Kauppakorkeaan 2008

Oho jätkä nykässy aika kovat pointsit! Onnea!

Itellä oli Jyväskylän taloustieteellisen psykologiset. Iha perseestä sanosin.

Tai lähinnä se paperitesti, missä oli mustetahra (=luulin että se on oikeesti vitsi että sellasia on), sitte sellane mis piti piirtää kuvioihin jatkoa, sitte sellane, missä piti kirjottaa aine aiheesta "minä", sitte piti piirtää ihmishahmoja, ekana ihminen, sitte vastakkaista sukupuolta oleva ku eka kuva.

Sitte ryhmähaastattelu, ja parihaastattelu. Aikas sanotaa hakuammuntaa noitten soveltuvuustestit.

e: ei kuitenkaa pahasti jänskätä. Saas ny nähä mitä ne musta tykkäsi. Huominen vielä pitäisi jaksaa odottaa, saas nähä pääseekö sitä mihkää tänä vuon.Ei kyl kauheesti pelota, mut vähäse.

e2: siis tää testi http://fi.wikipedia.org/wiki/Rorschachin_musteläiskätesti
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nonii, vajaa 17 tuntia tuloksiin. Mie oon aamulla töissä kun ne tulee. Kivaa.

Suomi24:ssä joku väittää sisäpiirin tietona kuulleensa, että HSE:n koevalintaraja olisi 30 pistettä. Epäilyttää, mutta... No, ei enää kauan tarvii tätä piinaa kestää. Mikähän yhteisvalinnan raja olis, jos koevalinnan raja tosiaan nousisi 6p?
 
Ei kyllä mitenkään ole mahdollista, että rajat nousisi noin paljoa. Ei tuo koe nyt todellakaan niin paljon helpompi ollut ja hakijamäärätkin tippuneet ja abien pisteetkin pois, joten lienee kyseessä todellakin vain huhu. No huomenna saa sitten tietää miten käy, Lievästi jännittää jo, että tuleeko paikka Turusta tai mistä sitten.
 
1135237497599


http://www.kauppatieteet.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/yhteisvalinta-www/embeds/koevalinta_tilasto_06072007.pdf

Eikö ton mukaan Helsinkiin ole tänä vuonna hakenut tänä vuonna 900 henkilöä enemmän? Turkuunkin on näemmä hakenut enemmän porukkaa tänä vuonna. Voisi tästä päätellä, että HSE ja TSE nousee suhteessa muita hakukohteita pisteissä korkeammalle tänä vuonna. Jos toi hesarin juttu pitää paikkansa, niin voi hyvinkin olla, että pisteitä tarvitaan tänä vuonna n. 30 Helsinkiin ja 26-28 Turkuun. Muihin kouluihin varmaan pääsee about samoilla pisteillän (+1-2p) sisään.
 

Liitteet

  • kauppatieteethakeneet.jpeg
    kauppatieteethakeneet.jpeg
    109,6 KB · Katsottu: 290
Itsekin kävin sitten lukemassa tuolla suomi24, hyvin saivat kyllä vakuuteltua, että rajat nousevat, mutta tuota 30 en silti millään tahdo uskoa.
Hups jotenkin joskus olin kattonut et Helsinkiin hakijamäärä olisi tippunut tuon 900 :) Noh huomenna sitten tiedetään.
 
HSE:n sivuilla kyllä lukee että hakijamäärä on pysynyt tasaisena, runsaat 2000 eikä mikään 3000. Ennemmin uskoisin niitä. Ei oikeesti hermot kestä kohta enää kasassa, mie oon todella huono kestämään yhtään minkään näköistä stressiä. Joten älkää naurako pliis :nolo:
 
Minuu pelottaa ihan helvetisti. Siis aivan helvetisti. Kauhee olo, oksettaa, vituttaa, särkee päätä, maha tosi kipeä, kuvottava olo, ja kädet vähän tärisee. Pulssi on siin 80 tienoil.

EI helvetti ku tää on perseestä. Ja syvältä. Ei kertakaikkiaa oo yhtää itsevarma olo.

Minen tiiä mitä mie teen jos mie en pääse.

e: Saas nähdä mihin lappeenrannan rajat nousee tänä vuonna. Nousee ne, siitä oon varma, mutta nouseeko ne liikaa? Se on se kysymys.
Saas nähä oonko tarpeeksi osuva persoona jyväskylän psykologisissa arpajaisissa?..
 
vajaa 2,5h. Jos ei pääse niin käy sääliksi tänään kahvilan asiakasparkoja. En pääse ees tänne kertomaan yhtään mitään ennen iltapäivää...
 
Jännitys tiivistyy kun viimeiset 15 minuuttia pyörähtävät käyntiin! Krapulassa valmiiksi täristään jo tässä, kohta pitää kattoa että minkälaatuista loiventavaa otetaan.
 
Shuffle Up And Deal!
 
Hse
 
Lappeenrantaa pääsin;)
:haart: :haart:

Sit rajat tippu, ja nyt vähän nakertaa.. ei oisi tosiaakaa ollu ihme temppu päästä HSE:lle

Mut pääasia on et nyt juhlitaa!
 
Lappeenrantaa pääsin;)
:haart: :haart:

Sit rajat tippu, ja nyt vähän nakertaa.. ei oisi tosiaakaa ollu ihme temppu päästä HSE:lle

Mut pääasia on et nyt juhlitaa!
Mitä mä sanoin! ;)
Paljos sulla oli pisteitä kokonaisuudessaan?
Onneksi olkoon myös muille, muutaman vuoden päästä puhuttelen teitä herra/rouva Maistereiksi:worship:
Pitäisköhän sitä itsekin käydä kokeilemassa ensi vuonna josko vaikka johonkin Joensuuhun pääsisi :)
 
HSE:ssä sisällä! Rajat laski, vaikka porukka spekuloi ties mitä nousuja rajoihin...

Huh huh kun helpottaa, vaikka ei tätä vielä edes tajua kunnolla... Himassa vasta näkee sitten omat pisteet, vaikka eipä niillä paljoa väliä ole.
 
Lappeenrantaan myös sisälle!!! Lukeminen rajoittui kahteen kertaan, mut onneks tuo ei näyttäny haittaavan.
 
TURKU :dance2::dance:
 
Back
Ylös Bottom