Kauppakorkeaan 2008

Nyt ku sais viel markkinoinnin kysymykset/vastaukset näkyville ni vois spekuloida oikein kunnolla.. :rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No en sen enempää nyt ala kirjoja enää katsomaan :D mutta siis se tulee varaston muutoksen kautta kuluksi tuloslaskelmaan. Eli kirjataan siihen "Varaston lisäys" kohtaan.
 
Alkaa ahdistaa nämä koetulokset jo ihan kunnolla. Tällä hetkellä markkinointi määrää mun kohtalon. Mielestäni se meni ( yllättävän) hyvin ja jos sieltä tulee nyt ne 8 p niin ainakin Turku on varma, HSE 50/50. Kuitenkin kolmas kohde eli Lappeenranta luulisi olevan jo tässä kohtaa varma eli jos markkinointi kosahtaa, niin tulen Indican kaveriksi Lappeenrantaan.
 
Se oli se 183jotain. Eli piti vaan katsoa muutosvauhti siitä taulukosta. Itse keilasin sen kun ymmärsin sen niin, että siinä kasvuvauhdissa on inflaatio huomioitu ja sen jälkeen deflatoin sen.
Liian hyvin osaamine kostautu. Tikkanen on hieno mies. :worship::worship::worship::worship::worship: En ois saanu 4 pistettä vaikka ois kirja ollut kädessä.
 
Joo, laskiksen kassavirta oli positiivinen.
Itselläni oli lopputulos vähän pettymys... 21,5 pistettä.
Noh, onneksi en koepistevalinnassa pyrikkään, vaan yhteispisteet rokkaa tykimmin ainakin mun osalta. 53,5 pistettä yhteispisteissä HSE:hen, ja sehän meinaa sitä että jos muistan rajat oikein, niin mulla on huimat puoli pistettä yli viime vuoden sisäänpääsyrajan :D

Onneksi vihdoin pääsee rentoutumaan, atm nautin illasta mbarissa lonkeron äärellä. Pääsykoebileet vois olla pop mutta huomisaamun klo 7 lento ei välttämättä olis kaikista mukavin sitten. Oma veikkaukseni on, että pisterajat laskevat viimevuotisista hieman, sillä nyt uudet ylioppilaat eivät saa sitä 2 pisteen bonusta ja muutenkin tuntui siltä että markkinoinnissa ja johtamisessa lakaistiin matto alta (1,5 ja 1 pistettä vastaavasti...)
 
25.5 pongoa itsellä ja eiköhän Joensuun pitäis olla selvä peli.

edit. Vähän turhankin arvailun takia muutaman pojon menetin, mutta no, ei tuo maailmaa kaatanut
 
Näkee että kannatti meitin pitää tääl tälläst motivaattorithreadii. Laskin uuestaa pisteit, ni 23.75 sain toisel laskul, mut eniveis, iha sama, koht voi juhlia!
 
22 pojoa keräsin, ja kun todistuspisteitä on se 38 ja ensisijaisuudesta 2, niin eiköhän 62 pistettä pitäisi riittää kevyesti Helsinkiin. :dance: Johtaminen oli helppo ja kansis, niistä sain molemmista 7 oikein ja siis 7 pistettä, laskiksesta tein 10 ja ne meni oikein eli 5p, markkinointi oli paha, sain vain 1-2 pistettä (en kyllä vastannutkaan paljon mihinkään), samoin matikka, jossa vastasin kolmeen ekaan, jotka kyllä meni oikein. Kyllä HSE oli komea paikka, ja mielestäni voin jo onnitella itteäni sisään pääsystä :)
 
Jahas markkinointi sitten kusi. Vaasa ilmeisesti sitten kutsuu syksyllä 2009 jos ei intin jälkeen jaksa käydä uusimassa.
 
Onnee vaa kaikille sisääpäässeille!

23.75p (6+4.25+3.5+8+2) näin niinku 4 kertaan itse tarkistettuna, ja Lappeenranta kutsuu;) Tätä on niiinku ootettu niiiinku oikeest 4 VUOTTA. Kokonainen Olympiadi! Oon niinku jostaa ysiluokkalaisest ollu sitä mieltä, että isona joko Juristiksi tai Kauppakorkeaan.. Ja NYT näyttää tänää tosi pahasti siltä, että Kylteriksi tieni vie!

JIIHAA!!;) on tät ootettukki vuosia :haart: Kannatti käydä valmennuskurssi, kannatti lukea koko alkuvuosi, ja edellisen loppu, ja kannatti.. kannatti koko homma.. Kuhan vaa on virallista, et saa sen kirjeen postiluukusta, ni sitte mie pidän elämääki isommat juhlat!

Nyt en kyl tiiä mitä elämällä tekisi, ku sisältö on yhtä-äkkiä ohi, ei oo mitää tavotteita nyt. Pitää vissii palata nettipokerin pariin.. JA jes, nyt on taas aikaa iha rajattomasti, salille siis huomenna! Upeeta sinäsä, aivan mahtava fiilis, ku epäuskosena laskin monee monee kertaa, et ei millää tuu muuta, ku ekaan 24.5 ja sit lopuil 3 tarkistuslaskennal 23.75p.

Ja sillähä lappeenrantaa varmaaki pääsee jo! Oon kyl aika helvetin onnellinen sinä päivänä ku se vahvistus tulee, se menee lasivitriinissä seinälle! Aivan usko-mattoman hyvä fiilis täälläkin! :haart: JA kiitos kaikille jotka on tehny tän mahdolliseksi, kiitos valmennuskurssille, kiitos pakkislaisille vertaistuesta täs threadissa, ja kiitos.. itelleniki ku oon jaksanu lukee enemmin ku uskoinkaa..;)

Vaa harmittaa, että ku oikein varmistelutaktiikalla olin liikkeellä, ni vastailin aika vähänlaisesti, et en päässy siihe 30pisteesee, johtamisesta oisin saanu vielä molemmat vastaamattomat oikein jos oisin ne uskaltanu laittaa, mut olin just sen 1% epävarma, ni varmistelin sitte.. Mut silti tosi mahtavaa! Hieno päivä tästä tuli loppujen lopuksi.
 
Onnee vaa kaikille sisääpäässeille!

23.75p (6+4.25+3.5+8+2) näin niinku 4 kertaan itse tarkistettuna, ja Lappeenranta kutsuu;) Tätä on niiinku ootettu niiiinku oikeest 4 VUOTTA. Kokonainen Olympiadi! Oon niinku jostaa ysiluokkalaisest ollu sitä mieltä, että isona joko Juristiksi tai Kauppakorkeaan.. Ja NYT näyttää tänää tosi pahasti siltä, että Kylteriksi tieni vie!

JIIHAA!!;) on tät ootettukki vuosia :haart: Kannatti käydä valmennuskurssi, kannatti lukea koko alkuvuosi, ja edellisen loppu, ja kannatti.. kannatti koko homma.. Kuhan vaa on virallista, et saa sen kirjeen postiluukusta, ni sitte mie pidän elämääki isommat juhlat!

Nyt en kyl tiiä mitä elämällä tekisi, ku sisältö on yhtä-äkkiä ohi, ei oo mitää tavotteita nyt. Pitää vissii palata nettipokerin pariin.. JA jes, nyt on taas aikaa iha rajattomasti, salille siis huomenna! Upeeta sinäsä, aivan mahtava fiilis, ku epäuskosena laskin monee monee kertaa, et ei millää tuu muuta, ku ekaan 24.5 ja sit lopuil 3 tarkistuslaskennal 23.75p.

Ja sillähä lappeenrantaa varmaaki pääsee jo! Oon kyl aika helvetin onnellinen sinä päivänä ku se vahvistus tulee, se menee lasivitriinissä seinälle! Aivan usko-mattoman hyvä fiilis täälläkin! :haart: JA kiitos kaikille jotka on tehny tän mahdolliseksi, kiitos valmennuskurssille, kiitos pakkislaisille vertaistuesta täs threadissa, ja kiitos.. itelleniki ku oon jaksanu lukee enemmin ku uskoinkaa..;)

Vaa harmittaa, että ku oikein varmistelutaktiikalla olin liikkeellä, ni vastailin aika vähänlaisesti, et en päässy siihe 30pisteesee, johtamisesta oisin saanu vielä molemmat vastaamattomat oikein jos oisin ne uskaltanu laittaa, mut olin just sen 1% epävarma, ni varmistelin sitte.. Mut silti tosi mahtavaa! Hieno päivä tästä tuli loppujen lopuksi.
No 2kk pelaamatta,eka vartti +220e nl200s.
 
Laskiksesta ei pysy kaavat päässä. Markkinointi on vaan ihan hepreaa. Johtaminen ihan ok, kai? Kansis menee aina välillä, muistaa vaan lukee kysymyset/vastaukset tarkasti. Matikkaa en varmaan ees kato.

Yhteenvetona: Olin laiska paska, nähdään ketjussa Kauppakorkeaan 2009 :arvi:
Noh, eipähän ainakaan jännitä ..

Komppaan!! Ainoa mitä jäi käteen kokeesta, oli Kiiran istuminen edessä :rock: Se tuntu olevan kovin fiksu, ainakin eleistä päätellen :D
 
26 tai 27,5 +2eka hakukohde.Pitäis riittää HSElle? (heittämällä) Juhlin neuvostoliiton jääkiekkomaajoukkueen tapaan railakkaasti.
 
Muistaakseni HSE:n ikkunassa oli, että tuon mcdonaldisaation oikea vastaus on 1, mikä kyllä kirjankin mukaan on tulkittavissa oikeaksi. En oo kyllä täysin varma, että oliko se siellä ikkunassa noin, mut vahvasti muistelen...
 
Muistaakseni HSE:n ikkunassa oli, että tuon mcdonaldisaation oikea vastaus on 1, mikä kyllä kirjankin mukaan on tulkittavissa oikeaksi. En oo kyllä täysin varma, että oliko se siellä ikkunassa noin, mut vahvasti muistelen...

Kyllä se tuo kvantifiointivaihtoehto on. McDonaldisoidut firmat toimivat kyllä franchising-konseptilla, mutta mcdonaldisaatio ei siihen varsinaisesti viittaa.

3. Mikä seuraavista "McDonaldisaatioon" liittyvistä väittämistä pitää paikkansa?

1. "McDonaldisaatio" viittaa franchising-konseptin käyttöön palveluliiketoiminnassa.
2. Henkilökohtaisen suoritusarvioinnin korostuminen on osa "McDonaldisaatiota".
3. "McDonaldisaatio" on eräs jälkibyrokraattinen organisaatiomalli.
4. "McDonaldisaatio" ilmenee pyrkimyksenä kvantifioida toiminta.
 
Toisaalta taas: "Yhdenmukaistettua ja säänneltyä palveluliiketoimintaa voidaan pitää yhtenä nykyajan byrokratisoitumisen muotona, mcdonaldisaationa." On kyllä niin saatanan tulkinnanvaraisia nuo kysymykset, että ei tosikaan...
 
Back
Ylös Bottom