Kauppakorkeaan hakea?
Jahas markkinointi sitten kusi. Vaasa ilmeisesti sitten kutsuu syksyllä 2009 jos ei intin jälkeen jaksa käydä uusimassa.
Kauppiksessa pitkää matikkaa? Yksikään markkinoinnin tyttö ei osaa edes derivoida :D Penetrointi on niille paljon tutumpaa.
Pakko kyllä sanoa, että aika hyviä pisteitä moni tuntuu saaneen. Pisterajat tulevat ihan varmasti nousemaan viime vuodesta. Itse veikkaisin, että Vaasa on jotain 17-18, Pori 20-21, TSE 24-25 ja HSE 27-29 pelkän kokeen osalta.
Edit. Toisaalta, tuskin näissä netin ketjuissa kovin moni tulee ilmoittamaan, että olisi saanut alle 20p. Hitsi kyllä vähän jännittää
Kyl sie pääset,mie uskon;)
Ainahan sie voit hakee ensi vuonna uuestaa, jos nyt jostain syystä ei pääsekkään.. Sie oot viel nuori.
Mie taas alan olee sen ikäin, et min pitäis olla jo sisäs kauppikses.. mie vaa toivon et mie pääsisin lappeenrantaa et mie voisin opiskella sitte rahoitusta. Muut koulut nyt on enemmin ja vähemmin kompromissei.
Et kai oikeasti ole ottamassa tatuointia sillä perusteella, että pääset opiskelemaan. Itse olin aikoinani myös kovin innoissani opiskelupaikasta ja tuntui niin mahtavalta. Mutta nyt kun on jonkin aikaa opiskellut niin se mahtavuus ja ihanuus rapisee ja siitä opiskelupaikasta tulee tavanomainen asia siinä missä työ vaikkapa kaupan kassalla. Kyllä siinä vaiheessa voi alkaa harmittaa/hävettää, että tulipas otettua hölmö tatuointi.Olis sinällää jo kiva saada tietää tuleva opiskelupaikka et vois ettii kämppää ja varata tatuointi-ajan :jahas: