Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gb glacen jäätelöt, se aarrearkku ja semmonen tupla mehujäätelö, ne oli sairaa hyviä!
E: Rally limsa, oikeet merkkarit, sitte pikkuveljen parhaat siitä laatikosta ne liilat olikohan mustaherukka tai jotai
En ole eläessäni juonut Linda-siideriä. Viestini merkityssisältö oli ihan jossain muualla.
En tiedä mikä oli nimi mutta joskus penskana tykkäsin paljon sellasista sipseistä, joissa oli "kanankoipia" ja "rasnkalaisia". Olisko ollu taffelin pussi.
On niitä. Etenkin jossain tarjoustalon tyylisissä paikoissa on näkynyt. Tavallisessa ruokakaupassa ei. Ei ole montaakaan viikkoa, kun sellaisen viimeksi söin.Muutamaan vuoteen en ole lion-patukoita enää kaupoissa nähnyt.
Lueppa mun viesti uudestaan.Pikkuvelhen parhaita saa itse asiassa vieläkin. Koulut ja urheiluseurat monesti myy noita rahankeruutarkotuksessa, ite ostin työkaverin pojalta 2 boksia tossa viime talvena <3
En tiedä mikä oli nimi mutta joskus penskana tykkäsin paljon sellasista sipseistä, joissa oli "kanankoipia" ja "rasnkalaisia". Olisko ollu taffelin pussi.
Mä söin noita aina Estrellan pippuridipin kanssa. Sitäkään ei taida saada ainakaan enää samanlaisena. :( Kaipaan kanssa joskus 15 vuotta sitten kaupoissa olleita hotdogin makuisia Jyrki-sipsejä (siis sen televisio-ohjelman mukaan nimettyjä), Taffelin varmaan nekin. Ne olivat tosi hyviä saman valmistajan valkosipulidipin kanssa. Sitä sentään saa edelleen samanmakuisena, kuin ennen.En tiedä mikä oli nimi mutta joskus penskana tykkäsin paljon sellasista sipseistä, joissa oli "kanankoipia" ja "rasnkalaisia". Olisko ollu taffelin pussi.
muistan kans nuo.pirun hyviä oli kylEn tiedä mikä oli nimi mutta joskus penskana tykkäsin paljon sellasista sipseistä, joissa oli "kanankoipia" ja "rasnkalaisia". Olisko ollu taffelin pussi.
Jäätelöistä kaipaan Jollaa