Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mielettömän pitkä lista kaikista tutuista tuotteista meille vanhuksille:

Pupuleipomo: Kaupoista kadonneet herkut

ysikytlukua+016.JPG

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai, perhana! Pastirolit olivat kyllä hyviä. Olen elätellyt toiveita, että Fazer tajuaisi tehdä Salmiakkitikkareistaan tuon tyyppisiä karkkeja, joissa on pehemiä sisus.

Terva Pastiroll. Hitto ne oli hyviä, tosiaan se pehmeä ja tervainen sisus maistui niiiiin hyvälle.... Ompusta en piitannut.

Yks tuote mitä oon kaipaillu tosi pitkään on nää choco toffee karkit mitä oli myös ennen lauantai pussis sielä erillises pienes pussis 3kpl. Jos joku tietää mistä näitä vielä saa nii olisin todella kiitollinen. En ymmärrä miks noita ei löydy mistään vaikka on ihan älyttömän hyvän makusia.

Yks tuote mitä oon kaipaillu tosi pitkään on nää choco toffee karkit mitä oli myös ennen lauantai pussis sielä erillises pienes pussis 3kpl. Jos joku tietää mistä näitä vielä saa nii olisin todella kiitollinen. En ymmärrä miks noita ei löydy mistään vaikka on ihan älyttömän hyvän makusia.
Löytyi kyllä lauantaipussista pari viikkoa takaperin.

Noita karkkeja oon itse ainakin nähnyt candy kingin laareista! Pakko käydä itsekin hakemassa kun muistutit tosta herkusta. :kuola:

E: Spear ehti ensin.

Makuunin irtokarkkiosastolta ei ole enää aikoihin löytynyt sellaisia omnomonoon lakritsimattoja, joissa on erivärisiä raitoja :<

Ja Candy Kingin irtokarkkihyllystä. Tai en tiedä onko ne ihan täysin samoja, mutta näyttävät ainakin.
Ne on eri siinä candy kingin hyllys. Candy kingin omat on sellasia vähä kovempia sisältä ja pallon muotosia. Ne lauantai pussin setit oli semmosia "litteämpiä" ja pehmeämpiä sisältä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom