Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä mikä oli nimi mutta joskus penskana tykkäsin paljon sellasista sipseistä, joissa oli "kanankoipia" ja "rasnkalaisia". Olisko ollu taffelin pussi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska olit penska?

Gb glacen jäätelöt, se aarrearkku ja semmonen tupla mehujäätelö, ne oli sairaa hyviä!
E: Rally limsa, oikeet merkkarit, sitte pikkuveljen parhaat siitä laatikosta ne liilat olikohan mustaherukka tai jotai :kuola:

Pikkuvelhen parhaita saa itse asiassa vieläkin. Koulut ja urheiluseurat monesti myy noita rahankeruutarkotuksessa, ite ostin työkaverin pojalta 2 boksia tossa viime talvena <3

En ole eläessäni juonut Linda-siideriä. Viestini merkityssisältö oli ihan jossain muualla.

Mahtavaa shittiä oli Lindat. Ensimmäisiä teinikännejä vedettiin ni Linda oli tiukasti mukana. Ah ihanaa ysäriä.

5042547384_f1e5029d4e.jpg

Ingamannin kahvijäätelö. Oi miksi se piti lopettaa, laitoinkin kyselyn Ingmannille jos sitä saisi takaisin.

Pikkuvelhen parhaita saa itse asiassa vieläkin. Koulut ja urheiluseurat monesti myy noita rahankeruutarkotuksessa, ite ostin työkaverin pojalta 2 boksia tossa viime talvena <3
Lueppa mun viesti uudestaan.

En tiedä mikä oli nimi mutta joskus penskana tykkäsin paljon sellasista sipseistä, joissa oli "kanankoipia" ja "rasnkalaisia". Olisko ollu taffelin pussi.

Kanasipsit oli kyllä tosi hyviä. Löysin niitä Tanskasta viime keväänä ja piti raahata pari pussia kotiinkin :)

Mä söin noita aina Estrellan pippuridipin kanssa. Sitäkään ei taida saada ainakaan enää samanlaisena. :( Kaipaan kanssa joskus 15 vuotta sitten kaupoissa olleita hotdogin makuisia Jyrki-sipsejä (siis sen televisio-ohjelman mukaan nimettyjä), Taffelin varmaan nekin. Ne olivat tosi hyviä saman valmistajan valkosipulidipin kanssa. Sitä sentään saa edelleen samanmakuisena, kuin ennen.

Juniorina suurta herkkua olivat Taffelin San Diego Spicy Tomato sipsit! Tähän päivään mennessä mikään muu lastulaatu ei ole miellyttänyt niin paljon makuhermojani..

muistan kans nuo.pirun hyviä oli kyl :kuola:

Meksikon pippureita on vähän ikävä. Joistain harvoista paikoista niitä joskus saa irtokarkkeina, mutta eipä ole pusseissa myyty vuosikymmeniin. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom