Suomen pankin keinot oliki aika hauska kompa;)
Johtaminen oli aika melkein helppo, 6 vastasin, mc donaldisaation jätin väliin, samoin henkilöstöjohtamiskyssän, laskis oli aika helppo, varmistelin ja jätin osaan vastaamatta, markkinointi oli hankalin mitä oon nähny, vaikkei viimevuotinenkaa ollu helppo, vastasin neljään, kansis oli helppo, vastasin kaheksaa, ja matikassa vastasin kahtee. Ei oikein pitäny mun täsmämatikkatärpit.
Jos noi on oikein, ni 27,5 ja lisäpinnoilla 29,5. Jos markkinointi, joka oli meikälle epävarmin tälläkertaa, petti, ni 20.5 ja lisäpinnoilla 22.5
Tiiän kyllä, että laskiksessa arvaamisen odotusarvo ois ollu positiivinen, mut enpä luottanu arvauksiini, ja ku tuntu loppupeleis kertyvän aika runsaasti vastauksia.
Enpä kyl sitte tiiä yhtää, et menikö sitte kovin putkee vai ei, mut tietää ainakii, että ens vuonna uusiks, jos ei pääse nyt;) ja Jyväskylää on kuitenkin ihan tosi hyvät mahkut päästä kans. Kiva ku on stressi ohi. Kauheest jänskätti se, ja päätä särkee nyt iha helvetisti. Mut kuha tulee oikeet vastaukset, ni voi spekuloida iha hyvin taas;)
e: sille valvojalle ku palautin mun laput, ni se katto sitä, ja näytti niille muillekki, ni mie kysyin et no meniks hyvin, ni se sano, et iha ok..