Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli luettua markkinointia ja alkaa tuntua siltä, että se on vahvin osa-alue :D Oikeasti Tikkasen kielenkäyttö avautui minulle kokonaan viimeisellä viikolla. Innolla ja positiivisilla fiiliksillä odotan koetta. Vaikka pakko sanoa, että viikon voisi vielä ottaa lisäaikaa lukemiselle.
Eiks rahoituslaskelma oo kanssa vapaaehtoinen pienimmille yrityksille?
Missäs se koepaikka sijaitsee (osoite) ku Hesassa tekee kokeen? :D:D
Iha tällee ois hyvä pikkuhiljaa alkaa selvittelee noinki turhii asioita :D
Supermasterin keskustelusivuilta poimittu:oke kiitos mskp. aloin miettii et hakiamäärän takii on jossai muis tiloissa mut se varmaa selvii siel paikan päällä sit onko. mutta kiitos paljon
perinteisesti em. lista on ollut kauppakorkean päärakennuksen etuoven ikkunalaseissa kiinni koeaamuna (useita a4-liuskoja). Siellä sitten on muutama sata ihmistä parveilemassa, jonka jälkeen tutkitaan karttaa, ja suunnistetaan 400 metriä johonkin päin, jonotetaan vessaan, ja hermoillaan, onko mukana ajokortti, kynät, kumit ym.
Kannattaa varata siis AIKAA aamulla tähän kaikkeen!
Mie oon se pitkä läski. Radial on se pitkä lihaskimppu. :whip:Onko muita tulossa HSE:lle tiistaina kuin mie?
...Helsingin kauppakorkeakoulussa.
http://maps.google.fi/ siihen kirjotat "Helsingin kauppakorkeakoulu" ja klikitiklik
HKKK ei ole pelkästään se päärakennus, vaan niitä toimitiloja on siinä 'bout 500 metrin säteellä useita. Tuolta löytyy:
http://www.hse.fi/NR/rdonlyres/CF20...A77E8891D67/0/HSE_kerrosopas_suomi_080906.pdf
Mie oon se pitkä läski. Radial on se pitkä lihaskimppu. :whip:
Pääsin Jyväskylän kokeis jatkoo, 4 pistettä jäin suorasta pääsystä ilman haastattelua
eli 47 pistettä sain, 51 ois riittäny ilman haastatteluu jatkoo.. Ei paskemmin, Nyt vaa ku on oma vitun motivoitunu itsensä, ni ei siin mittää.;) Eli 10 parhaan pelkän kokeen perusteella jäi nyt tällä kertaa pääsemättä, mutta sentää jatkoo;) jes!