Kaupoista

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Semmosta tässä vaan, että, missä kaupoissa teette ostoksenne,
ja mitkä olette huomanneet halvimmiksi? Tulipahan vaan mieleen
kun olen käynyt aina oikeastaan samassa kaupassa (Alepa) ja
eilen sitten menin isohkoon K-Markettiin paremman valikoiman
takia, ja huomasina huikeita hintaeroja. Rupesi siinä sitten raksuttamaan että montakohan erkkii oikee menee kuussa hukkaan, varsinkin kun mulla on toi erikoisruokavalio, löytyy keliakiat sun muut.. eli eli.. myykö joku kauppa esim maitotuotteita
halvemmalla, ja joku toinen taas toista, kannattaako siis ravata
monessa eri kaupassa jos sattuu löytymään vierestä, kuten esim
täällä K, Alepa ja S, vai löytyyök yhtä tosi halpaa?

Aseveljeni keliaakikko! Juuri kävin isosta K-marketista ostamassa gluteenitonta kamaa jonkin verran ja oli KALLISTA! Ehkä kalleinta mitä olen nähnyt. Eikä sieltä edes löydy Ehrmannia. Sitten kun menin S-markettiin niin en löytänyt sieltä paskan vertaa gluteenitonta. Mutta Ehrmannia löytyi, joka oli itse asiassa taas 6 centtiä kalliimpi kuin lähikaupassa Alepassa. Mä käyn Alepassa kyllä edelleen niin kauan kuin tulee lähelle se... Lidel vai mikä se oli. Sieltä pitäs löytyy halpaa ruokaa.

Joo

Joo Alepa on kyl jees, siel on ainakin halvimmat kananmunat :D
Mielenkiinnosta, mistä teet leipäsi? Itse heitän tattarihiutaleitten joukkoon vettä ja hakkaan pellille littanaksi. Jos on jotain hyviä/halpoja/riittosia leipäohjeita niin antaa tulla vaan.

S-marketit on kovia. Vastaiskuna Lidl:lle markkinoille tulleet tuoteryhmät (Rainbow, Daily, Hyvä Ostos..) on tällä ketjulla parhaimpia. Myös s-etukortin 3% bonus on aika iso läjä rahaa vuodessa.

... no Ehrmannin maitorahka. Alepassa 0,49 euroa. Mun gluteenittomat leivät on aina jääny tekemättä, ostan leivät kaupasta valmiina jos tekee mieli. Ei riitä kärsivällisyys tuhlata 1,5h aikaa yrittäessä leipoa jotain kun ei osaa kuitenkaan. Harvoin niitä edes tulee syötyä kun ovat valmiina taas kalliita... Oishan se leipä kyllä hyvää.... Miten sä sitä tattaria lyöt siihen pellille? Meneeks kauan? Oliko vaikeata?

Lidlistä muistan ostaneeni olikohan 400-500g raejuston ja sellasta hyvää 0,5l maustamatonta jogurttia ja tunaa ja muuta... En muista hintoja mutta muistan ajatelleeni silloin että olipa edukasta!

No siis tattaria vaan johonkin syvälautaselle, sit vettä lorottelee
hissukseen et siit tulee semmosta aika löysää, uuni 225 ja leivän voit heittää heti sinne ku pistät uunin päälle, ei mee ku joku 25-35 min, aluks oli vaikeeta tehdä kun laitto liian vähän vettä niin sitä oli vaikee taputella siihen pellille.

No perkele jos se noin helppoa on niin mähän kokeilen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom