Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis toi markkinoinnin kirja on ihan täyspaska. Asiat mitkä siin on, on erittäin helppoja ja yksinkertaisia, mutta oikeen mietitty ajalla miten saadaan selitettyy ne mahdollisimman epäselvästi ja huonoilla lauserakenteilla. Sit onks muut huomannut et Tikkasen mukaan Markkinointi onkin käytännössä koko yrityksen johtamista. Siihen kuuluu johtamista, rahoitusta, mainontaa, tuotekehitystä ym. Siis ihan kaikkea. Alkanut erittäin vahvasti vituttaa toi kun pitää tehdä niin laajaa tuosta "markkinoinnista". Sit ne listat on aivan syvältä, etenkin kun tietää et ne pitää kaikki osata ulkoo ja niist tulee kysymyksiä
Tervetuloa vaan HSE:lle ja Tikkasen markkinoiden perusteet kurssille, jonka tentissä lasketaan mm. yrityksen nykyarvoa ja kysellään asioita, joita ei välttämättä itse kurssilla/kirjassa ole käyty läpi tai kuuluisi suoraan markkinointiin :D
Harmi vain että sen opiskelusta on ainakin itselleni jäänyt semmoinen kuva, että sitä voisi lueskella lähinnä kevyenä iltalukemisena...
Siis omasta mielestäni ne 2 p ois saanu pitää ihan siitä syystä, että jos valtio tahtoo nuoret äkkiä kouluun ja koulusta duuniin niin kannattaisi palkita niitä jotka sinne kouluun haluavat. Mutta tietty kun olen abi ja pojot poistettiin juuri miulta, niin suokaa anteeksi subjektiivinen näkemykseni.
Mutta joo, viime vuonna näillä pojoilla + lähtöpisteillä oisin pääsy suoraan HSE:lle :jahas: Toisaalta juuri pääsykoekirjojen lukeminen sai miut tekemään sen lopullisen valinnan, että kauppakorkea on miun juttu.
Tänään luin rahoituskirjan toista kertaa läpi. Tai no, viimeinen luku oottaa vielä sohvalla mut saan sen tänään.
Ja toisena ääripäänä oli nuorin opiskelija 2006 syksyllä, kun itse aloitin, 17-vuotias tyttöKyllä suurin osa sisään päässeistä taitaa olla yli 20-vuotiaita. Ja pari 25-vuotiasta löytyy yleensä kanssa.
Yhes kirjas menee aika tarkalleen se 1-1.5päivää, mut en kyl samal oikeen noit listoi mitenkää järkevästi opettele. Pitäis keksii joku hyvä keino miten ne sais painettuu muistiin.Mä en kyllä ymmärrä, miten jengi pystyy lukemaan yhdessä päivässä jonkun kirjan läpi? Ulkoa opettelua, listoja ja pientä asiaa on niin paljon että meikällä on menny viikko per kirja vaikka olen lukenut 8h päivässä.
Yhes kirjas menee aika tarkalleen se 1-1.5päivää, mut en kyl samal oikeen noit listoi mitenkää järkevästi opettele. Pitäis keksii joku hyvä keino miten ne sais painettuu muistiin.
Lueks te muute tosissaan joka päivä sen 8h? Ite en oo viel yhtenäkää päivän lukenut varmaa yli 6h. Alkaa vaan tosi vahvasti maistuu koko homma puulta sillon.
Varmasti juuri tuon maineen takia Tikkanen vetää kurssin tuolla tavalla.
Itse en opiskele kauppatieteitä helsingissä,mutta myös tänne pohjoisempaan on kantautunut juttuja tuosta Hse:n Markkinoinnin perusteet kurssista. Mikä siinä oli kurssikirjana? Mikä mahtoi olla noin suurin piirtein kurssin läpäisyprosentti? Aika moni kuulemma reputti just ton kurssin.