Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Näytän olevan ainut joka ikävöi HK Potkuja. Toki sisältöä olisi saanut olla enemmän, tai vastaavasti hintaa vähemmän. Mutta pirun hyviä olivat.

Toinen lahja maailmalle oli smurffitikut. Muistaakseni joskus yli 10vuotta sitten, varmaan jopa 15vuotta, niitä sai R-kioskeilta ainakin. Maun muistan olevan todella hyvä, mutta en tosin ollut edes kouluikäinen kun niitä söin.

Joskus jopa paikallisella kioskilla myytiin suklaatupakoita. Suklaata siis jotka olivat tupakanmuotoisessa ja värisessä kuoressa. Lisäksi askikin muistutti oikeaa askia. Voi pojat miten coolia oli pistää sellanen huuleen joskus 7vuotiaana kun kaikki ajattelivat sen olevan röökiä. Monia katseita sai, ja taisipa eräs kaveri saada isältä selkäänsäkkin että mitä vittua se polttelee jo tupakkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Potkut oli kyllä hemmetin hyvää pussikaljaevästä. Muistaakseni niissä oli vielä joku joka oli kohtalaisen stydiä, ai että tulinen meni kaljan kaverina hyvin. Fazerin mint crisp - patukkaa itse ikävöin. Pillitin jopa fasun palautelomakkeeseen että tuokaa se takasin :itku:

Dark Cider eli tumma siideri on kadonnut kaupoista.

Toinen lahja maailmalle oli smurffitikut. Muistaakseni joskus yli 10vuotta sitten, varmaan jopa 15vuotta, niitä sai R-kioskeilta ainakin. Maun muistan olevan todella hyvä, mutta en tosin ollut edes kouluikäinen kun niitä söin.
Näitä saa edelleen, viimeksi ostin Prismasta, mutta muuallakin nähnyt :)

Itse kaipailen taffelin juustosipsejä, ne oli mun lemppareita mut sit ne vaihto niiden reseptiä ja uudet on pahoja :(

Ei tästä oo montaa vuotta, kun oli sellasia jotain snackseja, mitkä oli muistaakseni kolmion muotosia ja oisko nimi olla pizza snacks? Ainakin vihree ja oranssi pussi niitä oli, ne oli ihan hyviä. Ne oli vähän aikaa ja katosi. Googlen kuvahaku ei kyllä antanu oikeeta osumaa.

Villinä veikkauksena heittäisin nämä. Tuskin ovat mitä haet, but at least I tried!
20101005-doritos-pizza-bag-thumb-500x375-115290.jpg

Joskus 2004-05 tienoilla tuli ostettua vihreää limua säännöllisesti, en edes muista oliko Fantan vai Jaffan tuotetta. Hämärä muistikuva oli että siinä oli omenainen ja todella hyvä maku. Viimeksi talvella yritin löytää tätä limua kaupasta, mutta en löytänyt. Löytyi vain joitain toisia vihreitä limuja, mutta ei ollut samaa...

Vuosia sitten sai kananrintaa kastikkeella 7 € kilohinnalla. Nykyään, jos olen oikein käsittänyt, näitä ei löydy enää mistään. On vain maustamatonta kananrintaa 10 € / kilo ja fileenä 15 € / kilo. Tämä harmittaa bodysafkanäkökulmasta.

Muistaako joku 80-luvulta sellaisen juomatölkin joka oli ohutta vaahtomuovia, samantyylistä kuin aikanaan oli mäkkärissä ja carrolsissa hampurilaisrasiat? Hämäriä muistikuvia ko. juomasta lapsuudesta.

Kariniemien liekkisiivet eli ne hornetit tietää varmasti moni. Mutta viime vuonna näin muutaman kuukauden ajan eräässä K-kaupassa saman sarjan kanansuikaleita. Musta paketti ja nimeltään Liekkisuikaleet. Noita en ole nähnyt missään pitkään aikaan, harmi sinänsä kun hyviä ja melko halpojakin olivat...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom