Kyllä minä tiedän monta, jotka ovat lyhyellä matikalla kauppakorkeakoulussa. Ja on sellaisiakin, joilla koe menee hyvin vaikka ei vastaisi matematiikan kysymyksiin. Oli itseasiassa aika hassua kun eilen näin baarissa yhden tyypin, jonka kanssa tuli lueskeltua sillontällön. Noh, hän puhui silloin, että matematiikka menee kuin vettä vaan ja on niin ja niin hyvä siinä. Pitkästä L jne... Noh Patria vastasi yhteen matematiikan kysymykseen ja tämä toinen peräti kahteen.
Jos olisin itse matematiikkaan tosissani panostanut niin olisin saanut ehkä toisen oikein. Mutta päätin ottaa pisteet noista "oikeista" aineista. =)
Edit. Mitäs sitä nyt tekis? On aika tyhjä olo kun eli viimeiset 3½kk pelkästään noille kirjoille. Onneks kohta pääsee töihin niin saa päiville jotain tekemistä. Tai voishan ton Tikkasen markkinoinnin johtamisen perusteet kirjan lukea, kun viime vuonna hakeneet haukkui sen ihan pystyyn. Onko sitten niin kamala kirja?
Jos olisin itse matematiikkaan tosissani panostanut niin olisin saanut ehkä toisen oikein. Mutta päätin ottaa pisteet noista "oikeista" aineista. =)
Edit. Mitäs sitä nyt tekis? On aika tyhjä olo kun eli viimeiset 3½kk pelkästään noille kirjoille. Onneks kohta pääsee töihin niin saa päiville jotain tekemistä. Tai voishan ton Tikkasen markkinoinnin johtamisen perusteet kirjan lukea, kun viime vuonna hakeneet haukkui sen ihan pystyyn. Onko sitten niin kamala kirja?