Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian hyvin osaamine kostautu. Tikkanen on hieno mies. En ois saanu 4 pistettä vaikka ois kirja ollut kädessä.Se oli se 183jotain. Eli piti vaan katsoa muutosvauhti siitä taulukosta. Itse keilasin sen kun ymmärsin sen niin, että siinä kasvuvauhdissa on inflaatio huomioitu ja sen jälkeen deflatoin sen.
No 2kk pelaamatta,eka vartti +220e nl200s.Onnee vaa kaikille sisääpäässeille!
23.75p (6+4.25+3.5+8+2) näin niinku 4 kertaan itse tarkistettuna, ja Lappeenranta kutsuu;) Tätä on niiinku ootettu niiiinku oikeest 4 VUOTTA. Kokonainen Olympiadi! Oon niinku jostaa ysiluokkalaisest ollu sitä mieltä, että isona joko Juristiksi tai Kauppakorkeaan.. Ja NYT näyttää tänää tosi pahasti siltä, että Kylteriksi tieni vie!
JIIHAA!!;) on tät ootettukki vuosia :haart: Kannatti käydä valmennuskurssi, kannatti lukea koko alkuvuosi, ja edellisen loppu, ja kannatti.. kannatti koko homma.. Kuhan vaa on virallista, et saa sen kirjeen postiluukusta, ni sitte mie pidän elämääki isommat juhlat!
Nyt en kyl tiiä mitä elämällä tekisi, ku sisältö on yhtä-äkkiä ohi, ei oo mitää tavotteita nyt. Pitää vissii palata nettipokerin pariin.. JA jes, nyt on taas aikaa iha rajattomasti, salille siis huomenna! Upeeta sinäsä, aivan mahtava fiilis, ku epäuskosena laskin monee monee kertaa, et ei millää tuu muuta, ku ekaan 24.5 ja sit lopuil 3 tarkistuslaskennal 23.75p.
Ja sillähä lappeenrantaa varmaaki pääsee jo! Oon kyl aika helvetin onnellinen sinä päivänä ku se vahvistus tulee, se menee lasivitriinissä seinälle! Aivan usko-mattoman hyvä fiilis täälläkin! :haart: JA kiitos kaikille jotka on tehny tän mahdolliseksi, kiitos valmennuskurssille, kiitos pakkislaisille vertaistuesta täs threadissa, ja kiitos.. itelleniki ku oon jaksanu lukee enemmin ku uskoinkaa..;)
Vaa harmittaa, että ku oikein varmistelutaktiikalla olin liikkeellä, ni vastailin aika vähänlaisesti, et en päässy siihe 30pisteesee, johtamisesta oisin saanu vielä molemmat vastaamattomat oikein jos oisin ne uskaltanu laittaa, mut olin just sen 1% epävarma, ni varmistelin sitte.. Mut silti tosi mahtavaa! Hieno päivä tästä tuli loppujen lopuksi.
Laskiksesta ei pysy kaavat päässä. Markkinointi on vaan ihan hepreaa. Johtaminen ihan ok, kai? Kansis menee aina välillä, muistaa vaan lukee kysymyset/vastaukset tarkasti. Matikkaa en varmaan ees kato.
Yhteenvetona: Olin laiska paska, nähdään ketjussa Kauppakorkeaan 2009 :arvi:
Noh, eipähän ainakaan jännitä ..
Muistaakseni HSE:n ikkunassa oli, että tuon mcdonaldisaation oikea vastaus on 1, mikä kyllä kirjankin mukaan on tulkittavissa oikeaksi. En oo kyllä täysin varma, että oliko se siellä ikkunassa noin, mut vahvasti muistelen...