Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jollat kyllä oli huomattavasti isompia kuin noi edellä mainitut. Tosin maku on mun mielestä kyllä aikas samaa laatua. Muistanko väärin, että jollaa olisi myös saanut suklaisena?

Ennenkin itkenyt täällä,mutta Valion Super ja Tsemppi jäätelöt pitäs saaha takasin. Ja Classicien vanha muoto ja maut oli paaljon parempia.

Joku joka oli mua vanhempi tsemppiksen aikaan, niin oliko saman makuista kuin tuo nykyinen popcorn mix? Itse en tarkkaan muista, mutta mun mielestä tsemppis maistu paljon voimakkaammalle.

Olvin banaanilimukkaa, cool bitsejä ja omppu kurkkupastilleja ostaisin heti, kun vastaan tulisivat :(

Chewitsejä (miten lie kirjotetaankaa) ei oo täälläpäin ainakaa näkyny, tiiä sitte miten isoissa kylissä. Siis niitä mansikan ym. makusia toffeekarkkeja :kuola:

Jaffa kiivi-sitruunaa on kans ikävä. Tosin se yks semiuus jaffa on vähä saman makusta.

Desperados-merkkistä olutta on joskus ollu joissaki alkoissa. Havaintoja otetaan vastaan, hakisin vaikka toiselta puolelta suomea tätä herkkua!

Harvoin suklaata syön, mutta sellaista merkkiä oon jäänyt kaipaamaan ku Lumous. Joskus jouluisin sitä tuli rasia ostettua, mutta viimeksi oon neljä vuotta sitten ko. tuotetta kaupassa nähnyt.

Ennenkin itkenyt täällä,mutta Valion Super ja Tsemppi jäätelöt pitäs saaha takasin

Jotain tarttis tehdä.Ei voi olla hyvää bisnestä ottaa pois myynnistä noin hyvää tuotetta, etenkin kun on ihan varma että sitä menisi kaupaksi.Mä voisin itekkin ostaa kerralla koko arkkupakastimen täyteen :D Onko kukaan koittanut kirjoittaa asiasta Valiolle? Tekis vaik jonkun nostalgia erän, ihan vaan kokeeksi.

Ne Sirkusaakkoset joissa oli suolaa vielä sokerit päällä, ei tuu nimi mieleen. Parhaita karkkeja oikeestaan mitä oon syöny.

Spider-man limppari, oli sellasta sinistä, helvetin hyvää, oli ainakin 90-luvun lopulla sitä ja 2000-luvun alussa?

Sitten star-wars jäätelö. Aivan upea mehujää, se oli se robotti, vihreä jäätelö ja alta sitten paljastu punasta. Sitäkään ei 2000-luvun alun jälkeen oo näkyny :(

Jolt-Cola... Ikävä on..

Ihme kyllä, pidin myös Pepsi Max Capucchinosta o.O

Saako niitä Soleroshotteja enää mistää?:o
Solero.jpg

Chewitsejä (miten lie kirjotetaankaa) ei oo täälläpäin ainakaa näkyny, tiiä sitte miten isoissa kylissä. Siis niitä mansikan ym. makusia toffeekarkkeja :kuola:

Vähän aikaa sitten jostain sain näitä!

Pirkan rommileivoskeksit! Yhden kerran ehdin niitä maistaa ennen kuin niiden valmistus lopetettiin, ja vieläkin kaipaan sitä makua...(enkä edes muista mille ne maistui)

Pirkalla oli joskus 80-luvun lopulla ja ehkä 90-luvun alussa semmonen Spiraali-mehujää. Vastaavaa ku Murkku ja Amppari, mutta paaaaaljon parempaa.
Oli semmonen kiekko, pakkaus oli hopeinen ja siinä luistelijan kuva.

Ainakin SOKin paikoista saa Maoamin MaoMixejä, tyydyttää pahimmat Chewits himot.

En tiedä onko ollu, mutta Cool bitz tais olla jossain välissä. Oli siis "jäätelö joka ei sula sormiin" tjsp. Skidinä ne oli ihan maukkaita. :)

eDit: näköjään hoyhenen_kevyt oli jo tuosa ylempänä kaipaillut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom